eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Sopot: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 132136 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sopot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (drukarki, faksy, urządzenia wielofunkcyjne) w liczbach i asortymencie zawartych w formularzu cenowym (załącznik nr 4 do SWIZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych według marek (producentów) sprzętu biurowego będącego aktualnie w użytkowaniu Zamawiającego. 3. Zamawiający pod pojęciem fabrycznie nowe materiały rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności pojemników z tuszem lub tonerem. 4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo, bezawaryjność i nie naruszą praw patentowych producentów materiałów eksploatacyjnych OEM. 5. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt: pojemność, nazwę producenta, kod(symbol) produktu, modele sprzętu do którego materiał jest przeznaczony. 6. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 7. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji dotyczących urządzenia, do którego są przeznaczone materiały eksploatacyjne i przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność z tego tytułu. 8. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały, liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń w zakresie liczbowym i asortymentowym. 9. Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność materiałów eksploatacyjnych ( w tym brak współpracy z programowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem) niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych lub materiały eksploatacyjne są niezgodne z warunkami umowy i ofertą Zamawiający złoży stosowną reklamację. 10. Zamawiający zgłosi Wykonawcy reklamację z tytułu wadliwych dostaw materiałów eksploatacyjnych lub niespełniających warunków umowy i oferty, drogą faksową lub pocztą elektroniczną. 11. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na materiał eksploatacyjny nowy, wolny od wad w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. 12. Obowiązek odebrania od Zamawiającego wadliwych, reklamowanych materiałów eksploatacyjnych oraz ponownego dostarczenia materiałów wolnych od wad do Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 13. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów naprawy drukarki urządzenia wielofunkcyjnego faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się opinię ekspertyzę wystawioną przez serwis obsługujący dane urządzenie. Naprawa sprzętu wykonana zostanie w serwisie w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy opinii ekspertyzy serwisu a Wykonawca zapłaci na konto bankowe Zamawiającego równowartość kosztów naprawy w terminie 2 dni od przedstawienia mu ekspertyzy opinii. 14. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 15. Za równoważne materiały eksploatacyjne, to jest innych producentów niż wymienieni w formularzu cenowym Zamawiający uznaje: - materiały eksploatacyjne kompatybilne ze sprzętem do którego są zamówione, o parametrach i standardach jakościowych tych samych bądź lepszych (pojemność, jakość wydruku, wydajność) od materiałów oryginalnych, nie ograniczające praw patentowych materiałów oryginalnych. 16. Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą ograniczać pełnej współpracy urządzenia z oprogramowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem (np. po instalacji materiału w urządzeniu, na monitorze lub panelu kontrolnym nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty lub błędy a oprogramowanie powinno we właściwy sposób sygnalizować stan zużycia tuszu lub tonera). 17. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca wpisuje w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów w kolumnie nr 6 formularza cenowego (załącznik nr 1 do SWIZ) nazwę producenta, kod (symbol) produktu oraz pojemność lub wydajność oferowanego materiału równoważnego w przypadku gdy Zamawiający podał wydajność lub pojemność materiału oryginalnego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sopot.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27, pok. nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.