eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszPrzebudowa drogi powiatowej nr 4327 P (Kuchary) granica Powiatu-Zagorzyn-Zduny na odcinku Kokanin-Nowy Borków w km od 5+624 do 6+324.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Kalisz: Przebudowa drogi powiatowej nr 4327 P (Kuchary) granica Powiatu-Zagorzyn-Zduny na odcinku Kokanin-Nowy Borków w km od 5+624 do 6+324.
Numer ogłoszenia: 131999 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kaliszu, pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7570030, 7570031, fax 062 7570030.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4327 P (Kuchary) granica Powiatu-Zagorzyn-Zduny na odcinku Kokanin-Nowy Borków w km od 5+624 do 6+324..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku 0,7 km w zakresie poszerzenia jezdni do 6,0 m i wykonania nowej warstwy ścieralnej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wymagane wadium: 5000,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez wykonawcę i opieczętowane pieczątką imienną i firmową. Oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A). Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z następującym wpisem przedmiotu działalności: Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A, 3. Dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie: a) oryginał dokumentu wg zał. nr 4 do specyfikacji, którym oświadczy, że dysponuje osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi podając imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe (uprawnienia), zakres wykonywanych czynności, b) kopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, decyzji o posiadaniu przez osobę którą wymienił, uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów. 4. Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności: rozściełaczem masy bitumicznej, 2 walcami stalowymi, koparką. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia, że dysponuje rozściełaczem masy bitumicznej, 2 walcami stalowymi i koparką. Oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zadanie polegające na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zadanie polegające na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł i dołączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. Udzielą gwarancji na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty (zał. nr 1 do specyfikacji) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty (sporządzony wg załącznika nr 1). 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy ściśle wg załącznika nr 2 przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów robót w poszczególnych pozycjach, i ilości przyjętych robót. Kosztorys należy tak sporządzić, aby cena końcowa odpowiadała cenie oferty. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - w szczególności należy wpisać osobę która będzie wykonywać czynności kierownika budowy - sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ, 6) dokumenty stwierdzające, że osoba, która przewidziana jest do kierowania robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, b) zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa lub okręgowej izbie architektów, 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - w szczególności należy wymienić: rozściełacz masy bitumicznej, 2 walce stalowe, koparkę - sporządzony wg załącznika nr 5 8) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, wykaz powinien zawierać co najmniej wartości oraz datę i miejsce wykonania robót - sporządzony wg załącznika nr 6, 9) dokumenty potwierdzające, że wykazane w pkt. 8 roboty zostały wykonane należycie,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd dróg Powiatowych w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, pokój nr 229.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.