eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie robót konserwacyjnych1. Rzeki Zagożdżonki w km 14+110-15+160 z wykoszeniem skarp zbiorników Hamernia i Stary Młyn, 2. Rzeki Brzeźniczki w km 1+280-3+100 3. Strugi Mozolickiej w km 0+000-1+530

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Radom: Wykonanie robót konserwacyjnych:
1. Rzeki Zagożdżonki w km 14+110-15+160 z wykoszeniem skarp zbiorników Hamernia i Stary Młyn,
2. Rzeki Brzeźniczki w km 1+280-3+100
3. Strugi Mozolickiej w km 0+000-1+530

Numer ogłoszenia: 132245 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych:
1. Rzeki Zagożdżonki w km 14+110-15+160 z wykoszeniem skarp zbiorników Hamernia i Stary Młyn,
2. Rzeki Brzeźniczki w km 1+280-3+100
3. Strugi Mozolickiej w km 0+000-1+530
.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjnych:
1. Rzeki Zagożdżonki w km 14+110-15+160 z wykoszeniem skarp zbiorników Hamernia i Stary Młyn,
2. Rzeki Brzeźniczki w km 1+280-3+100
3. Strugi Mozolickiej w km 0+000-1+530
Zakres robót obejmuje:
- ręczne wykoszenie porostów ze skarp i z dna,
- mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp,
- mechaniczne odmulenie dna,
- usunięcie zakrzaczeń,
- usunięcie drzew leżących w korycie rzeki,
- usunięcie przetamowań ze śmieci i gałęzi,
- ręczne wykoszenie skarp zbiorników,
- rozplantowanie i zagospodarowanie urobku po odmuleniu.
.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz SIWZ, tj.:
    1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
    - wykonali w ostatnich 5 latach tj. w okresie 12.08.2004 ÷ 11.08.2009r., a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, roboty porównywalne do przedmiotu zamówienia tj. konserwacje rzek o łącznej długości 4,4 km,
    - osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej (obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
    1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą złożonym oświadczeniem, a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    1.4. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 12 m-cy.
    .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia) - (nie spełnia). Wykonawcy łącznie z ofertą dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, o których mowa powyżej i w art. 22 ust. 1 złożą następujące dokumenty:
    1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    1.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru nr 2 będącego załącznikiem do SIWZ.
    1.3. Oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    1.4. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - właściwe uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej (obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
    1.5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat tj. w okresie 12.08.2004 ÷ 11.08.2009 r. robót konserwacyjnych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców - wg wzoru nr 3 będącego załącznikiem do SIWZ. Wymagana jest realizacja robót porównywalnych do przedmiotu zamówienia tj. konserwacje rzek o łącznej długości 4,4 km.
    1.6. Potwierdzenie należytego wykonania w/w prac (referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty).
    1.7. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    1.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    1.9. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru nr 4 będącego załącznikiem do SIWZ.
    1.10. Oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art.22 ust.1 ustawy Pzp - wg wzoru nr 5 będącego załącznikiem do SIWZ.
    Poza w/w dokumentami Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1.11. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę.
    1.12. Kalkulację ceny oferty sporządzoną zgodnie ze SIWZ.
    Wykonawcy, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów, wymienionych w pkt od 1.1 do 1.10., zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży jednego lub więcej z wymienionych w pkt 1.11 - 1.12 dokumentów jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ.
    2. Oferty składane wspólnie.
    2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    2.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.
    2.3. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania (nazwę) o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania i daty udzielenia pełnomocnictwa.
    2.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
    2.5. Każdy z Wykonawców na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków, zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 1.1., 1.7., 1.8. i 1.9. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 1. Wykonawcy składają łącznie.
    2.6. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie.
    2.7. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy konsorcjum.
    3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub ich wstrzymanie,
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Wernera 4a, pok. 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.