Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Mosina: Zakup sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 131965 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SP ZOZ, Ludwikowo k/Poznania, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132831, fax 061 8132879.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwikowo.one.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej z podziałem na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sprzęt jednorazowego użytku (33100000-1) - pakiet nr 1 2) Zamknięty system pobierania krwi (25212110-4) - pakiet nr 2 3) Rękawice lateksowe (01118210-2) - pakiet nr 3 4) Prześcieradła jednorazowe(21222000-5) - pakiet nr 4 5) Papier do EKG, ,USG (21121300-0) - pakiet nr 5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 01.11.82.10 - 01.11.82.10 Oryginalny kod CPV: 25.21.21.10 - Rury giętkie z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu i wyposażenia w asortymencie i ilościach koniecznych do wykonania zamówienia, 2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3 zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) dostawy podobnej wielkości i zakresie , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. 4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. minimalnej wartości przedmiotu zamówienia - spełnią warunki płatności: - akceptują terminy płatności faktur do 30 dni od daty jej wystawienia. 5 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę , formularz asortymentowo-cenowy sporządzony przez Wykonawcę dla każdego pakietu jako załącznik do formularza ofertowego według niżej podanego wzoru Zaakceptowany wzór umowy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. (zał. nr 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach (2005-2007) zamówień o podobnej wielkości i zakresie, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres oświadczenie o dopuszczeniu sprzętu do obrotu na terenie kraju zgodnie z ustawą z dnia 10.10.1991r. o środkach farmaceutycznych , materiałach medycznych, aptekach i hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej Dz.U. nr 105 poz. 452 z dalszymi zmianami oraz rozporządzenie M.Z. i O.Z. z dnia 26.03.1993r. Dz.U. nr 30 poz.139. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w Zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwikowo.one.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im.St.Staszica S.P. ZOZ w Ludwikowie, 62-050 Mosina.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im.St.Staszica S.P. ZOZ w Ludwikowie, 62-050 Mosina- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 23.07.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zamkniety system pobierania krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.21.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rękawice lateksowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.82.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: prześcieradła jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: papier do EKG, USG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.