eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoModernizacja instalacji systemu sygnalizacji pożarowej Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Wejherowo: Modernizacja instalacji systemu sygnalizacji pożarowej Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 131968 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, fax 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji systemu sygnalizacji pożarowej Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na modernizację instalacji systemu sygnalizacji pożarowej Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. CPV : 45.21.51.40 - 0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.00.00 - 3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Zakres zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym ( załącznik nr 8) do SIWZ , podkładami budowlanymi ( przekroje budynku łóżkowego) - załącznik nr 7 i 7a do SIWZ obejmuje następujące prace: 1) Demontaż czujek izotopowych typ CTR - 10 B w ilości 291 sztuk zlokalizowanych w następujących budynkach szpitala : - łóżkowym - 103 szt - diagnostyczno - zabiegowym - 95 szt - szpitalnego oddziału ratunkowego - 13 szt - przyszpitalnej przychodni specjalistycznej - 29 szt - kuchni- archiwum zakładowe - 48 szt - zakładu patologii - 3 szt zakres prac oprócz demontażu czujek obejmuje: a) pomiar zdemontowanych czujek, b) transport czujek, c) przekazanie czujek do unieszkodliwienia podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania materiałów radioaktywnych zgodnie z Prawem Atomowym ( ustawa z 29.11.2000 r tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.276 z poź. zm.) Proces unieszkodliwiania zdemontowanych czujek nastąpi na wyłączny koszt Wykonawcy. 2) Wymianę przycisków ROP podłączonych do centralki SAGITA na przyciski ROP współpracujące z centralką p.poż. typ POLON 4900 w zakresie: a) demontażu istniejących przycisków ROP podłączonych do centralki SAGITA 250 w ilości - 8 sztuk b) montażu nowych przycisków ROP do centralki POLON 4900 w miejsce zdemontowanych (wym. w pkt.a) w następujących budynkach : diagnostyczno - zabiegowym - 4 szt przyszpitalnej przychodni specjalistycznej - 3 szt szpitalnego oddziału ratunkowego - 1 szt c) podłączenia linii nowo zamontowanych przycisków ROP do centralki POLON 4900 3) Opracowanie dokumentacji projektowej, kosztorysów inwestorskich oraz kosztorysów nakładczych na wykonanie oddymiania klatek schodowych: a) budynku łóżkowego ( 2 klatki schodowe ewakuacyjne i 1 klatka komunikacyjna) b) pawilonu łóżkowego ( 1 klatka schodowa ewakuacyjna i 1 klatka komunikacyjna) Wykonawca jest zobowiązany opracować : a) dokumentację projektową- w wersji elektronicznej oraz po 2 egz. wersji papierowej dla Budynku Łóżkowego i Pawilonu Łóżkowego ( oddzielnie dla każdego budynku) b) kosztorysy inwestorskie i nakładcze w wersji elektronicznej oraz po 2 egz. wersji papierowej dla Budynku Łóżkowego i Pawilonu Łóżkowego ( oddzielnie dla każdego budynku) Dokumentację należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zaleceniami i uzgodnieniami z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. 4) Wykonanie oddymiania 3 klatek schodowych w budynku łóżkowym (dwóch klatek ewakuacyjnych oraz 1 klatki komunikacyjnej ) na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wymienionej w punkcie 3a, Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę po uprzednim telefoniczny powiadomieniu Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania ( rozdz. 5 pkt. 1a SIWZ) - posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu materiałami promieniotwórczymi zgodnie z ustawą Prawo Atomowe w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane (odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania - rozdz. 5 pkt.1b SIWZ) tj. wykonali co najmniej 3 roboty w zakresie prac instalacji sygnalizacji pożaru o wartości co najmniej ½ łącznej wartości oferowanej brutto dla każdego zrealizowanego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż ½ wartości ofertowej brutto ( rozdz. 5 pkt. 1 c SIWZ) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( rozdz. 5 pkt. 1 d SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdz.6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców) : dla potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ państwowy zgodnie z ustawą Prawo Atomowe na prowadzenie obrotu materiałami promieniotwórczymi w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4 do SIWZ (wzór oświadczenia) dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w rozdziale 5 pkt 1b SIWZ - Wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania tj. co najmniej 3 roboty w zakresie robót budowlanych odpowiadających o wartości co najmnej ½ łącznej wartości oferowanej brutto dla każdego zrealizowanego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ (wzór formularza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo pokój 39.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.