Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Radom: Konserwacja zasobów oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlenia w drodze eksmisji w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 132060 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 383 57 50, faks 48 383 57 48 w. 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja zasobów oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlenia w drodze eksmisji w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja zasobów oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części -zadania. Czynność ta ma jedynie charakter techniczny, w związku z czym zakres zamówienia jest niepodzielny i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do złożenia oferty na oba zdania: Zadanie 1 wykonywanie bieżącej konserwacji zasobów Zadanie 2 wykonywanie nieprzewidzianych w Zadaniu 1, doraźnych napraw, awarii, usterek i uszkodzeń powstałych w wyniku dewastacji, zdarzeń losowych oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji 3. Ilość terenów będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości. W związku z tym Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach w których miałyby być świadczone usługi:a) minimalną wartość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 03 kwietnia 2013r. minus do 15procent powierzchni budynków mieszkalnych oraz budynków o innym przeznaczeniu b) maksymalną ilość powierzchni do obsługi - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 03 kwietnia 2013r. plus do 5procent powierzchni w budynkach mieszkalnych i w budynkach o innym przeznaczeniu , na których miałyby być świadczone usługi. Obecny poziom powierzchni lokali mieszkalnych wynosi 71 264,86 m kwadratowych oraz niemieszkalnych 14 561,16 m kwadratowych. 4. Prace z Zdania 2 zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązy?wania umowy w formie jednostkowych zleceń. Przewiduje się minimum 25, a maksymalnie 75 lokali do odnowienia w trakcie umowy. Zlecenia będą wystawiane na podstawie rze?czywistych potrzeb. Zlecenia będą wystawiane dla określonego adresu wraz z określonym zakresem robót oraz terminem wykonania. 5. Wykonawca obciążać będzie Zamawiającego w okresach miesięcznych za rzeczywiście wykonane usługi, wymienione w Zadaniu 1, wg. stawek za 1 m 2 powierzchni do obsługi zaoferowanych w ofercie wybranego Wykonawcy. (Oferowane w dniu składania ofert ceny netto za obsługę 1 m 2 powierzchni zostaną utrzymane na tym samym poziomie przez cały okres obowiązywania umowy). I ZAKRES PRAC - Zadanie 1 Roboty instalacyjne:1.1. instalacje centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody: 1.1.1. odpowietrzanie instalacji i grzejników;1.1.2. regulacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż kryz dławiących, ustawianie nastaw zaworów termostatycznych);1.1.3. likwidacja niedogrzewań w mieszkaniach;1.1.4. zabezpieczenie i likwidacja przecieków w instalacjach centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody - uszczelnianie zaworów i złączek (w przypadku konieczności wymiany zaworów, złączek i głowic koszty materiałów pokrywa Zamawiający);1.1.5. odczytywanie głównych liczników energii cieplnej i centralnej ciepłej wody (w razie konieczności w sytuacjach awaryjnych w celach kontrolnych);1.1.6. konserwacja i obsługa urządzeń pomiarowych;1.1.7. nawadnianie instalacji centralnego ogrzewania i uruchamianie wraz z rozpoczęciem sezonu grzewczego oraz wykonanie czynności związanych z zakończeniem sezonu grzewczego; 1.2. instalacje wodociągowe i kanalizacyjne :1.2.1. likwidacja przecieków w instalacji wodociągowej i sanitarnej - uszczelnianie zaworów i złączek (w przypadku konieczności wymiany zaworów, złączek i głowic koszty materiałów pokrywa Zamawiający);1.2.2. usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów (koszty materiałów pokrywa Zamawiający dotyczy wymiany); 1.2.3. uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej;1.2.4. odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu; 1.2.5. odczyty głównych wodomierzy w budynkach (w razie konieczności w sytuacjach