eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągOchrona osób i mienia Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Elbląg: Ochrona osób i mienia Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 13181 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Elblągu, ul. Adama Mickiewicza 43, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2337177.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 36 miesięcy..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi: Ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Elblągu położonego przy ul. Mickiewicza 43 w okresie 36 miesięcy, w zakresie: - ochrona fizyczna osób i mienia, - całodobowy monitoring wizyjny, - monitoring systemów alarmowych, - konserwacja systemów: Systemu Sygnalizacji Włamania oraz systemu monitoringu wizyjnego, - konserwacja i kontrola urządzeń sygnalizacji ppoż

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Elblągu 84 9484 1206 2850 0850 2166 0003 z dopiskiem: Wadium - Ochrona osób i mienia Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 36 miesięcy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - ocena na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, c) umowy regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, d) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221) ważna do co najmniej 28.02.2011 roku, e) dokumentów o posiadanych uprawnieniach niezbędnych do wykonywania konserwacji instalacji ppoż, f) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wykonującej zamówienie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, i) dowodu wniesienia wadium, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), b) osób i podmiotów (w tym podwykonawcy) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przy czym obowiązki dotyczące ochrony fizycznej muszą być wykonywane wyłącznie przez Wykonawcę, c) licencji osób, które będą wykonywać zamówienie (pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego), d) poświadczeń bezpieczeństwa, uprawniających do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą co najmniej POUFNE osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (osoba/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie prawa i obowiązków majątkowych Wykonawcy), e) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca : - informacja o posiadanych samochodach (w tym co najmniej 1 samochód dla potrzeb grupy interwencyjnej), - informacja, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną grupą interwencyjną mogącą interweniować w określonym przez Zamawiającego czasie, - wykaz urządzeń do przejmowania i identyfikacji sygnału alarmu z systemu sygnalizacji włamania z obiektu chronionego, z funkcją rejestracji i archiwizacji operacji i zdarzeń w systemie. f) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 3 odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -ocena na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) b) polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z załącznikami i ewentualnymi aneksami o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).- załącznik nr 3 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, 3.umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 4.koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221) ważna do co najmniej 28.02.2011 roku, 5.dokumenty o posiadanych uprawnieniach niezbędnych do wykonywania konserwacji instalacji ppoż, 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wykonującej zamówienie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 9.wykaz osób i podmiotów (w tym podwykonawcy) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4), przy czym obowiązki dotyczące ochrony fizycznej muszą być wykonywane wyłącznie przez Wykonawcę, 10.licencje osób, które będą wykonywać zamówienie (pracowników ochrony fizycznej), 11.poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą co najmniej POUFNE osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (osoba/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie prawa i obowiązków majątkowych Wykonawcy), 12.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zał nr 5): a) informacja o posiadanych samochodach (w tym co najmniej 1 samochód dla potrzeb grupy interwencyjnej), b) informacja, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną grupą interwencyjną mogącą interweniować w określonym przez Zamawiającego czasie, c) wykaz urządzeń do przejmowania i identyfikacji sygnału alarmu z systemu sygnalizacji włamania z obiektu chronionego, z funkcją rejestracji i archiwizacji operacji i zdarzeń w systemie. 13. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 3 odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług - załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje, 14. polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z załącznikami i ewentualnymi aneksami o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych, 15. dowód wniesienia wadium, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2,6 i 8, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz o którym mowa w pkt. 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą.(dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uselblag.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Elblągu ul. Adama Mickiewicza 43 82-300 Elbląg pok. 120 tel. 055 236 45 35.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Skarbowy w Elblągu ul. Adama Mickiewicza 43 82-300 Elbląg pok. 119.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.