eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia oraz monitoringu na terenie kąpieliska Bugla w Katowicach przy ulicy Żeliwnej 26D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Katowice: zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia oraz monitoringu na terenie kąpieliska Bugla w Katowicach przy ulicy Żeliwnej 26D
Numer ogłoszenia: 13181 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia oraz monitoringu na terenie kąpieliska Bugla w Katowicach przy ulicy Żeliwnej 26D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia zewnętrznego oraz monitoringu wizyjnego na kąpielisku Bugla przy ulicy Żeliwnej 26D w Katowicach. Zakres prac do zaprojektowania i wykonania : - sporządzenie projektu budowlanego i powykonawczego. - dostarczenie i skonfigurowanie sprzętu monitoringu wizyjnego. - wykonanie prac budowlanych oraz montaż urządzeń i osprzętu związanych z oświetleniem terenu i monitoringiem. Opis prac : Charakterystyczne parametry określające wielkość prac. W wyniku prac projektowych Zamawiający oczekuje, że zostaną wykonane następujące prace: - monitoring wizyjny poprzez zamontowanie odpowiednio dobranych kamer, które swoim zasięgiem obejmą teren kąpieliska. - oświetlenie zewnętrzne poprzez zamontowanie odpowiednio dobranych słupów i opraw oświetleniowych, które swoim zasięgiem obejmą teren kąpieliska. Zamawiający stwierdza że: - nie posiada podkładów geodezyjnych, - nie posiada inwentaryzacji drzewostanu na terenie kąpieliska, - posiada zapas mocy do oświetlenia obiektu. Szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe. - przygotowanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych i sporządzenie projektu budowlanego zatwierdzonego przez Zamawiającego spełniającego wszystkie wymogi dotyczące formy i zakresu projektu. - dobór kamer, dostarczenie, zainstalowanie oraz skonfigurowanie z niezbędnym osprzętem, zaprojektowanie usytuowania kamer obejmujących swym zasięgiem teren kąpieliska. - dostarczenie, zainstalowanie i skonfigurowanie wyposażenia centrum nadzoru wraz z niezbędnym oprogramowaniem do rejestracji obrazów oraz zarządzania systemem. - zaprojektowanie i wykonanie koniecznych przyłączy energetycznych dla punktów kamerowych i oświetleniowych. - dobór słupów, opraw, wysięgników i fundamentów, oraz dostarczenie, zainstalowanie i zaprojektowanie usytuowania nowych punktów oświetleniowych obejmujących swym zasięgiem teren kąpieliska. - opracowanie i dostarczenie dwóch egzemplarzy dokumentacji powykonawczej. - przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, nadzoru i administracji wykonanego systemu monitoringu. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. W zakresie głównych parametrów. System wizyjny: - kolorowe kamery stałe i obrotowe (szybkoobrotowe) o kącie panoramowania w zależności od projektu, funkcji dzień/noc, obraz rozdzielczości 470 linii TV, obiektyw 3,55 - 113, zoom optyczny x32 - dotyczy kamery obrotowej, kamery przystosowane do pracy na zewnątrz z promiennikiem podczerwieni, zdalne sterowanie RJ-45, zasilanie kamery 24VAC, kamery powinny zostać zabezpieczone przed kradzieżą - ilość kamer uzależniona jest od przyjętych rozwiązań projektowych Centrum nadzoru: - rejestrator cyfrowy, prędkość zapisu 15kl/s dla każdej z kamer, czas podtrzymywania zarejestrowanych materiałów minimum 7 dni, z możliwością zapisu na płytach DVD - kompresja MPEG4, wielozadaniowość: zapis obrazu, odtworzenie z archiwum oraz podgląd na żywo obrazu z kamer. - szafa wewnętrzna do instalacji urządzeń - monitor LCD minimum 21 cali - klawiatura sterująca Oświetlenie zewnętrzne: - układ zasilana w energię elektryczną - szafka sterowania oświetleniem - dobór słupów i opraw oświetleniowych IP64 klasa II - dobór kabli, rozdzielnic i zabezpieczeń - wykonanie niezbędnych obliczeń sprawdzających. - natężenie oświetlenia minimum 100 lux - sterowanie oświetleniem powinno odbywać się w sposób automatyczny z możliwością przełączania w tryb ręczny - zasilanie odbywać się będzie z rozdzielni głównej usytuowanej w pobliżu kontenerów socjalnych, długość trasy uzależniona będzie od przyjętego rozwiązania projektowego - układ pomiarowy nie wchodzi w zakres prac - natężenie oświetlenia Emin/Eśr 0,35. Szczegółowy zakres prac określa: - program funkcjonalno - użytkowy (załącznik do SIWZ), - projekt umowy (załącznik do SIWZ). Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 26.01.2010 roku godz. 13.00, zbiórka przy wejściu na kąpielisko : Katowice, ulica Żeliwna 26D..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość i forma wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 6.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45.3 Ustawy. Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art.45 ust.6 ustawy . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Miejsce wniesienia wadium: Wadium należy wpłacić przelewem na nw. konto Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Katowicach: ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice nr 48 1050 1214 1000 0022 0055 0750 z dopiskiem /wadium dla zamówienia TT/R/02/01/10 - zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia oraz monitoringu na terenie kąpieliska Bugla w Katowicach przy ulicy Żeliwnej 26D/. Ksero dowodu wpłaty wadium powinno się załączyć do oferty. