Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Starogard Gdański: Budowa ulicy Andersa w Starogardzie Gdańskim na odcinku od ul. Hermanowskiej do ul. Monte Cassino.
Numer ogłoszenia: 131794 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, fax 058 5306000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Andersa w Starogardzie Gdańskim na odcinku od ul. Hermanowskiej do ul. Monte Cassino..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Andersa w Starogardzie Gdańskim o nawierzchni bitumicznej - odcinek od ul. Hermanowskiej do ul. Monte Cassino długości 684,3 m w zakresie: 1.roboty rozbiórkowe 2.roboty ziemne 3.podbudowa 4.nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 5 cm - 4699 m2, 5.zjazdy z prefabrykowanej kostki betonowej grub. 8 cm - 438,6 m2 6.chodniki z prefabrykowanej kostki betonowej grub. 6 cm - 2238,6 m2 7.wykonanie odwodnienia: studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - 1 szt. studzienki ściekowe o śr. 500 mm - 26 szt. kanały z rur PVC o śr. 315 mm - 41,6 m kanały z rur PVC o śr. 200 mm - 158,3 mm 8. roboty wykończeniowe (oznakowanie poziome i pionowe, obsianie skarp) 9.przebudowa i zabezpieczenie istniejącego gazociągu: przebudowa gazociągu Dn 100 L=5,00 m przebudowa gazociągu Dn 80 L=86,5 m rury ochronne Dn 100 L= 42,2 m rury ochronne Dn 150 L= 42,0 m sączki węchowe punktowe - 28 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Waga kryterium oceny wniosku: 80%(ilość robót) - obliczenie wg poniższego wzoru: IB/INx 80%x100 IB - ilość robót o wartości co najmniej 500 tys. zł (każda) wykazanych we wniosku badanym IN - największa liczba robót o wartości co najmniej 500 tys zł (każda) wynikająca z najkorzystniejszego pod tym względem wniosku wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymaga się, aby wykonawca dysponował stałym lub wynajętym personelem z uprawnieniami do kierowania robotami branży drogowej oraz sanitarnej (minimum po jednej osobie). dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tzn uprawnienia budowlane, wypis z izby i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej). c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co wykażą składając następujące dokumenty: polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 500 000 zł, (każda) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku złożenia dokumentu zawierającego informacje dotyczące zarówno ilości posiadanych środków jak i zdolności kredytowej, zamawiający przyjmie do oceny wartość korzystniejszą dla wykonawcy (ilość posiadanych środków lub zdolność kredytową). Waga kryterium oceny wniosku: 20% (ilość środków finansowych)- obliczenie wg poniższego wzoru: IB/INx 20 %x100 gdzie: IB - oznacza ilość środków finansowych wykazanych we wniosku badanym - dane z informacji (dokumentu) banku lub kasy oszczędnościowo rozliczeniowej IN - oznacza największa ilość środków finansowych wynikającą z najkorzystniejszego pod tym względem wniosku - dane z informacji (dokumentu) banku lub kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) Wykaz robót potwierdzający wykonanie w okresie minionych 5 lat od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 roboty branży drogowej o wartości nie niższej niż 500 000 zł, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (załączyć protokoły obioru tych robót lub referencje) ; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymaga się, aby wykonawca dysponował stałym lub wynajętym personelem z uprawnieniami do kierowania robotami branży drogowej oraz sanitarnej (minimum po jednej osobie). 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tzn uprawnienia budowlane, wypis z izby i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej). 8) polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 500 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku złożenia dokumentu zawierającego informacje dotyczące zarówno ilości posiadanych środków jak i zdolności kredytowej, zamawiający przyjmie do oceny wartość korzystniejszą dla wykonawcy (ilość posiadanych środków lub zdolność kredytową).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: art.51 ust.4 ustawy PZP.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:45, miejsce: pok. nr 5 (Biuro Obsługi Klienta) w Urzędzie Miejskim ul Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2727G w m. Kamionka
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2707G w m. Linowiec"
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2710G w m. Kolincz.
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Dostawa pasków i płynów kontrolnych do glukometrów
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Koteżach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.