eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikŚwiadczenie usług badań laboratoryjnych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Prudnik: Świadczenie usług badań laboratoryjnych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 132267 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89987 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług badań laboratoryjnych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca wykonywał będzie wszelkie laboratoryjne badania diagnostyczne z zakresu immunologii, biochemi, koagulologii, analityki ogólnej, markerów nowotworowych, serologii, hematologii, bakteriologii z wyjątkiem badań histo-patologicznych, które wykonywał będzie inny Wykonawca na które otrzyma skierowanie od Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku. 2.Niedopuszczalne jest obciążenie pacjenta lub jego bliskich koniecznością uiszczenia opłat w przypadku gdy posiada on zlecenie wydane na kuponie RUM lub inne (w przypadku lecznictwa szpitalnego) wydane przez jednostki organizacyjne PCM S.A. 3.Laboratorium zlokalizowane przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku, w którym Wykonawca wykonywał będzie świadczenia, czynne będzie przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, 4.Większość badań wykonywanych w szpitalu, wykonywanych jest w trybie cito, ze względu na specyfikę lecznictwa zamkniętego, w przeciwieństwie do opieki ambulatoryjnej. Ilość badań uzależniona jest od ilości pacjentów i ich dolegliwości. Większość wyszczególnionych badań musi być wykonywana na miejscu w laboratorium, a jedynie badania bardzo specjalistyczne mogą być wykonywane poza. Badania citowe, podstawowe wykonywane bezwzględnie, natychmiast, na miejscu w laboratorium wyszczególnione zostały w załączniku I/1. Wykonawca zobowiązany jest do podania, czy będzie wykonywać w trybie cito wyszczególnione badania. W przypadku braku zgody na badania cito Wykonawcy zostanie odrzucona, 5.Badania Cito mogą być zlecane o każdej porze w stanach zagrożenia życia i zdrowia pacjenta i ich wykonanie powinno mieć priorytet pierwszeństwa przed innymi badaniami zleconymi przez Zamawiającego lub jednostki zewnętrzne. Wynik badania winien być dostarczony do Zamawiającego niezwłocznie w najkrótszym możliwym czasie. Za wykonanie badań cito wykonawca nie dolicza dodatkowych opłat prócz opłat wynikających z umowy zgodnie z załącznikiem nr I_1, 6.Wyniki badań cito zostaną bezzwłocznie przekazane telefonicznie, faxem lub wewnętrzną siecią informatyczną lekarzowi podpisanemu na skierowaniu. Oryginał wyniku zostanie dostarczony wraz z pozostałymi wynikami i dokumentacją elektroniczną. 7.Zlecenia przesyłane będą Wykonawcy elektronicznie w systemie informatycznym Zamawiającego i/lub w wersji papierowej. 8.Wykonawca przygotuje druk zlecenia badań zgodny z rodzajem badań przewidzianych umową przetargową. Badania nie przewidziane umową nie mogą być umieszczone na druku zlecenia. 9.Wykonywane badania toksykologiczne. Testy na wykrywanie narkotyków - wynik jakościowo, HBCO - wynik ilościowo, Etanol - wynik Ilościowo, 10.W przypadku nie wykonywania niektórych badań lub zaprzestania ich wykonywania z przyczyn awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych badań u innego Wykonawcy, przy czym termin realizacji oraz cena badania pozostanie bez zmian. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania środka transportu, którym będzie odbierał i transportował krew z ZOL w Głogówku, 12.Transport z Głogówka należy zorganizować co najmniej 1 raz w tygodniu, 13.Finansowanie świadczeń zdrowotnych w zakresie wykonywania diagnostycznych badań laboratoryjnych rozliczane będzie na zasadzie wyceny według cennika złożonego w ofercie i ilości wykonanych poszczególnych badań w danym miesiącu, 14.Badania specjalistyczne, których Wykonawca nie wykonuje w swoim laboratorium zobowiązany będzie przekazać do innego laboratorium, z którym zobowiązany będzie podpisać umowę współpracy i przekazać ją do wglądu Zamawiającemu /dotyczy badań wysokospecjalistycznych/. 