eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JordanówUsługi szkoleniowe dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie pod nazwą -Lepsze Jutro- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII -Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji- Poddziałanie 7.1.1 -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Jordanów: Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie pod nazwą -Lepsze Jutro- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII -Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji- Poddziałanie 7.1.1 -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej-
Numer ogłoszenia: 131920 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie , ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego 10, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 18 2675369, faks 18 2675369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie pod nazwą -Lepsze Jutro- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII -Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji- Poddziałanie 7.1.1 -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego p.n. -Lepsze jutro- - Zadanie 1 -Aktywna integracja-. Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Zadanie składać się będzie z 3-ech usług szkoleniowych. 2. Cel projektu Celem głównym projektu jest zapewnienie równego dostępu do zatrudnienia osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym, wykluczonym oraz dyskryminowanym na rynku pracy oraz podwyższenie statusu społecznego i zawodowego 21 klientów GOPS w Jordanowie. Cele szczegółowe: 1.Nabycie- podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników-czek projektu 2.Zwiększenie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy i poruszania się po rynku pracy 3.Zwiększenie motywacji do działania i wzrost wiary we własne siły 4.Rozwój i upowszechnienie form aktywnej integracji 5. Upowszechnianie pracy socjalnej 6.Wzmocnienie potencjału Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie. 3. Grupy docelowe projektu - odbiorcy usług szkoleniowych. Grupami docelowymi projektu systemowego będzie łącznie 21 osób (kobiety i mężczyźni), korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkujących na terenie gminy Jordanów, w wieku aktywności zawodowej (18-64 lata) które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo. Wybór grupy docelowej został dokonany na podstawie wywiadów oraz danych ze Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Jordanów, z której wynika, że osoby bezrobotne oraz nieaktywne zawodowo są najliczniejszą grupą korzystającą z pomocy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Wsparciem (kontraktem socjalnym) zostanie objętych 21 osób (kobiety i mężczyźni). Uczestnicy projektu z powodu pozostawania bez zatrudnienia znajdują się w trudnej sytuacji finansowej i są objęte wieloletnią pomocą tutejszego ośrodka. Brak możliwości zatrudnienia wynika głównie z braku wyuczonego zawodu, którego nie są w stanie samodzielnie nabyć ze względu na złą sytuację materialno- ekonomiczną. Długotrwałe pozostawanie bez zatrudnienia a tym samym bez stałych dochodów stwarza zagrożenie wykluczenia społecznego zarówno samych osób jak i ich rodzin, dlatego też aby zapobiec procesowi marginalizacji wskazane jest kompleksowe wsparcie uczestników projektu i stworzenie im warunków wspomagających wejście na rynek pracy jak i integracji ze środowiskiem społecznym. Osoby te maja trudności z samodzielnym podjęciem zatrudnienia również ze względu na poniższe bariery: - brak motywacji do zmiany własnej sytuacji, - brak umiejętności psychospołecznych, - zła sytuacja materialno- ekonomiczna, - nieumiejętność autoprezentacji -brak kompetencji życiowych i społecznych 4. Usługa szkoleniowa 1 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych 4.1 Założenia modułu: 4.1.1. Tematyka szkolenia:. warsztaty składają się z nauki umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz treningu asertywności i umiejętności społecznych oraz dodatkowo z uwagi na specyfikę grupy - technik aktywnego poszukiwania pracy. 4.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje 5 dni szkoleniowych na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 40 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej, 4.1.3 Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty-ćwiczenia. 4.1.4 Liczba osób - 21. 4.1.5 Liczba certyfikatów - 21. 4.1.6 Liczba godzin dydaktycznych - 40. 4.1.7 Realizacja modułu: II kwartał 2010 (czerwiec 2010) w układzie poniedziałek - piątek w jednym cyklu (40 h) na miejscu w Jordanowie. 4.2 Zadania Wykonawcy: 4.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Jordanowa z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 21 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 23 C; b) zapewnienie jednego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty-zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów-trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia-certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja o wykonaniu usługi szkoleniowej. 5.Usługa szkoleniowa 2 - Kursy zawodowe wraz z badaniami medycyny pracy 5.1 Założenia modułu: 5.1.1. Moduł obejmuje usługę przeprowadzenia kursów zawodowych: wizażu, opiekuna osób niepełnosprawnych i kucharza 5.1.2 Ze względu na specyfikę modułu Wykonawca może zlecić realizację kursów zawodowych uprawnionemu do realizacji określonych typów kursów podwykonawcy. 5.1.3 Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty-ćwiczenia-kurs-wykład. 5.1.4 Liczba osób - 21. 5.1.5 Liczba certyfikatów - 21. 5.1.6 Realizacja modułu: III kwartał 2010 (lipiec - wrzesień 2010) na miejscu w Jordnaowie lub na terenie woj. malopolskiego. 5.2 Zadania Wykonawcy: a) Wykonawca przedstawi szczegółowy program oraz harmonogramu szkoleń, b) Wykonawca zapewni prelegentów-trenerów-podwykonawców z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i związanych z nimi szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia-certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej. h) Wykonawca zapewni Beneficjentom ostatecznym przeprowadzenie specjalistycznych badań lekarskich niezbędnych dla wykonywania zawodu kucharza i przedstawi Zamawiającemu zaświadczenia z ich realizacji. i) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. j) zapewnienie jednego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; 6. Usługa szkoleniowa 3 - Trening pracy 6.1 Założenia modułu: 6.1.1. Tematyka szkolenia: Zajęcia grupowe przygotowujące do wejścia w środowisko, przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę. 6.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni szkoleniowe na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 1 grupy szkoleniowej, 6.1.3 Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty-ćwiczenia. 6.1.4 Liczba osób - 21. 6.1.5 Liczba certyfikatów - 21. 6.1.6 Liczba godzin dydaktycznych - 24 6.1.7 Realizacja modułu: IV kwartał 2010 (październik - grudzień 2010) w układzie 3 dni (24 h) na miejscu w Jordanowie. 6.2 Zadania Wykonawcy: 6.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Jordanowa z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 21 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 23 C; b) zapewnienie jednego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów/informacji. 6.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty-zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów-trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia - certyfikaty - o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków nastąpi poprzez weryfikacje dokumentów złozonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikacje i analize dokumentów złozonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikacje i analize dokumentów złozonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikacje i analize dokumentów złozonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikacje i analize dokumentów złozonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. Wykaz szkoleń wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, liczby dni szkoleniowych i odbiorców, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Wykaz powinien obejmować usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku doświadczenia określonego w pkt 3.1.2 SIWZ i musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunki określone w tym punkcie. Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty wystawione przez Odbiorców (Zamawiających - Zleceniodawców) potwierdzające, że usługi w nim wymienione zostały wykonane należycie. Wykaz osób (trenerów), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a w szczególności informacją na temat zrealizowanych szkoleń z zakresu TKS lub TKP lub TP (wskazującą przedmiot szkolenia, daty wykonania, liczbę dni szkoleniowych i odbiorców) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Wykaz powinien obejmować osoby niezbędne do wykazania spełniania warunku potencjału kadrowego określonego w pkt 3.1.3 SIWZ i musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunki określone w tym punkcie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 15
  • 2 - Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu TKS lub TKP lub TP na rzecz osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej i - lub niepełnosprawnych - 60
  • 3 - Potencjał kadrowy - 5
  • 4 - Merytoryczna treść oferty - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie 34-240 Jordanów, ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie 34-240 Jordanów, ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII -Promocja Integracji Społecznej-, Działanie 7.1. -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji-, Poddziałanie 7.1.1 -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej-..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.