Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Malbork: Przewozy otwarte dzieci z terenu gminy Malbork wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi i Zespołu Szkół w Gminie Malbork, w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018, na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 131844 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Malbork , ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6472807 w. 23, faks 055 6472807 w. 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmalbork.mojbip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewozy otwarte dzieci z terenu gminy Malbork wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi i Zespołu Szkół w Gminie Malbork, w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018, na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz na godz. 8:00 uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi: Trasa 1: z miejscowości: Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 48 uczniów Trasa 2: z miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 35 uczniów Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi Poniedziałek-czwartek: godz. 13:35: Trasa 1: do miejscowości Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 34 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 24 uczniów godz. 14:30: Trasa 1: do miejscowości Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 14 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 11 uczniów Piątek godz. 12:40: Trasa 1: do miejscowości Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 48 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 35 uczniów Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Gminie Malbork: na godz. 8:00 Trasa 1: z miejscowości: Lasowice Małe, Lasowice Wielkie AgroLawi, Pielica - 60 uczniów Trasa 2: z miejscowości: Szawałd, Kamienica - 42 uczniów Trasa 3: z miejscowości: Lasowice Wielkie, Tragamin - 69 uczniów Trasa 4: z miejscowości: Nowa Wieś, Kałdowo, Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 33 uczniów na godz. 10:30 Trasa 1: z miejscowości: Lasowice Wielkie AgroLawi, Lasowice Wielkie, Tragamin, Szawałd, Kościeleczki Stogi, Kałdowo, Cisy, Grobelno - 35 uczniów Odwóz uczniów z Zespołu Szkół w Gminie Malbork: godz. 13:30: Trasa 1: do miejscowości: Lasowice Małe, Lasowice Wielkie AgroLawi, Lasowice Wielkie, Tragamin - 49 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Szawałd, Kamienica - 24 uczniów Trasa 3: do miejscowości: Kałdowo, Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 9 uczniów godz. 14:30: Trasa 1: do miejscowości: Szawałd, Kamienica, Tragamin - 39 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Lasowice Małe, Lasowice Wielkie AgroLawi, Lasowice Wielkie - 55 uczniów Trasa 3: do miejscowości: Kałdowo, Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 24 uczniów Trasa 4: do miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 4 uczniów godz. 15:20: Trasa 1: do miejscowości: Lasowice Wielkie AgroLawi, Lasowice Wielkie, Tragamin, Szawałd, Kościeleczki Stogi, Kałdowo, Cisy, Grobelno - 35 uczniów.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 Pzp. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia, której wcześniej nie można było przewidzieć.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie. Ponadto oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (spełnia / nie spełnia)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia w zakresie art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. (spełnia / nie spełnia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; tj.: dysponują co najmniej ośmioma w pełni sprawnymi pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru dostępnego Wykonawcy usług wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ponadto oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (spełnia / nie spełnia)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej sześcioma opiekunami i co najmniej sześcioma kierowcami posiadającymi uprawnienia przewidziane prawem - dokumenty stwierdzające uprawnienia do kierowania autobusem (kategoria D) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest przedstawienie wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia /kierowcy+ opiekunowie/ Ponadto oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (spełnia / nie spełnia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ponadto oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (spełnia / nie spełnia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Ilość bezpłatnych kilometrów do wykorzystania przez Zamawiającego w roku szkolnym - 10
- 3 - Cena brutto za 1 km wynajęcia autobusu przez Zamawiającego, ponad limit bezpłatnych kilometrów - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmalbork.mojbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej: http://ugmalbork.mojbip.pl/ lub w Urzędzie Gminy Malbork ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork pok. Nr 1b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Malbork ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork pok. Nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji można uzyskać: tel.: (0-55)647-28-07 w. 22 e-mail: sekretarz@gmina.malbork.pl lub w GZEAS Malbork pod nr tel. (0-55)647-27-04..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Nowy Glinnik dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie działek 4430/8, 4430/5 oraz 4430/6 w Czersku.
- Usługa agrotechniczna: koszenie nawierzchni darniowej, suszenie, zgrabienie, zebranie w bele lub pakiety oraz wywiezienie całości masy roślinnej dla 22.BLT w Malborku i 49.BLT w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących dla 22.BLT w Malborku oraz 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.