awaryjnych, w celach kontrolnych);1.2.6. konserwacja i obsługa urządzeń pomiarowych; 1.2.7. usuwanie zatorów w instalacji kanalizacji sanitarnej tj. poziomy, piony bez podejść odpływowych od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych; 1.2.8. usuwanie zatorów na przyłączach kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 1.2.9. w razie potrzeb, czyszczenie wpustów do kanalizacji deszczowej oraz poziomów kanalizacji deszczowej; 1.2.10. zgłaszanie do właściciela sieci (Wodociągi Miejskie w Radomiu) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie.1.3. instalacje gazowe :2.2.1likwidacja nieszczelności w instalacji gazowej zgłaszanych indywidualnie;1.3.2.. zabezpieczenie w razie potrzeb przed korozją pionów i poziomów instalacji; 1.3.3. bezwzględna likwidacja nielegalnego poboru gazu;1.3.4. naprawa szafek gazowych i ich zamknięć;1.3.5 uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych; 1.3.6.przeglądy okresowe - roczne kontrole stanu technicznej sprawności wewnętrznych instalacji gazowych wraz z usunięciem nieszczelności na odcinkach od gazomierzy do odbiorników gazowych w 630 lokalach. Roczne kontrole stanu technicznej sprawności wewnętrznych instalacji gazowych obejmują: - sprawdzenie kurków głównych, - sprawdzenie części instalacji na poziomie piwnic i poza budynkiem- sprawdzenie pionów gazowych- sprawdzenie części instalacji od gazomierzy do urządzeń gazowych (odbiorników) - kontrola gazomierzy - kontrola odbiorników gazowych - sprawdzenie stanu technicznego przewodów spalinowych i ich połączeń z urządzeniami gazowymi i kanałem spalinowym (szczelność połączenia przewodu ze ścianą)- wykonanie kontroli szczelności przewodów instalacji gazowych - wykonanie kontroli prawidłowości doboru średnic przewodów instalacji gazowych - zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.3.7. zgłaszanie do właściciela sieci (ZG) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. 1.4. instalacje elektryczne :1.4.1. usuwanie awarii instalacji elektrycznych zasilających lokale mieszkalne, użytkowe i części wspólne;1.4.2. prawdzanie i regulacja czasu działania oświetlenia w częściach wspólnych i instalacjach zewnętrznych;i działania instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynków, tablic i rozdzielni elektrycznych oraz usuwanie usterek; 1.4.4 sprawdzanie stanu i bieżące uzupełnianie napisów, oznaczeń, schematów tablic i rozdzielni ektrycznych;1.4.5. sprawdzanie działania zabezpieczeń, wyłączników;1.4.6. bezwzględna likwidacja nielegalnego poboru energii elektrycznej łącznie ze zgłoszeniem tego faktu na Policję ;1.4.7. wymiana uszkodzonych żarówek i bezpieczników (koszty materiałów pokrywa Zamawiający);1.4.8. naprawa zamocowania opraw oświetleniowych, przełączników, przycisków, korytek kablowych rur i przewodów elektrycznych w częściach wspólnych budynku (klatkach schodowych, korytarzach , piwnicach, strychach itp.);1.4.9. sprawdzanie i naprawa stanu zamknięć tablic, rozdzielni i urządzeń elektrycznych oraz bieżące ich zabezpieczenie w przypadku otwarcia;1.4.10. wskazanie miejsc podłączenia urządzeń elektrycznych wykonawcy innych prac na czas prowadzonych przez niego remontów w budynku oraz podłączenie 1 gniazda (materiał wnioskującego wykonawcy);1.4.11. czyszczenie szafek elektrycznych oraz ich naprawa.1.4.12. uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych;1.4.13. sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej;1.4.14. zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach. 1.5. instalacja odgromowa: 3.5.1. sprawdzanie i konserwacja stanu połączeń i ciągłości instalacji odgromowej (uzupełnianie braków do 5 mb. i smarowanie złączy). 