To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-06-18
Wo³ów: Dostawa materia³ów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wo³owie.
Numer og³oszenia: 131789 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 22574 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wo³owie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wo³ów, woj. dolno¶l±skie, tel. 071 3805901, faks 071 3805900.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wo³owie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materia³ów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wo³owie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów biurowych i papieru niezbêdnych do funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wo³owie. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem materia³ów oraz ich przewidywane ilo¶ci zosta³y zawarte w za³±czniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 1 do specyfikacji s± wielko¶ciami maksymalnymi, przyjêtymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Dostarczenie materia³ów biurowych i papieru bêdzie realizowane transportem w³asnym Wykonawcy i na jego koszt. Dostawa obejmuje równie¿ wniesienie materia³ów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiaj±cego. 5. Wykonawca zobowi±zany jest nale¿ycie zabezpieczyæ towar na czas przewozu. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta 6. Wymaga siê aby oferowane materia³y biurowe i papier posiada³y gwarancjê na minimum 12 miesiêcy od dnia dostawy. 7. Termin 10 dni od daty podpisania umowy jest to nieprzekraczalny termin dostarczenia ca³o¶ci przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiaj±cego. 8. Wykonawca dostarczy zamówione materia³y w ci±gu 3 dni roboczych (poniedzia³ek - pi±tek) od zg³oszenia zamówienia faksem do siedziby zamawiaj±cego, w godz. 8.00- 15.30 - Zamawiaj±cy informuje, ¿e zapis ten odnosi siê do zakupów materia³ów biurowych zamówionych w ramach zamówieñ uzupe³niaj±cych.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, ksiêgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby pi¶miennicze z papieru lub tektury 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe 30.23.74.30 - Markery 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.21 - D³ugopisy kulkowe 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHURT Sp. z o.o., Podwale 15, 59-900 Wroc³aw, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 30561,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 23093,47
Oferta z najni¿sz± cen±: 23093,47 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 26618,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WO£OWA
wiêcej: przetargi w Wo³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia Centrum Produktu Lokalnego w Le¶nej w ramach projektu Centrum us³ug turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Le¶na
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artyku³ów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (³±cznie 247 pozycji w 4 czê¶ciach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa artyku³ów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.