eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówABC przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Człuchów: ABC przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 132268 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie , ul. Jerzego z Dąbrowy 1a, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8343442, 8343443, faks 059 8343441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: czluchow.praca.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie i organizację szkolenia pn. ABC przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Projekt Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie człuchowskim(II) , Regionalnego Programu Operacyjnego, Projekt Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie człuchowskim II oraz realizacji programów regionalnych ze środków Funduszu Pracy. Liczba uczestników - max. 25 osób w czterech grupach szkoleniowych; Liczba godzin szkolenia - 160 godzin tj. 40 godzin dla każdej grupy szkoleniowej; Termin szkolenia - czerwiec - październik 2016r.; Miejsce szkolenia - teren miasta Człuchów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadcze?nia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch usług w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń o tematyce związanej lub pokrewnej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły itp.). Za usługę w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń zamawiający uzna: przeprowadzenie 1 szkolenia grupowego o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia dla grupy minimum dziesięcioosobowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem niezbędnym do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że: Wykonawca będzie dysponował odpowiednią salą wykładową na terenie miasta Człuchów wyposażoną w min. 10 stanowisk szkoleniowych dla kursantów(stolik/biurko, krzesło). Zabezpieczy dostęp do min.10 komputerów stacjonarnych lub laptopów z legalnym oprogramowaniem wykorzystywanym w szkoleniu a także z dostępem do Internetu. Przy czym na każdą osobę szkoloną winno przypadać jedno stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu. Do realizacji zajęć z obsługi kasy fiskalnej zapewnieni min. min. 5 kas fiskalnych, przy czym na jedną kasę nie może przypadać więcej jak 2 osoby. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej trzema wykładowcami przy czym: 1. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia podstaw prawa i zasad zatrudniania pracowników będzie posiadał wykształcenie wyższe prawnicze lub wyższe administracyjne oraz przeprowadził minimum 2 szkolenia z podstaw prawa i zasad zatrudniania pracowników; 2. Wykładowca/trener prowadzący zajęcia z modułu przedsiębiorczości będzie posiadał wykształcenie wyższe o kierunku zarządzanie i marketing lub z wykształceniem wyższym o kierunku ekonomicznym oraz przeprowadził minimum 2 szkolenia z modułu przedsiębiorczości; 3. Wykładowca/trener z obsługi programu Płatnik będzie posiadał wykształcenie minimum średnie oraz przeprowadził minimum 2 szkolenia z zakresu obsługi komputera lub programów komputerowych; 4. Wykładowca/trener z obsługi kas fiskalnych będzie posiadał wykształcenie minimum średnie oraz przeprowadził minimum 2 szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ niniejszego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość usługi - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić w formie pisemnej, zgodę na zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści umowy, w zakresie: miejsca szkolenia, kadry wykładowców, terminu realizacji zamówienia. Zmiana miejsca szkolenia nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych. Zmiana kadry wykładowców może mieć wyłącznie charakter osobowy i nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części V SIWZ. Zmiana terminu realizacji zamówienia dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pupczluchow.ssdip.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 1A, 77 - 300 Człuchów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 1A, 77 - 300 Człuchów pok. 207 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Projekt Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie człuchowskim(II), Regionalnego Programu Operacyjnego, Projekt Aktywizacja osób bezrobotnych w powiecie człuchowskim II oraz realizacji programów regionalnych ze środków Funduszu Pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.