eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola RębkowskaDostawa paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Dostawcy dla pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie, 08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Wola Rębkowska: Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Dostawcy dla pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie, 08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45
Numer ogłoszenia: 13206 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Dostawcy dla pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie, 08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Dostawcy dla pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie, 08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.26.00 - Usługi tankowania pojazdów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008r Nr 171 poz. 1058, Dz.U. z 2008r Nr 220 poz. 1420, Dz.U. z 2008r Nr 227 poz.1505, Dz.U. z 2009r Nr 19 poz. 101, Dz.U. z 2009r Nr 65 poz. 545, Dz.U. z 2009r Nr 91. poz.742, Dz.U. Nr 206 poz. 1591), oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na druku ZP-17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt.5 instrukcji dla dostawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.5 instrukcji dla dostawców zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Dostawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Zaakceptowany wzór umowy, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 5 Oświadczenie, że dostawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008r Nr 171 poz. 1058, Dz.U. z 2008r Nr 220 poz. 1420, Dz.U. z 2008r Nr 227 poz.1505, Dz.U. z 2009r Nr 19 poz. 101, Dz.U. z 2009r Nr 65 poz. 545, Dz.U. z 2009r Nr 91. poz.742, Dz.U. Nr 206 poz. 1591), na załączniku nr 1 Oświadczenie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert., 7. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 2 8. Wykaz części dostaw powierzonych do realizacji podwykonawcom - na załączniku Nr 3, 9. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku wykonawców wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w tym przypadku należy dołączyć informację o ustanowieniu pełnomocnika. 9. Dostawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Dostawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.