2. Roboty ogólnobudowlane:2.1.uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych w częściach wspólnych o łącznej powierzchni do 3 m2; 2.2.uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych o łącznej powierzchni do 3 m2;2.3. naprawa mocowania balustrad na klatkach schodowych;2.4.mocowanie i wymiana pochwytów długości do 3 m;2.5. uzupełnianie miejscowych ubytków posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych( koszty materiałów pokrywa Zamawiający);2.6. naprawa tynku przy ościeżach;2.8. dopasowanie drzwi i okien w częściach wspólnych budynku 2.8.naprawa zamków, zawiasów i zamknięć do drzwi i okien w częściach wspólnych budynków;2.9. naprawa lub uzupełnianie klamek w drzwiach i oknach części wspólnych budynków;2.10. wymiana wkładek lub montaż nowych zamków, zasuw (koszty materiałów pokrywa Zamawiający); 3. Dachy: technicznego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich dwa razy w roku (wiosna, jesień);3.2.czyszczenie rynien i rur spustowych dwa razy w roku (wiosna, jesień);3.3.naprawa obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i pozostałych elementów);3.4.regulacja spadków rynien, naprawa lub wymiana mocowania rynien i rur spustowych,3.5. likwidacja nieszczelności i przecieków z dachu;3.6.naprawa pokrycia dachowego z wymianą do 10 m2 powierzchni dachu (koszty materiałów pokrywa Zamawiający);3.7. niezwłoczne usuwanie, skupisk śniegu lodu i powstałych sopli (pas nadrynnowy, podrynnowy, rynny i rury spustowe (koszty sprzętu - podnośnik koszowy pokrywa Zamawiający);Uwaga Powyższy zakres prac dotyczy ujętych w wykazie budynków mieszkalnych i użytkowych oraz budynków gospodarczych (komórki, ) przynależnych do budynków. ZAKRES PRAC- ROZLICZENIE KOSZTORYSEM POWYKONAWCZYM - Zadania 2 1.Odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w ramach wykonania wyroków eksmisji. 1.1. malowanie ścian, otworów okiennych i drzwiowych;1.2. uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych;1.3 wymiana lub naprawa stolarki okiennej i drzwiowej; 1.4. wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie; 1.5.częściowa wymiana podłóg drewnianych; 1.6. malowanie podłóg drewnianych;1.7.reperacja posadzek;1.8. wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych; 1.9. wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem;1.10.wymiana lub naprawa instalacji wod-kan; 1.11. montaż lub wymiana wodomierzy.1.12 naprawa lub wymiana instalacji gazowej 1.13. próba szczelności instalacji gazowej 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy bieżących i pilnych prac, konserwacyjnych i remontowych wykraczających poza zakres prac opisanych w Zadaniu 1 (zwłaszcza wynikłych wskutek zdarzeń losowych: awarii, wichury, ulewy, śnieżyc, oraz dewastacji, itp.) 3.Wynagrodzenie za w/w prace opisane w Zadaniu 2 wyliczone będzie na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym przez Wykonawcę a w przypadku wykonania prac nie ujętych w przedmiarze w kosztorysie ofertowym rozliczane będą na podstawie kosztorysów w oparciu o KNR i cenniki SEKOCENBUDU. Robocizna według stawek przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Ceny materiałów i sprzętu - nie wyższe niż średnie ceny wraz z kosztami zakupu z SEKOCENBUDU ( ceny materiałów i sprzętu dotyczą również pkt I) , A w przypadku braku materiałów w tym wydawnictwie, według Orgbud-u ( ceny materiałów i sprzętu dotyczą również Zadania1). Jeżeli w wydawnictwach SEKOCENBUD-u i Orgbud -u nie znajduje się odpowiednia pozycja i jest brak podstaw do wyceny, kalkulacje własne Wykonawcy wymagają uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego 4.Wykaz budynków będących przedmiotem zamówienia określa załącznik do SIWZ. Ilości budynków i ich powierzchnia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu tj. mogą ulec zmniejszeniu do 15% powierzchni m 2 lub zwiększeniu 5%.II Warunki realizacji umowy -Wykonawca w ramach pogotowia technicznego zapewnia dyżur telefoniczny tj. przyjmowanie zleceń : - w dni robocze od 15.30 do 7.30j rano, - w dni wolne od pracy całodobowo. -Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usuwania awarii niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia - w terminie nie dłuższym niż 2 godziny -Wykonawca usuwa awarie w dni robocze, wolne od pracy oraz świąteczne. Natomiast naprawy i konserwacje prowadzone są w dni robocze. -Wykonawca ma obowiązek zawiadamiać Zamawiającego o wykonaniu prac, a Zamawiający przystąpić do ich odbioru. -Zlecanie prac jak również ich odbiory odbywać się będzie