15.Niedopuszczalne jest wykonywanie u innego Wykonawcy badań podstawowych, cito realizowanych na zlecenie oddziałów szpitalnych Zamawiającego, chyba że wynika to z sytuacji np. z awarii sprzętu znajdującego się w laboratorium. W takiej sytuacji Wykonawca może przekazać wykonanie badań do innego Wykonawcy, bez zmiany wykonania terminu badania oraz bez narażenia zdrowia i życia pacjentów. Ponadto zlecone badanie może być zrealizowane u Wykonawcy spełniającego wszelkie w tym zakresie wymagania przewidziane przepisami prawa w przedmiotowym zakresie, 16.Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia personelu w ilości, która zapewni właściwą jakość świadczonych usług, ze szczególnym uwzględnieniem kierownika laboratorium zatrudnionego w pełnym etacie posiadającego II stopień specjalizacji w zakresie diagnostyki laboratoryjnej lub posiadający II stopień specjalizacji zgodny z profilem laboratorium /realizowany nowym trybem/ oraz zatrudnionego i wykonującego swoje obowiązki na miejscu w laboratorium diagnostycznym w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 17.Wykonawca zobowiązany jest samemu do określenia odpowiedniej ilości osób koniecznych do wykonania zamówienia. Wykonawca podając ilości osób musi uwzględnić rodzaje i ilości wykonywanych badań, dyżury oraz zgodność z obwiązującymi przepisami prawa pracy. 18.Wyniki badań muszą być potwierdzane przez diagnostę posiadającego stosowne uprawnienia, 19.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zakupem materiałów jednorazowego użytku wykorzystywanych do badań laboratoryjnych, odczynników, próbówek, pasków, materiałów zużywalnych do aparatów itd., 20.Personel Zamawiającego dostarcza materiał do badania z jednostek organizacyjnych szpitala zlokalizowanych w budynku przy ul. Piastowskiej 64, przy uwzględnieniu zapisów SIWZ dotyczących materiałów jedn. użytku służących do transportu materiału do badania, 21.W celu potwierdzenia zatrudnienia wymaganego personelu należy załączyć wykaz pracowników wraz z podaniem prawa wykonywania zawodu, stopnia i dziedziny specjalizacji (jeśli takie zostaną zatrudnione). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia potwierdzenia kwalifikacji zawodowych każdego z pracowników osób udzielających świadczeń na podstawie umów cywilno - prawnych, 22.Świadczenie usług zdrowotnych stanowiących przedmiot zamówienia związane jest z dzierżawą pomieszczeń. Pomieszczenia te zostaną wliczone w powierzchnię umowy dzierżawy zawartej pomiędzy stronami. Wykonawca zobowiązany będzie również do dzierżawy sprzętu znajdującego się na wyposażeniu obecnego laboratorium. W przypadku konieczności doposażenia pomieszczeń w brakujący sprzęt laboratoryjny lub inny sprzęt i wyposażenie niezbędne do uzyskania pozytywnej opinii wszelkich służb kontrolnych, Wykonawca dokona tego na własny koszt. Sprzęt laboratoryjny zakupiony przez Wykonawcę pozostanie jego własnością. Koszty remontu nie będą zwracane Wykonawcy. 23.Laboratorium powierzchnia - 92,80 m2 oraz pomieszczenia wspólnego użytkowania - 20 m2, wykorzystywane również przez inny personel szpitala takie jak korytarz, WC dla personelu, szatnia, 24.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania informacji, sprawozdań z wykonanych badań, a zleconych przez Zamawiającego w okresach tygodniowych w formacie ustalonym przez Strony. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania innych sprawozdań z wykonywanych badań na życzenie Zamawiającego. Dodatkowe sprawozdania wykonywane będą bezpłatnie. 25.Rozliczenie za wykonane usługi zdrowotne następować będzie w trybie miesięcznym. 