Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Luzino: Rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Kopernika (fragment), Sobieskiego (fragment), Kościuszki (fragment), Konopnickiej (Fragment) i ks. Gończa (fragment) w Luzinie - etap I
Numer ogłoszenia: 131911 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, fax 058 6782325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Kopernika (fragment), Sobieskiego (fragment), Kościuszki (fragment), Konopnickiej (Fragment) i ks. Gończa (fragment) w Luzinie - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Kopernika (fragment), Sobieskiego(fragment), Kościuszki (fragment), Konopnickiej (fragment) i ks. Gończa (fragment) w Luzinie - etap I, polegający na rozbudowie o kolektor burzowy A PVC 400 na odcinku od istniejącej studni S istn. do studni nr S7 - długość 172 m + 10 wpustów ulicznych zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym i załączonym do SIWZ przedmiarem robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani wpłacić wadium w wysokości 700,00 zł ( siedemset złotych i 00/100)w terminie do dnia 22.08.2007 roku do godz. 12.00 na konto Urzędu Gminy Luzino w Banku Spółdzielczym w Krokowej O/Luzino nr 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 lub wnieść wadium w innej formie zgodnej z Ustawą prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Złożyć właściwą i właściwie podpisaną ofertę, b) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Wykonawca posiada uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, d) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, f) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g) Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, h) Wniesienie przez Wykonawcę wadium w wyznaczonym terminie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zawarte w Art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferta sporządzona według wzoru załączonego do Specyfikacji. Cena w ofercie winna być wyrażona w złotych polskich, cyfrowo i słownie (przy jakichkolwiek poprawkach lub błędach brana będzie pod uwagę cena wyrażona słownie). 5. Potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w rozdziale VI pkt 13 Specyfikacji. Dane o firmie - kadrowy, doświadczenie zawodowe (wykonane zamówienia) - co najmniej 3 robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru) 6. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami, podatkami i składkami. 7. Dowód potwierdzający wniesienie wadium (np. kopia dowodu wpłaty). 8. Wykaz podwykonawców proponowanych do realizacji zamówienia. 9. Parafowany projekt umowy. 10. Kosztorys ofertowy .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-242 Luzino ul. 10 Marca 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 13:00, miejsce: 84-242 Luzino ul. Ofiar Stutthofu 11 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Czarnieckiego celem odprowadzenia wód opadowych z ul. Koniecpolskiego w m. Pogórze, gm. Kosakowo - 2 edycja
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
- Termomodernizacja Budynku Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Świeszyno
- Rozbudowa drogi gminnej nr 361141W - ulicy Szkolnej w miejscowości Wiśniew
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz bieżni okrężnej o dł. 200m wraz z bieżnią prostą 60m zeskocznią do skoku w dal, pump tracku, placów zabaw, siłowni, miasteczka ruchu dr. przy SP w Garbowie
- Rozbudowa ulicy Floriańskiej w Siedlcach na odcinku od ulicy Piłsudskiego do ulicy 3 Maja
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.