zleceniem konserwacyjnym/remontowym sporządzonym pisemnie. -Okresem rozliczeniowym dla Zadania nr 1 jest miesiąc kalendarzowy. -Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy terminowo zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami na dzień odbioru, zgodnie z wiedzą zawodową i sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa oraz SIWZ. -Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem 3 dni, umożliwiając ich odbiór -Wykonawca winien w trakcie wykonywania robót oraz usuwania usterek: - w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie prowadzonych prac. - prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i p.poż. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodne z przepisami i bezpieczne ulokowanie i przechowywanie swoich materiałów i urządzeń; -Wykonawca winien zapewnić nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska na terenie prowadzonych prac; -Koszty materiałów i sprzętu używanych przy realizacji zadania 1 pokrywa Wykonawca za wyjątkiem materiałów i sprzętu ściśle określonego w pkt I. -Uwaga : Koszty materiałów i sprzętu (ściśle określonego w zadaniu 1), które nie objęte są rozliczeniem kosztów z m 2 powierzchni, nazywane jako koszty, które ponosi Zamawiający rozliczane są kosztorysowo - zgodnie z rozliczeniem kosztów opisanych w zadaniu 2 (ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego). Wykonawca wskaże (przed podpisaniem umowy) osobę odpowiedzialną za wykonywane prace z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, słownie trzysta tysięcy brutto każda z nich, które swym zakresem obejmowały roboty ogólnobudowlane, gazowe, sanitarne i elektryczne oraz w zakresie świadczenia pogotowia technicznego w zasobach mieszkaniowych oraz załączy dowody, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi metodą zerojedynkową przy zastosowaniu formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: -dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. posiada co najmniej: - jeden samochód ciężarowy, o masie całkowitej do 3.5 t - trzy środki transportu umożliwiające sprawne dotarcie do miejsc awarii - elektronarzędzia: wiertarka- 1szt., wyrzynarka- 1szt., szlifierka kątowa-1 szt., wkrętarka- 1 szt., - młot udarowy - 1 szt., - zagęszczarka - 1 szt., - zgrzewarka do rur - 1 szt., - spawarka- 1 szt., - maszyna do udrażniania kanałów sanitarnych i burzowych (ciśnieniowa lub mechaniczna), - urządzenie do odmrażania instalacji wod-kan, - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe Sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi metodą zerojedynkową przy zastosowaniu formuły spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych zakresów robót tj. - jedną osobą z uprawnieniami elektrycznymi - jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych, - jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych, - jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała uprawnienia w kilku specjalnościach. Sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi metodą zerojedynkową przy zastosowaniu formuły spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do : - przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy b)W przypadku złożenia oferty wspólnej należy załączyć upoważnienie dla Pełnomocnika do reprezentowania podmiotów działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). c)W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
parter -sekretariat
ul. Garbarska 55/57
26-600 RADOM.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu parter -sekretariat ul. Garbarska 55/57 26-600 RADOM.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Radomia w 2025 roku
- Zakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych łodzi wraz z 4 przyczepami do ich transportu oraz niezbędnym wyposażeniem dla potrzeb KWP z siedzibą w Radomiu.
- Zakup i dostawa pojazdów służbowych
- Dostawa Oprogramowania JFrog Artifactory Enterprise+ w wersji Self-Hosted lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym na okres 12 m-cy wraz z gwarancją
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.