Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-07
Mikołów: Bankowa obsługa budżetu Gminy Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 132075 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bankowa obsługa budżetu Gminy Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych 3.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów, w liczbie ok.155, w tym: a) rachunku podstawowego budżetu, b) rachunków bieżących jednostek budżetowych, c) rachunków funduszy świadczeń socjalnych, d) rachunków sum depozytowych, e) rachunków płatności masowych f) innych rachunków wynikających z przepisów prawa, 2) prowadzenie obsługi w obrocie zagranicznym, 3) realizacja poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych): a) wewnętrznych, która powinna następować nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji, b) zewnętrznych (do innych banków) - realizacja powinna następować w ciągu jednego dnia roboczego, danego dnia (jeżeli dyspozycja została złożona do godziny 1200). 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, 6) realizacja czeków, 7) prowadzenie usługi bankowości elektronicznej na ok. 34 stanowiskach, w ramach której umożliwione będzie sprawdzanie stanu rachunków, składania zleceń, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych, 8) sporządzanie codziennych wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy w terminie do dnia następnego, 9) wydawanie opinii - np. dokument o zdolności kredytowej, terminowości spłat zobowiązań, wobec banku i zaświadczeń - np. o wielkości środków na rachunkach bankowych, 10) możliwość uruchomienia odnawialnego kredytu krótkoterminowego w formie odnawialnej linii kredytowej (kredyt obrotowy) w rachunku bieżącym Gminy do uchwalonej przez Radę Miasta kwoty (maksymalnie 10 000 000 zł) na finansowanie bieżącej działalności Gminy na okres roku budżetowego (nie dłuższy niż 31 grudnia danego roku obrotowego). 3.2. W okresie trwania umowy bank winien: 1) oprocentować środki na rachunkach określonych w pkt 3.1. ppkt 1) a, b, c d, f (jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków). Rachunki określone w pkt. 1 będą oprocentowane w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę według zmiennej stopy procentowej, stałej w okresach miesięcznych. Oprocentowanie obowiązujące w danym miesiącu będzie obliczane w oparciu o stopę oprocentowania depozytów międzybankowych WIBID 1/M, obliczoną jako średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc obowiązywania pomniejszonej o marżę banku. Oprocentowanie będzie wyliczane według wzoru: WIBID 1/M - Cx gdzie: WIBID /M - średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc obowiązywania oprocentowania, Cx - współczynnik oznaczający marżę banku W przypadku, gdy średnia z ostatnich 10 notowań wskaźnika IBID 1/M zmieni się o więcej niż 20%, możliwa jest za porozumieniem stron zmiana oprocentowania rachunków w ciągu miesiąca. 2) przyjmować bez odrębnego zlecenia środki z rachunku podstawowego na lokaty krótkoterminowe: a) over night - bez limitu, zgodnie ze stanem środków na rachunku, b) weekendowe - bez limitu, zgodnie ze stanem środków na rachunku pod warunkiem korzystniejszego oprocentowania niż w przypadku określonym w pkt 3.1. ppkt 1, 3) oprocentować lokaty krótkoterminowe (dwutygodniowe, miesięczne) na odrębne zlecenie 4) dokonywać miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na lokatach bankowych krótkoterminowych 5) zapewnić automatyczne zakładanie rachunków wadialnych (odrębne dla każdego wpłacającego wadium) w dniu przyjęcia wpłaty na rachunek depozytowy. 3.3. Przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Mikołów wykonawca winien: 1) zapewnić wykonanie czynności związanych z obsługą bankową budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych codziennie w godzinach: 800 - 1600 , a w poniedziałki do 1800, 2) posiadać oddział banku (placówkę) na terenie miasta Mikołowa w promieniu 1 km od siedziby zamawiającego, 3) zapewnić wydzielone stanowisko (osobę) do bezpośrednich kontaktów z zamawiającym, 4) zapewnić odbiór gotówki z siedziby zamawiającego Uwaga: Zamawiający utożsamia pojęcie oprocentowanie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, z pojęciem punkty procentowe. Definiując użyte określenie wyjaśniamy, że jest to bezwzględna zmiana wielkości standardowo wyrażonej w procentach. Np. spadek wielkości x o 2% (czyli 2 pkt procentowe) należy liczyć x-2..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego lub Komisji Nadzoru Finansowego na działalność banku, o którym mowa w art. 36 ustawy z dn. 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 128). Warunek posiadania wymaganych zezwoleń zostanie spełniony również w przypadku gdy działalność banku prowadzona jest na podstawie ustawy sejmowej lub jeśli powstał on w wyniku przekształcenia banku państwowego;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 15
