Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Kielce: Dostawa urządzeń techniki biurowej na potrzeby I/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a
Numer ogłoszenia: 131916 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń techniki biurowej na potrzeby I/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń techniki biurowej na potrzeby I/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a. Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 137.000 Euro. W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 1) niszczarki dużej - 1 szt. 2) niszczarek małych - szt. 20, 3) telefaksów laserowych ze słuchawką - szt. 5, 4) urządzeń wielofunkcyjnych - szt. 10
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) przystępując do I części zamówienia (dostawa niszczarek) - 1.060,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćdziesiąt złotych), 2) przystępując do II części zamówienia (dostawa urządzeń wielofunkcyjnych) - 920,00 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., oraz 1) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy z których każda obejmowała urządzenia techniki biurowej o wartości dostawy min. 25.000,00 zł brutto każda (przystępując do części I lub części II zamówienia albo I i II części zamówienia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych należycie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw które obejmowały urządzenia techniki biurowej o wartości dostawy min. 25.000,00 zł brutto każda (przystępując do części I lub części II zamówienia albo I i II części zamówienia) z podaniem wartości, terminu, miejsca dostawy oraz zleceniodawcy (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście: Kielce, ul. Piotrkowska 12, pok. 603, VI piętro pocztą: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Samodzielny Referat ds. Zamówień Publicznych ul. Piotrkowska 27 25-510 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: osobiście: Kielce, ul. Piotrkowska 12, pok. 603, VI piętro pocztą: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Samodzielny Referat ds. Zamówień Publicznych, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa niszczarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 1) niszczarki dużej - 1 szt. 2) niszczarek małych - szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby I/ZUS w Kielcach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 1) telefaksów laserowych ze słuchawką - szt. 5, 2) urządzeń wielofunkcyjnych - szt. 10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7, 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Szesnastka na TIK tak, terapia i rozwijanie kompetencji przyszłości"
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.