eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach i parkingu, poszerzenie wjazdu, montaż bramy przesuwnej i szlabanów w ramach modernizacji sieci rurociągów wodociągowych i kanalizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-04

Wieliczka: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach i parkingu, poszerzenie wjazdu, montaż bramy przesuwnej i szlabanów w ramach modernizacji sieci rurociągów wodociągowych i kanalizacyjnych
Numer ogłoszenia: 132042 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna -Górnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drogach i parkingu, poszerzenie wjazdu, montaż bramy przesuwnej i szlabanów w ramach modernizacji sieci rurociągów wodociągowych i kanalizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na drogach i parkingu, których podbudowa została wykonana w ramach zadania pn: Przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej, oświetleniowej i teletechnicznej oraz zmiana zagospodarowania działek terenu Kopalni Soli Wieliczka-Etap I zrealizowanego w ramach umowy nr KSW/U/140/2012 oraz poszerzenie wjazdu, montaż bramy przesuwnej i szlabanów. 4.3.2.Szczegółowy zakres prac: 4.3.2.1.Roboty przygotowawcze: -usunięcie wszelkich przeszkód w robotach ziemnych, -przygotowanie placów składowych na materiały, -wykonanie zabezpieczeń, wygrodzeń, obejść i objazdów, oznakowań niezbędnych dla zapewnienia ciągłości ruch kopalni, jej funkcjonowania, zabezpieczenia p.poż oraz bezpiecznego prowadzenia robót, -wykonanie przekładki kabli elektrycznych w przypadku kolizji kabli z bramą przesuwną lub fundamentami konstrukcji szlabanów, -lokalizacja dostarczonej przez Zamawiającego nowej pakamery - dyżurki 4.3.2.2Drogi (wg. Projektu i nadzorów autorskich nr 13/DROGI i nr 14/DROGI): a)Wykonanie nawierzchni docelowych (asfaltowych ) na odcinkach: 24 - 25 - 26 - 28 - do granicy Etapu I tj. skrzyżowania drogi z chodnikiem wzdłuż południowej ściany budynku, 25 - 30 - 30´, parking przy drodze 30 - 30, A - 28 - 30 wraz z połączeniem z ul. Matejki, wraz z przygotowaniem nawierzchni istniejącej podbudowy (niwelacja, uzupełnienie lub zebranie nadmiaru) oraz regulacja wlotów studzienek i krat ściekowych, odwodnień liniowych do poziomu nawierzchni docelowej, b)Wykonanie połączeń w/w odcinków dróg z wjazdami do budynków, parkingów na odcinku do 2,0m c)Wykonanie podbudowy betonowej pod pakamerę - dyżurkę Działu Ochrony. 4.3.2.3Budowa bramy wjazdowej towarowej (wg. Projektu i nadzoru autorskiego nr A3/13 dla bramy wjazdowej) od ul. Matejki w zmienionej lokalizacji: -wykonanie przebudowy muru ceglanego w zakresie niezbędnym dla zabudowy bramy, -zabudowa konstrukcji bramy przesuwnej wraz z wykonaniem fundamentów, -wykonanie montażu bramy, -wykonanie montażu dwóch zsynchronizowanych szlabanów: a)dwa zsynchronizowane szlabany otwierane przy pomocy kart zbliżeniowych, b)zainstalować panel domofonowy (wjazdowy) z łączności z bramą główną Kopalni, c)wyposażyć w karty zbliżeniowe do zdalnego otwierania szlabanu, d)w celach bezpieczeństwa dla prawidłowej eksploatacji szlabanów zastosować dwie fotokomórki przed i za szlabanami, e)po otwarciu szlabanów bez względu na źródło otwarcia, szlabany mają zamknąć się automatycznie po zaprogramowanym przedziale czasu, f)zamknięcie ma nastąpić, gdy w obrębie fotokomórek nie będzie widoczna żadna przeszkoda. Specyfikacja materiałów i urządzeń zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ 4.3.2.4Sieci elektryczne i oświetlenie (wg. Projektu ): a)zasilanie napędu bramy towarowej przesuwnej z istniejącej skrzynki Z1a i jej sterowanie, b)zasilanie dwóch zsynchronizowanych szlabanów, c)zasilanie pakamery - dyżurki Działu Ochrony z istniejącej skrzynki Z1a. 4.3.2.5.Roboty towarzyszące: -rekultywacja terenów zielonych, odtworzenie zieleni zniszczonej lub uszkodzonej w czasie robót. 4.3.2.6Przygotowanie dokumentacji do zawiadomienia o zakończeniu budowy Przygotowanie kompletnej dokumentacji koniecznej do dokonania przez Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy celem przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego. W ramach przygotowania dokumentów Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do uzyskania opinii Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4.3.2.7.Zakres przedmiotu umowy obejmuje teren Zamawiającego od ul. Dembowskiego do chodnika wzdłuż południowej ściany budynku Nowych Asortymentów oraz od ul. Matejki do zachodniej granicy parkingu. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 28 do specyfikacji zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 12 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie dróg lub placów o wartości min 500 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie, iż osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -udokumentowanie, iż osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiada kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 600 000,00 zł (polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1)niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji , o której mowa w § 3, 2)pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub zwiększenie wartości użytkowej wykonanego przedmiotu umowy, 3)potrzeby wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, o której mowa w § 3. Potrzeba wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych zachodzi w sytuacji gdy: a)użycie przewidzianych w dokumentacji, o której mowa w § 3, materiałów, urządzeń rozwiązań technicznych lub technologicznych, groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę, b)użycie innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynika ze zmiany przepisów prawa, 4)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji, o której mowa w § 3, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 5)potrzeby usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji, o której mowa w § 3, 6)udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 7)przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 8)działania siły wyższej, 9)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3.Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4.W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1)szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2)uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3)projekt zmiany umowy. 5.Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6.Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7.Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8.Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Siedziba Zamawiającego - Budynek Zarządu I Piętro Dział Zamówien Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.