- 2 - Wysokośćmiesięcznej prowizji banku (zł/miesiąc/rachunek) - 10
- 3 - Wysokość marży banku w % - kredyt krótkoterminowy - 20
- 4 - Wysokość oprocentowania w % środków na lokatach dwutygodniowych - 15
- 5 - Wysokość oprocentowania w % na lokatach miesięcznych - 10
- 6 - Wysokość prowizji (w zł/operacja) od każdej operacji gotówkowej - 10
- 7 - Wysokość marży banku służącej do wyliczenia (WIBID 1M-m) w % - 10
- 8 - Ilość godzin oczekiwania na uruchomienia kredytu liniowego - 5
- 9 - Ilość godzin oczekiwania na wydanie zaświadczeń bankowych - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia o zasadach zmian wysokości należnego wynagrodzenia, zgodnie z art. 142 ust. 5 cyt. ustawy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne: 1)W przypadku wystąpienia przesłanek wymienionych powyżej każda ze stron umowy ma prawo do pisemnego wystąpienia z wnioskiem o zmianę wysokości należnego wynagrodzenia. 2)Do wniosku, o którym mowa w pkt 1) strona wnioskująca załącza na piśmie: a) Wykazanie realnego wpływu obciążeń publicznoprawnych na koszt wykonania zamówienia; b) Szczegółowe wyliczenia obrazujące wpływ nowych stawek obciążeń publicznoprawnych na elementy konstruujące cenę oferty. 3)Strona umowy, której wniosek doręczono musi, w terminie do 30 dni od jego otrzymania, pisemnie ustosunkować się do zawartych w nim żądań. Odbiorca wniosku ma prawo do żądania dodatkowych wyjaśnień, przedstawienia szczegółowych wyliczeń i dokumentów potwierdzających dane, na których wnioskodawca oparł swoje wyliczenia. 4)O ile wnioskodawca nie otrzyma pisemnej odpowiedzi na złożony wniosek, w terminie, o którym mowa w pkt 3), uznaje się, że wniosek został oddalony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołowa Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołowa Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kryteriami oceny ofert są: 1. Wysokość prowizji banku (w zł/przelew) od każdego przelewu środków z rachunku podstawowego oraz rachunków bieżących i pomocniczych, bez względu na wysokość kwoty przelewu (Cp) maksymalnie Wykonawca może uzyskać 15 pkt. 2. Wysokość miesięcznej prowizji banku (w zł/miesiąc/rachunek) z tytułu prowadzenia rachunku podstawowego oraz rachunków bieżących i pomocniczych (Cr) maksymalnie Wykonawca może uzyskać 10 pkt. 3. Wysokość marży banku (w% do 2 miejsc po przecinku) służącej do obliczenia kosztu udzielonego kredytu krótkoterminowego w formie odnawialnej linii kredytowej (Ck) maksymalnie wykonawca może uzyskać 20 pkt. 4. Wysokość oprocentowania (w % do 2 miejsc po przecinku) środków na lokatach krótkoterminowych - dwutygodniowych (Cd) maksymalnie Wykonawca może uzyskać 15 pkt. 5. Wysokość oprocentowania (w % do 2 miejsc po przecinku) środków na lokatach krótkoterminowych - miesięcznych (Cm) maksymalnie Wykonawca może uzyskać 10 pkt. 6. Wysokość prowizji (w zł/operacja) od każdej operacji gotówkowej (wpłata lub wypłata (Cg) maksymalnie Wykonawca może uzyskać 10 pkt. 7. Wysokość marży banku (w % do 2 miejsc po przecinku) służącej do wyliczenia (WIBID 1/M - m) oprocentowania środków na rachunku podstawowym, rachunkach bieżących i pomocniczych (Cx) maksymalnie wykonawca może uzyskać 10 pkt. 8. Ilość godzin oczekiwania na uruchomienia kredytu liniowego od daty zawnioskowania (w godzinach) maksymalnie wykonawca może uzyskać 5 pkt. 9.Ilość godzin oczekiwania na wydanie zaświadczeń bankowych (w godzinach) maksymalnie wykonawca może uzyskać 5 pkt. Oferta może otrzymać łącznie max 100 pkt (15 + 10 + 20 + 15 + 10 + 10 + 10 + 5 + 5) Jeżeli wykonawca poda czas w dniach zamawiający przyjmie, że 1 dzień = 24 godziny. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach sumuje się dla każdej z ofert. Wybrana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów sumarycznych. UWAGA: Cena w pkt IV.2.1 ogłoszenia odnosi się do wysokości prowizji banku (w zł/przelew) od każdego przelewu środków z rachunku podstawowego oraz rachunków bieżących i pomocniczych, bez względu na wysokość kwoty przelewu (Cp).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.