Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Warszawa: Zakup i dostawa mebli biurowych do siedziby CLDT w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 132046 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inne Państwowe Osobowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli biurowych do siedziby CLDT w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach biuro-wych (gabinet Wicedyrektora CLDT, sale narad, pomieszczenia laboratoryjne) w siedzibie Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ul. Małeckiego 29, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe. Dostawy realizowane będą w godzinach pra-cy CLDT lub w innym czasie ustalonymi z upoważnionymi osobami. 3) Wykonawca zrealizuje dostawy i montaż mebli w taki sposób, aby w jak najmniejszym stop-niu utrudniały poprawne funkcjonowanie siedziby CLDT w Poznaniu. 4) Wykonawca udziela Zamawiającemu całkowitej gwarancji jakości dla przedmiotu zamówie-nia na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, przy czym gwarancja nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja producenta. Niezależnie od gwarancji jakości, Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne w przedmiocie umowy na okres 12 miesięcy na zasadach określo-nych w kodeksie cywilnym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26096.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOBI" S.C. PIOTR BIELAWOWSKI, DARIUSZ KORYTOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"KOBI" S.C. PIOTR BIELAWOWSKI, DARIUSZ KORYTOWSKI
- KOBI D.Korytowski, P.Bielawowski, Os. Chrobrego 1/33, 60-681 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26096.00
- Oferta z najniższą ceną: 26096.00 oferta z najwyższą ceną: 27651,80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.