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) powinien być dołączony do oferty. Zwrot wadium i ponowne wniesienie wadium : Zwrot wadium wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 Ustawy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz zamawiającego: Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (np. spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 13.1 siwz mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, że: a) wykonali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz podają: rodzaj i wartość robót, daty i miejsca wykonania i załączą dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez jedną robotę budowlaną o której mowa wyżej rozumie się wykonanie zewnętrznego oświetlenia i monitoringu wizyjnego zewnętrznego. b) zaprojektowali jedno zadanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz podają: wartość i przedmiot usługi, daty wykonania i nazwę odbiorcy i załączą dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie. Przez jedną usługę projektową o której mowa wyżej rozumie się usługi związane z zaprojektowaniem zewnętrznego oświetlenia i zaprojektowaniem monitoringu wizyjnego zewnętrznego. Uwaga! Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu potwierdzającego wykonanie roboty budowlanej i usługi lub oddzielnych dokumentów na poszczególne zadania. 2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i przedstawią informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, i tak: złożą pisemne oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają niżej określone uprawnienia: - projektant - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrycznoenergetycznych, - kierownik budowy/robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrycznoenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia tj. przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia wykazana w polisie nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty. 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawcy : 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt. 29.1 SIWZ: 1)ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ, 2)formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz, 3)oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 4)oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a)wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, zawierający minimum jedną usługę projektową w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wraz z podaniem: wartości i przedmiotu usługi, daty wykonania, nazwy odbiorcy i załączą dokument lub dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie. Przez jedną usługę projektową o której mowa wyżej rozumie się usługi związane z zaprojektowaniem zewnętrznego oświetlenia i zaprojektowaniem monitoringu wizyjnego zewnętrznego. b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum jedną robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wraz z podaniem : rodzaju i wartości robót, daty i miejsca wykonania i załączą dokument lub dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez jedną robotę budowlaną o której mowa wyżej rozumie się wykonanie zewnętrznego oświetlenia i monitoringu wizyjnego zewnętrznego, c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy przedstawić w odniesieniu do projektanta, który powinien posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrycznoenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42 ze zm), d)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy przedstawić w odniesieniu do kierownika budowy/ robót, który powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrycznoenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm). e)pisemne oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, f)informacja o podstawie do dysponowania osobami o których mowa w pkt. 14.1.4 c) i d) siwz, g)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty). 5)oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz, b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium przelewem na konto bankowe. Uwaga! Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministró w z dnia 30.12.2009 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) a wymaganych w niniejszym postępowaniu przez Zamawiającego zastosowanie ma § 4 ust. 3 ww. Rozporządzenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) a wymaganych w niniejszym postępowaniu przez Zamawiającego zastosowanie ma § 4 ust. 1 ww. Rozporządzenia. Oferty wspólne: 1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punktach: 14.1.3, 14.1.5 litera a,b,c,d,e,f siwz muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno. 4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji aleja Karfantego 35, 40-005 Katowice, pokój numer 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, pokój numer 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.