eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku, pozostałego i drobnego wg pakietów od 1 do 12. Numer sprawyZP 15/2008-PN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku, pozostałego i drobnego wg pakietów od 1 do 12. Numer sprawy: ZP 15/2008-PN.
Numer ogłoszenia: 132078 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku, pozostałego i drobnego wg pakietów od 1 do 12. Numer sprawy: ZP 15/2008-PN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Systematyczna dostawa sprzętu jednorazowego uzytrku, pozostałego i drobnego wg pakietów od 1 do 12 w skali 12 miesięcy: Pakiet 1 - Rękawice chirurgiczne med II. Pakiet 2 - Sprzęt Operacyjny Pakiet 3 - Wkłucia dożylne Pakiet 4 - Anestezja I Pakiet 5 - ANESTEZJA II ( osprzęt do aparatu) Pakiet 6 - Cewniki i worki Pakiet 7 - Strzykawki Pakiet 8 - Igły do transfuzj Pakiet 9 - Infuzja Transfuzja Pakiet 10- EKG (elektrody, żele, papiery do EKG,KTG,USG) Pakiet 11- Inny sprzęt med.-A Pakiet 12- Pozostały, drobny sprzęt med. - B.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Bioracy udział w prowadzonym poostepowaniu nie posiadaja obowiązku wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 3. Spełnią warunki dodatkowe, takie jak: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał. 1SIWZ - oferta, b) potwierdzą stosownym oświadczeniem że oferowany w ofercie sprzęt medyczny posiada znak zgodności CE oraz posiada dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o Wyrobach Medycznych, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, opisanymi w SIWZ, a Wykonawca zapewni zamawiającemu w każdym czasie i na każde jego żądanie gotowość do ich udostępnienia (także przed rozstrzygnięciem przetargu ) pod rygorem nieważności oferty - załącznik nr 7 SIWZ. c) udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia z sumą gwarancyjną minimum 200 000,00 PLN; d) udokumentują stosownym wykazem doświadczenie zawodowe poprzez wykonanie dostaw sprzętu medycznego 1x użytku w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej (2) dwa zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np. referencje) stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie -zał. nr 5 SIWZ. e) obowiązkowo załączą do oferty dla Pakietu nr I - Rękawice chirurgiczne med. II, poz. 1,2 i 4, a następnie do każdej dostawy: - badania potwierdzające poziom protein oraz informację producenta potwierdzającą poziom AQL, oraz potwierdzenie posiadania wewnętrznej warstwy polimerowej w przypadku rękawic bezpudrowych. (dot. pozycji 2 formularza stanow. zał. nr 1A SIWZ ), - protokół badań producenta potwierdzający zgodność poziomów AQL i protein oferowanych rękawic nie starsze niż rok. - Informację o czasach przenikania substancji chemicznych. f) Posiadają, a na wezwanie zamawiającego pod rygorem odrzucenia oferty dostarczą zamawiającemu w wyznaczonym terminie ( 3) trzech dni roboczych próbki zaproponowanego w ofercie asortymentu wraz z niżej wymienionymi dokumentami 1.Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych). 2. Deklarację zgodności (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r), 3. Certyfikat CE ( nie dotyczy klasy wyrobu I niesterylnej), Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej. 4.W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o Wyrobach Medycznych, oferowany asortyment musi posiadać inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 5. Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta lub oryginalne strony katalogowe ( lub ich kserokopie) wraz z tłumaczeniami. Zamawiający będzie oczekiwał wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, lub certyfikatu CE wraz z Deklaracją zgodności, gdy brak jest wpisu do rejestru, który jest wydawany po przedstawieniu certyfikatu CE. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby każdy wyrób medyczny przy produktach sterylnych ( opakowanie folia - papier) posiadał znak CE z numerem naniesionym na dokumentach i na opakowaniu zewnętrznym, natomiast produkty mikrobiologiczne czyste ( układy oddechowe, filtry, itp.) znak CE z numerem i nazwą producenta muszą mieć wewnątrz opakowania. Załączone dokumenty do oferowanych próbek , o których mowa w pkt. 1-5 powinny być opisane w następujący sposób: W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego pakietu . Przykład : Dotyczy Pakietu nr: 00, poz. nr: 00 g) Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do podpisania umowy na podst. najkorzystniejszej oferty obowiązkowo d o s t a r c z ą Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wymagane dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu wraz z kartami katalogowymi, opisane w części w Dz. IV SIWZ, pkt.11 -PRÓBKI , ppkt.11.1 .od 1 do 5. h) zagwarantują spełnienie nw. wymogów: - zapewnią realizację zamówienia zgodnie z potrzebami zamawiającego, - zapewnia transport do siedziby zamawiającego we własnym zakresie, umowy, - zagwarantują termin płatności nie krótszy niż 30 dni, licząc od daty wpływu faktury VAT do siedziby zamawiającego lub zaproponują wydłużony termin płatności. i) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1. B. OCENA spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonane na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści SIWZ oraz odnotowana na druku ZP 17 do protokołu. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1,2, 3 ppkt. c) i d) zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 3 ppkt. a),b)e),f),g),h),i) zostanie odrzucona .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. WYKAZ wymaganych oświadczeń i dokumentw, które razem tworzą kompletną ofertę: 1) Wykonawca składa wraz z o f e r t ą następujące dokumenty i oświadczenia: 2) Wypełniony formularz asortymentowo cenowy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1A do 1L - wg wyboru wg wyboru oraz dodatkowo w formie elektronicznej. W przypadku, gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepis art. 23 ustawy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentów zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli koncesja nie jest wymagana, należy ten fakt potwierdzić oświadczeniem własnym. Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w dokument każdy oddzielnie. 5) Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 7) Kserokopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną minimum 200 000,00 PLN; Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 7) Wykaz z osób upoważnionych po podpisywania oferty - na formularzu stanowiącym - zał. nr 4. 8) Wykaz dostaw ( co najmniej 1dostawa ) o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ - ( Doświadczenie zawodowe ). Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie. W takim przypadku Zamawiający uzna , że wymóg zostanie spełniony, jeżeli suma takich dostaw wykazanych przez Wykonawców występujących wspólnie będzie nie mniejsza niż 2. 9) Oświadczenie Wykonawcy ( na formularzu stanowiącym załącznik 7 do SIWZ); potwierdzające odpowiednio, że: - każdy oferowany sprzęt medyczny posiada znak zgodności CE oraz posiada dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o Wyrobach Medycznych, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, opisanymi w SIWZ, oraz że - Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wyraża gotowość do udostępnienia zamawiającemu na każde jego żądanie, także przed rozstrzygnięciem przetargu wymaganych i opisanych szczegółowo w SIWZ dokumentów związanych z dopuszczeniem do obrotu i użytkowania oraz rejestracją danego produktu. 11) Badania potwierdzające poziom protein, oraz informację producenta potwierdzającą poziom AQL ( dla poz. 1,2 i4 Pakietu nr I Rękawice chirurgiczne med, II), oraz potwierdzenie posiadania wewnętrznej warstwy polimerowej w przypadku rękawic bezpudrowych (dot. pozycji 2 Pakietu nr I - formularza stanow. zał. nr 1A SIWZ ),p r o t o k ó ł badań producenta potwierdzający zgodność poziomów AQL i protein oferowanych rękawic nie starsze niż rok oraz informację o czasie przenikania substancji chemicznych. Dokumenty, o których jest mowa w pkt. 1, 2 i 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: 2 .Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.3). składa odpowiedni dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. OCENA spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonane na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści SIWZ oraz odnotowana na druku ZP 17 do protokołu wg formuły spełnia/ nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny im. dr E.Wojtyły w Bielsku-Białej , 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyspiańskiego 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I - Rękawice chirurgiczne medyczne II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne medyczne II - Ilość pozycji w pakiecie 6.: Rękawice Latex,nitrylowe,sterylne,osłonki na głowicę USG-prezerwatywy), rękawice foliowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - Sprzęt operacyjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt operacyjny - ilość poz. w pakiecie 30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.