eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzeń WielkiKapitalny remont łazienek i dostosowanie ich do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Pomocy Społecznej w Dobrzeniu Wielkim



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Dobrzeń Wielki: Kapitalny remont łazienek i dostosowanie ich do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Pomocy Społecznej w Dobrzeniu Wielkim
Numer ogłoszenia: 131849 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Pieęgniarek, ul. Kościelna 11, 46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie, tel. 077 4695215, fax 077 4695215.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kapitalny remont łazienek i dostosowanie ich do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Pomocy Społecznej w Dobrzeniu Wielkim.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kapitalny remont łazienek i dostosowanie ich do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Pomocy Społecznej w Dobrzeniu Wielkim

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.500.00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 PLN).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Sprzęt Posiadać lub mieć dostęp do sprawnych jednostek sprzętu niezbędnych do wykonania zadania. Trzy zamówienia Wykonali (zakończyli) jako główny wykonawca w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Uprawnienia Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (wpisaną na listę członków właściwej izby zawodowej) w specjalnościach:budowlanej Warunki gwarancji Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4Wykaz kadry kierowniczej przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych zamówieniem, - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji. Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4 6.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Wykaz podwykonawcówPodwykonawcy powinni załączyć oświadczenie z art. 22 ust.1 oraz z art. 24 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby które są przewidziane do kierowania robotami branżowymi posiadają wymagane uprawnienia 8. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 9.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zgodnie z art.23 ust.2 pzp Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika. Może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba (np. radca prawny). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać. 10.Szczegółowy harmonogram prac rzeczowo - finansowy. Oświadczenia: 1.O cenie oferty, w której zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.druk ofertyzał. 9 2.O termin realizacji zamówienia druk ofertyzał. 9 3.O długości okresu gwarancjidruk oferty zał. 9 4.O terminie płatności druk ofertyzał. 9 5.O zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz dokonaniu wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy, a także zdobyciu koniecznych informacji do przygotowania oferty.druk ofertyzał. 9 6.O związaniu niniejszą ofertą przez okres 60 dni od terminu składania ofert. druk ofertyzał. 9 7.O zaakceptowaniu projektu umowy i zobowiązaniu w przypadku przyznania nam zamówienia, do zawarcia umowy.druk ofertyzał. 9 8.O uwzględnieniu zmian i dodatkowych ustaleń wynikłych w trakcie procedury przetargowej, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - o ile takie będą miały miejsce.druk oferty zał. 9

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobrzenwielki.domypomocy.pl/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kościelna 11 46-081 Dobrzeń wielki.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 12:00, miejsce: ul. Kościelna 11 46-081 Dobrzeń wielki.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.