eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaBudowa hali sportowej wraz z korytarzem podziemnym do istniejącego budynku szkoły przy ul. Mierosławskiego w Iławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Iława: Budowa hali sportowej wraz z korytarzem podziemnym do istniejącego budynku szkoły przy ul. Mierosławskiego w Iławie
Numer ogłoszenia: 132152 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja , ul. Mierosławskiego 10, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 648 20 61, faks 0-89 644 83 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-ilawa.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej wraz z korytarzem podziemnym do istniejącego budynku szkoły przy ul. Mierosławskiego w Iławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa hali sportowej wraz z korytarzem podziemnym do istniejącego budynku szkoły przy ul. Mierosławskiego w Iławie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium ustala się w wysokości 75.000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25 maja 2009 r. do godz. 1000. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskie Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr: Bank BGŻ Oddział Iława: 08 2030 0045 1110 0000 0167 0010

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia warunku zawartego w pkt VI ust. 1 lit a) SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 SIWZ. 2.Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit b) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: a)w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 porównywalne zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 7 SIWZ, b)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz 5 lat stażu pracy zawodowej (w tym min. 2 lata jako kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych), -osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 4 lata stażu pracy zawodowej (w tym min. 2 lata jako kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych), -osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz 3 lata stażu pracy zawodowej (w tym min. 1 rok jako kierownik robót sanitarnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych), -osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i wiedzę techniczną w zakresie instalacji teletechnicznych, akustycznych i oświetleniowych. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 8 SIWZ. c)dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ. 3.Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit c) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 12 SIWZ. 4.Warunek zawarty w pkt VI ust. 1 lit d) SIWZ zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. złoży dokumenty, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 4-6 oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt VII ust. 1 pkt 2 SIWZ. 5.Wykonawcy, którzy nie złożyli któregokolwiek z w/w oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożone dokumenty zawierają błędy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1). 2.Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru nr 2). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zadań, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia. Wykaz musi zawierać co najmniej: nazwę i adres obiektu, termin rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, wartość brutto zrealizowanego zamówienia, dane kontaktowe podmiotu zlecającego zamówienie (do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zadanie zostało wykonane należycie, np. referencje) - zgodnie z wzorem nr 3. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru 4). Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kserokopię uprawnień do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, kserokopię uprawnień budowlanych umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kserokopiami zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów Wykonawca wskazał takie osoby. 10.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów. 11.Harmonogram rzeczowo finansowy. 12.Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł oraz informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wzór nr 5). 14.Dowód wpłaty wadium. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3-6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 1 pkt 3 i ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.W przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej zamiast zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenie kraju, z którego pochodzi, jeśli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs-ilawa.internetdsl.pl lub www.zsilawa.go.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja, 14-200 Iława, ul. Mierosławskiego 10, pokój 9 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.