Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13210 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Rokietnica: Dostawa energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342171
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Rokietnicy ul. Szkolna 3, 62-090 Rokietnica NIP 7772754524 TEL. 61.81452557
Gimnazjum im. Noblistów w Rokietnicy ul. Trakt Napoleoński 55, 62-090 Rokietnica NIP 7772754493 tel.61 8144390
Przedszkole Bajeczka w Rokietnicy, ul. Szkolna 3, 62-090 Rokietnica NIP 7771407364 tel.618145451
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Napachaniu ul. Poznańska 26, Napachanie, 62-090 Rokietnica NIP 7773119652 TEL. 61 8145274
ośrodek Pomocy Społecznej ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica NIP 7772304778 tel. 61 8145621
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokietnica, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Golęcińska
1,
62090
Rokietnica, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8960-600, faks
61 8145-082, e-mail
halina.wroniecka@rokietnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rokietnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiający-Gmina Rokietnica przeprowadziła postępowanie przetargowe szacując wartość zamówienia dla potrzeb Urzędu Gminy, przygotowała SIWZ, ogłoszenia, udzielała odpowiedzi na zadane pytania, wezwała do uzupełnienia dokumentów, ogłosiła wyniki postępowania. Pozostali uczestnicy oszacowali wartość zamówienia dla swoich jednostek oraz przewidywaną ilość zużycia energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy. Każdy z Zamawiających we własnym zakresie zawiera umowy na sprzedaż energii elektrycznej oraz udziela pełnomocnictw w sprawie zgłoszenia odpowiedniemu OSD nowego Wykonawcy umowy sprzedaży energii elektrycznej. Wszyscy Zamawiający zawierają umowy na dostawę energii elektrycznej, realizują zapisy umowy w tym dokonują płatności na rzecz Wykonawcy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.13.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Gminy oraz Jednostek Organizacyjnych Gminy Rokietnica w planowanej ilości około 2.738.823 kWh w okresie od stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2019 roku dla punktów poboru energii elektrycznej zgodnie ze specyfikacją zawartą w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik Nr 1 do SIWZ. Deklarowane w załączniku Nr 1 zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Wielkość wolumenu energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia szacowana jest na podstawie zużycia energii w 2016 roku z uwzględnieniem zmian ilościowych zamawianych dostaw, w związku z tym rzeczywista wielkość zamówienia może nieznacznie różnić się od tej wymienionej w załączniku nr 1 do SIWZ. Zaistnienie zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupionej energii spowoduje odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu zawartej umowy sprzedaży.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT571592.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 693962.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ROKIETNICA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do przedszkola w Napachaniu.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczajacych do przedszkola w Mrowinie
więcej: przetargi ROKIETNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.