eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługi ochrony osób i mienia w budynku będącym w trwałym zarządzie Izby Skarbowej w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Łódź: Usługi ochrony osób i mienia w budynku będącym w trwałym zarządzie Izby Skarbowej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 132267 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Łodzi, Al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 47 182, faks 042 25 47 181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia w budynku będącym w trwałym zarządzie Izby Skarbowej w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej na świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Izby Skarbowej w Łodzi oraz jednostek administracji podatkowej woj. łódzkiego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku będącym w trwałym zarządzie Izby Skarbowej w Łodzi zlokalizowanym przy ul. Nowobielańskiej 61B w Skierniewicach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROTECTOR SERVICE Sp. z o.o. , ul. Wergiliusza 42, 60-461 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
  • PROTECTOR Sp. z o.o., ul. Wergiliusza 42, 60-461 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Biuro Ochrony VIGOR Sp. z o.o., ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11158,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11158,56

  • Oferta z najniższą ceną: 11158,56 / Oferta z najwyższą ceną: 11158,56

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 7 lipca 2016 r. przekazując zaproszenie do negocjacji Wykonawcy, tj. Konsorcjum firm: PROTECTOR SERVICE Sp. z o.o. - lider konsorcjum- ul. Wergiliusza 42, 60-461 Poznań, NIP 781-19-10-254, REGON 361501745, PROTECTOR Sp. z o.o. - członek konsorcjum - ul. Wergiliusza 42, 60-461 Poznań, NIP 778-13-71-900, REGON 639698081, Biuro Ochrony VIGOR Sp. z o.o - członek konsorcjum - ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, NIP 782-25-75-701, REGON 302853460, Izba Skarbowa w Łodzi wszczęła postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku będącym w trwałym zarządzie Izby Skarbowej w Łodzi zlokalizowanym przy ul. Nowobielańskiej 61B w Skierniewicach. Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015 r., poz.2164), zwanej dalej ustawą. Zgodnie z art. 66 ust. 1 ustawy w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Artykuł 67 ust. 1 ustawy określa przesłanki warunkujące zastosowanie trybu z wolnej ręki. Zgodnie z pkt 6 przywołanego przepisu: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie należy zakwalifikować jako zamówienie uzupełniające. Spełnione zostały bowiem wszystkie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. Usługa sprzątania oraz ochrony fizycznej osób i mienia dla Izby Skarbowej w Łodzi i jednostek skarbowych na terenie województwa łódzkiego zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 28.10.2015r. pod numerem 2015_S 209-380013. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. VI.3), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Rozdział III ust. 8) przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 23 lutego 2016r. Konsorcjum tworzonemu przez: PROTECTOR SERVICE Sp. z o.o. - lider konsorcjum- ul. Wergiliusza 42, 60-461 Poznań, NIP 781-19-10-254, REGON 361501745, PROTECTOR Sp. z o.o. - członek konsorcjum - ul. Wergiliusza 42, 60-461 Poznań, NIP 778-13-71-900, REGON 639698081, Biuro Ochrony VIGOR Sp. z o.o - członek konsorcjum - ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, NIP 782-25-75-701, REGON 302853460. Wartość zamówienia podstawowego oszacowano na kwotę 4 700 000,00 zł netto, wartość udzielonych zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Tym samym, zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.