eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorfantówDostawa materiałów budowlanych na potrzeby ZGKiM w Korfantowie - 2/WWiK/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Korfantów: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby ZGKiM w Korfantowie - 2/WWiK/2016
Numer ogłoszenia: 132220 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50293 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Powstańców Śląskich 8, 49-137 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 434 38 59, faks 077 434 38 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jedn. organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby ZGKiM w Korfantowie - 2/WWiK/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych. 1.Planowana ilość materiałów budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosi orientacyjnie: -kostka brukowa 8 cm (20 cm x 10 cm) szara fazowana Hollan 205 m2, -kostka brukowa 8 cm ( 20 cm x 10 cm) czerwona fazowana Holland 118 m2, -kostka brukowa grubość 8 cm ( 20,0 cm x 16,5 cm ) szara Behaton 325 m2 bez fazy, -kostka brukowa grubość 6 cm ( 20 cm x 10 cm) szara fazowana 74 m2 Holland, - krawężniki najazdowe 15 cm x 22 cm x 100 cm 195 m, - krawężniki drogowe 15 cm x 30 cm x 100 cm 130 m, - krawężniki 15 cm x 30 cm x 100 cm, łukowe R= 5 3 szt., - obrzeża betonowe 8 cm x 30 cm x 100 cm 73 m, 2.Materiały budowlane muszą posiadać deklarację zgodności i odpowiadać dla kostki brukowej normie PN EN 1338: 2005/ AC 2007, a dla krawężników i obrzeży normie PN EN 1340: 2004 lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających, od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zmniejszenia lub zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości każdego z rodzaju zamawianego materiału o nie więcej niż 20%, w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 4.Wybrany wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. 5.Dostarczane materiały spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 6.Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 7.Płatność za zakupione materiały budowlane dokonywana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury VAT, wystawionej za każdą dostawę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 8.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty wykonania dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MERKURY Sp. z o. o., ul. Prężyńska 28, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21090,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25835,21

  • Oferta z najniższą ceną: 25835,21 / Oferta z najwyższą ceną: 25835,21

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.