To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A
Numer ogłoszenia: 132208 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110592 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu w ilości i asortymencie określonym w załącznikach nr 1a i/lub 1b do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A i B do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) Ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm. ) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 08 stycznia 2015r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2014r. poz. 669 z późn. zm.). 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Dostawy przedmiotu zamówienia winny być realizowane do obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole SA, do magazynów żywnościowych położonych w punktach żywienia w Lądku-Zdroju (Szp. Uzdr. Jubilat , ul. Wolności 4a i Szp. Uzdr. Jan , ul. Paderewskiego 7) oraz w Długopolu-Zdroju (Szp. Uzdr. Mieszko , ul. Zdrojowa 8 i Szp. Uzdr. Dąbrówka , ul. Wolna 4), transportem Wykonawcy i na jego koszt . 4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony wyłącznie specjalistycznym środkiem transportu - chłodnią, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25.08.2006 roku w sprawie bezpieczeństwa żywności i żywienia (Dz.U nr j.w.). 5. Każde zamówienie Zamawiającego będzie składane na piśmie (dopuszczalna jest forma faksu, e - maila i telefoniczna), przez specjalistę ds. żywienia lub magazyniera, do godziny 10:00 w dniu poprzedzającym dostawę z określeniem asortymentu i jego ilości. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostaw towarów, które będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - sukcesywnie- wg ustalonego, tygodniowego harmonogramu tj.: Dla mięsa i produktów mięsnych: dwa razy w tygodniu - w poniedziałki i czwartki w godzinach od 7:00 - 11:00 a w uzasadnionych przypadkach także w inne dni wskazane przez Zamawiającego, na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie, (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, zgodnie z formularzem cenowym - załącznikiem nr 1a do SIWZ. Towary muszą spełniać wszelkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem tj.: zgodnie z obowiązującymi normami, w szczególności wszelkie wymagania weterynaryjne. Dla dostaw drobiu: trzy razy w tygodniu tj. w poniedziałki, środy i piątki , a w uzasadnionych przypadkach także w inne dni wskazane przez Zamawiającego, w godzinach od 7:00 do 10:00, na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie, (faksem) lub e-mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, zgodnie z formularzem cenowym - załącznikiem nr 1b do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Uzdrowiska Lądek Długopole S.A.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGRO-HANDEL Sp. z o.o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 538137,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 524363,93
Oferta z najniższą ceną: 524363,93 / Oferta z najwyższą ceną: 553846,23
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "LACTIS" ANDREASIK, LIS SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "LACTIS" ANDREASIK, LIS SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- PPHU LACTIS, Andreasik, Lis, Zieliński, Spółka Jawna, Kłodzko, ul. Wyspiańskiego 40, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163415,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160724,55
Oferta z najniższą ceną: 160724,55 / Oferta z najwyższą ceną: 184818,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lądku-Zdroju
- Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające w budynku WILLI C i WILLI B położonych przy ul. Parkowej w Lądku - Zdroju
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji parkingu dla samochodów osobowych wraz z elementami małej architektury oraz infrastrukturą techniczną przy Bazie Zabiegowej Paw. I
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie VII - XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.