Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Poznań: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uczelni - liczba pakietów 2
Numer ogłoszenia: 132272 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uczelni - liczba pakietów 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uczelni pakiet nr 1,oraz realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pakiet nr 2 wykazy będą stanowiły załączniki nr 1 i 1a do umowy.3.2 Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. 3.3 Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt wykonawcy. Odbiorcą przedmiotu zamówienia będą jednostki organizacyjne uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy dla jednostek organizacyjnych uczelni, określonych w załącznikach nr 1 i 1a do umowy, odbywały się w zwykłe dni tygodnia w godzinach od 10:00 do 14:00.3.4Wykonawca zobowiązany jest do:a.samodzielnej dostawy artykułów biurowych na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów.b.powiadomienia ( telefon, fax) odbiorców o dostawie, co najmniej na 24 godziny wcześniej.c.Zamówienie będzie zawierać wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo adres odbiorcy nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy (wzór wg załącznika nr 2 do umowy). d.Zamówienie zbiorcze kierowane będzie przez Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia UP.e. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu w zależności od posiadanych środków finansowych.f.Termin wykonania dostawy - maksymalnie do 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane Wykonawcy drogą faksową lub e-mailową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pakiet nr 2 CCI2007CBI63P0019 POIG 01.01.02.-00 -061-09 POIG 01.01.02-00 - 074-09 POIG 01.03.01- 00-101-08 POIG 01.03.01.-00-132-08 POIG 02.03.02.-00-031-09 POIG 01.03.01-00-129-09.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEK-POL S. Wieczorkowski E Gimżewski, ul Sokoła 9, 60-644 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228372,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 296172,19
Oferta z najniższą ceną: 296172,19 / Oferta z najwyższą ceną: 300092,33
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SEK-POL" SYLWESTER WIECZORKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"SEK-POL" SYLWESTER WIECZORKOWSKI
- SEK-POL Sylwester Wieczorkowski , Edward Gimżewski, ul Sokoła 9, 60-644 Poznan, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103045,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133200,41
Oferta z najniższą ceną: 133200,41 / Oferta z najwyższą ceną: 135828,11
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia spełnia wymagania ustalonych norm jakościowych i standardów . Jest powszechnie dostępny na rynku . Łączna wartość dostawy artykułów biurowych nie przekracza kwoty 200 ooo euro .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu oraz komórek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy marzec 2025 - luty 2026
- Wykonanie koncepcji projektowej rozbudowy i przebudowy instalacji niskoprądowej elektrycznej (gwarantowanej) w Szpitalu Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu
- Wykonanie fakturowych oznaczeń nawierzchni
- Zakup i dostawa ryb
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. W. Kossaka 106 (wejście B)
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO w jednostkach terenowych WWK OHP w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowogardzie
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powtarzane
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.