To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Wrocław: Przebudowa sali sesyjnej wraz z zapleczem w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia Sukiennice 9 i Sukiennice 10 we Wrocławiu w formule zaprojektuj i wybuduj. Znak postępowania: ZP/PN/27/2016/WOU
Numer ogłoszenia: 132256 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35435 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sali sesyjnej wraz z zapleczem w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia Sukiennice 9 i Sukiennice 10 we Wrocławiu w formule zaprojektuj i wybuduj. Znak postępowania: ZP/PN/27/2016/WOU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonanie prac projektowych: a)opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach niezbędnych dla realizacji całości zadania z koniecznymi uzgodnieniami - wymagane 4 egzemplarze papierowe oraz 2 na nośniku elektronicznym na płycie CD w formacie PDF), b)uzyskanie wymaganych prawem i miejscem realizacji opinii, uzgodnień, decyzji i protokołów (konserwatorskich, pożarowych, energetycznych, sanitarnych i innych wymaganych), c)uzyskanie pozwolenia na budowę, d)przekazanie praw autorskich. 2. robót budowlanych i instalacyjnych: a)wykonanie przebudowy i remont sali sesyjnej wraz z zapleczem tj. sali recepcyjnej, klubu radnych, bufetu, pomieszczenia operatorskiego i technicznego w obiekcie Sukiennice 9 oraz pokoje nr 202 i 202a w Sukiennicach 10 we Wrocławiu wraz z wykonaniem podłogi technicznej w pomieszczeniach technicznych, b)doprowadzenie do sali sesyjnej instalacji teletechnicznych, audiowizualnych, elektrycznych, telefonicznych z miejsca wpięcia w budynku Sukiennice 10, c)wykonanie instalacji elektrycznych, instalacji okablowania strukturalnego, instalacji zintegrowanego systemu do obsługi sesji Rady Miejskiej Wrocławia spełniającego funkcje: debaty, głosowania, wizualizacji oraz cyfrowej transmisji wideo i dźwięku w internecie, d)wykonanie instalacji środków łączności telefonicznej i komputerowej, e)wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, f)wykonanie instalacji wewnętrznych wentylacji i klimatyzacji, g)dostawa i montaż urządzeń określonych w projekcie, h)wykonanie renowacji mebli. i)uzyskanie dokumentów pozwalających na użytkowanie poszczególnych systemów, j)sprawdzenie poprawności funkcjonowania wszystkich wymaganych systemów, k)szkolenia dla pracowników i użytkowników poszczególnych systemów, l)wszelkie zmiany w wykonaniu przedmiotu umowy muszą być naniesione w projekcie i zaakceptowane przez projektanta. 4.Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1)Program Funkcjonalno- Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 2)Projekt Umowy - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Wykonawca przed terminem otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Urzędu Miejskiego. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7.Zgodnie z § 1 ust. 4 umowy przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o: 1)Program Funkcjonalno Użytkowy - załącznik nr 1 do umowy , 2)dokumentację przetargową, w tym SIWZ wraz z załącznikami, 3)ofertę Wykonawcy - załącznik nr 2 do umowy, 4)harmonogram rzeczowo-finansowy- załącznik nr 3 do umowy z uwzględnieniem norm technicznych, zasad wiedzy technicznej i prawa budowlanego. 8.Wymagania Zamawiającego w zakresie dokumentacji projektowej: 1)uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla rozwiązań projektowych w poszczególnych fazach projektowania oraz ostatecznej akceptacji projektu, przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę . 2)pierwsze spotkanie konsultacyjne odbędzie się z inicjatywy Wykonawcy, w maksymalnym terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, 3)projekt będzie zawierał optymalne rozwiązania, konstrukcyjne, materiałowe oraz wszystkie niezbędne rysunki, zestawienia, szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiałów i urządzeń wraz z tabelarycznym zestawieniem urządzeń, 4)uzgodnienie dokumentacji przez rzeczoznawców: Miejskiego Konserwatora Zabytków, BHP, Ppoż., sanitarno-higienicznych i innych wymaganych, 5)uzyskanie wszystkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, opinii, zatwierdzeń oraz niezbędnych decyzji, 6)uzyskanie pozwolenia na budowę 7)dokumentacja będzie wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji umowy, każdy rysunek dokumentacji ma być podpisany przez projektanta i sprawdzającego, 8)Projekt budowlany powinien zawierać informacje na temat zagrożeń występujących w trakcie prowadzenia robót oraz o konieczności opracowania planu BIOZ, - Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej pod nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków. -Zamawiający zastrzega, że prace wykonywane w siedzibie władz miejskich mogą być godzinowo wstrzymane ze względu na wykonanie bieżących zadań, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.22.20 - Tapetowanie ścian 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.56.21.00 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji 32.56.22.00 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 32.52.20.00 - Sprzęt telekomunikacyjny 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
NEXUS NOWE TECHNOLOGIE WROCŁAW S.A.
- Nexus Nowe Technologie S.A., ul. Kominiarska 17, 51-180 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1893600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2151270,00
Oferta z najniższą ceną: 2151270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2569578,12
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w budynkach przy ul. Dzielnej 1-11, ul. Dzielnej 13-37, ul. Dzielnej 39-43, ul. Dzielnej 45-53 na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy różnych typów taśm przenośnikowych dla "Poltegor- Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zielone Ogrody Placu Grunwaldzkiego"
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej"
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań mikrobiologicznych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Markowskiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.