26.Transport materiałów do badań oraz wyników badań ( do laboratorium w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64 i z laboratorium) odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy. 27.Pobór krwi i materiałów do badań odbywać się będzie przez personel Zamawiającego, 28.Do obowiązków Wykonawcy również należeć będzie: - zapewnienie materiałów jednorazowego użytku niezbędnych do transportu materiału z jednostek organizacyjnych Zamawiającego do laboratorium, nie dotyczy strzykawek i igieł służących do pobrania, które zapewnia Zamawiający, - prowadzenie komputerowej bazy danych pacjentów, - zintegrowanie systemu komputerowego Wykonawcy w sposób zapewniający kompatybilność z systemem informatycznym stosowanym przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. - Integracja systemu Wykonawcy z systemem Zamawiającego nastąpi najpóźniej 6 tygodni od dnia podpisania umową co potwierdzone będzie odpowiednim protokołem, - niezwłoczne przesyłanie wyników badań do systemu informatycznego Zamawiającego, - przekazywanie wyników badań w formie papierowej, - przygotowanie druku zlecenia badań zawierającego rodzaje badań przewidzianych umową przetargową, w terminie do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Badania nie przewidziane umową nie mogą być ujęte na druku zlecenia. - zapewnienie wiarygodności wyników w oparciu o zewnętrzną i wewnętrzną kontrolę wszystkich parametrów oznaczanych w Laboratorium Wykonawcy, - wydawanie wyników badań oraz dokumentacji upoważnionym do tego osobom zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej, - wykonywanie obowiązków wynikających z niniejszej umowy, Zamawiający nie ponosił będzie żadnych dodatkowych kosztów z tego wynikających, - zawarcie odrębnej umowy na odbiór i przechowanie odpadów medycznych powstałych w czasie świadczenia usług badań laboratoryjnych 29.Wykonawca zobowiązany wymaganej przepisami prawa jest do prowadzenia dokumentacji medycznej związanej z wykonywaniem badań zleconych przez Zamawiającego. 30.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dostępu do dokumentacji medycznej dla celów kontroli dokonywanej przez OOWNFZ oraz Zamawiającego, 31.Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli na każde żądanie Opolskiego Wojewódzkiego Oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia jak również Zamawiającego. 32.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania oprogramowania umożliwiającego rejestrację oraz przechowywanie i dostęp do bazy danych oraz wydruk odpowiednich sprawozdań, 33.Termin płatności za wykonane usługi wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury wystawionej po wykonaniu usługi, 34.Pozostałe szczegóły przedmiotu zamówienia znajdują się w załączonych wzorach umów, stanowiących integralną część IWZ, 35.Wykonawca odpowiada za dobór właściwych procesów i jakość wykonywanych usług, gwarantując najwyższą jakość oferowanych świadczeń, 36.Zamawiający wyraża zgodę na wykonywanie badań laboratoryjnych dla innych zlecających, jednakże w pierwszej kolejności muszą być wykonywane dla Zamawiającego. 37.Wykonawca zobowiązuje się do bezpiecznego i właściwego usuwania resztek materiału biologicznego i jego utylizacji, 38.Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami NZOZ w zakresie BHP, p. poż. i sanepidu oraz zgodnie z obowiązującą NZOZ Ustawą o zakładach opieki zdrowotnej z dnia 30.08.1991r (Dz.U. Nr 91 póz.408 z późn. zm.), 39.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie ciągłości udzielania świadczeń, a w szczególności do ich udzielania przez cały okres obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne 85.14.80.00 - Usługi analizy medycznej 85.14.60.00 - Usługi świadczone przez banki krwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NZOZ Laboratorium Analiz Medycznych Analmed s.c., ul. Powstańców Śląskich 7A, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 646575,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 756485,00

  • Oferta z najniższą ceną: 756485,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1184270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.