Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Płoniawy: Remont stacji uzdatniania wody w msc. Szlasy Łozino gm. Płoniawy- Bramura realizowanej w ramach priorytetu IV RPO MW Działanie 4.1. Gospodarka Wodno- Ściekowa tytuł projektu Rozbudowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz infrastruktury i urządzeń służących do oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych w gminach Płoniawy - Bramura i Krasne
Numer ogłoszenia: 132273 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy, woj. mazowieckie, tel. 029 7178061, faks 029 7178043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploniawy-bramura.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji uzdatniania wody w msc. Szlasy Łozino gm. Płoniawy- Bramura realizowanej w ramach priorytetu IV RPO MW Działanie 4.1. Gospodarka Wodno- Ściekowa tytuł projektu Rozbudowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz infrastruktury i urządzeń służących do oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych w gminach Płoniawy - Bramura i Krasne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 45252126-7 modernizacja stacji 45261910-6; 45262300-4; 45440000-3 roboty budowlane 45262300-4; 45262310-7 fundamenty pod zbiorniki 45223110-0 stalowe zbiorniki wyrównawcze 45232430-5 roboty technologiczne 45232440-8 zbiorniki wód popłucznych 45231300-8 sieci kanalizacji technologicznej 45342000-6 ogrodzenie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącej stacji uzdatniania wody w msc. Szlasy Łozino w gm. Płoniawy-Bramura pow. makowski woj. mazowieckie. Zakres robót remontowych: 2.1. Roboty budowlane Zakres tych robót obejmuje: docieplenie dachu i ścian zewnętrznych, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, ułożenie glazury i terakoty w wytypowanych pomieszczeniach, wykonanie schodów zewnętrznych, wymianę ogrodzenia działki SUW, wykonanie 2 szt. fundamentów pod zbiorniki wyrównawcze, remont istniejących wewnętrznych dróg dojazdowych, wykonanie drogi dojazdowej wewnętrznej pod zbiorniki wyrównawcze. Sieci kanalizacji technologicznej Zakres tych robót obejmuje: wykonanie remontu istniejących zbiorników odstojnika popłuczyn wraz z jego rozbudową, i wykonanie drenażu opaskowego wokół odstojnika, wykonanie sieci kanalizacji odprowadzającej popłuczyny na terenie SUW, remont istniejącej kanalizacji odprowadzania popłuczyn poza terenem stacji, wykonanie neutralizatora ścieków (wraz z przykanalikiem) z chlorowni, wykonanie sieci wodociągowych (rurociągi ssawny, tłoczny, spustowo-przelewowy na terenie SUW) dla zbiorników wyrównawczych. Roboty technologiczne Zakres tych robót obejmuje: demontaż istniejących rurociągów i urządzeń istniejącego wyposażenia stacji, montaż urządzeń projektowanych takich jak: - centralny aerator - filtry pośpieszne wypełnione złożem katalitycznym - zestaw hydroforowy - sprężarka powietrza - chlorator - stalowe zbiorniki wyrównawcze z izolacją termiczną - wodomierze - pompy głębinowe. Urządzenia jw. połączone będą ze sobą układami rurociągów, armatury zwrotnej i odcinającej jak również urządzeniami sterującymi automatyczną bezobsługową pracą całej stacji. Do sterowania pracą stacji należy wykonać: - sterownice pracy pomp głębinowych napełniających zbiorniki wyrównawcze - sterownice automatycznego płukania filtrów. - sterowanie zestawu hydroforowego. 2.2. Roboty elektryczne Zakres tych robót obejmuje: wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego stacji, wykonanie instalacji grzewczej, wykonanie instalacji zasilającej poszczególne urządzenia wyposażenia stacji, instalację odgromową zbiorników. 2.3. Sposób wykonania, zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa, w skład której wchodzą: - Projekt budowlano-technologiczny - załącznik nr 7 do SIWZ wraz z pozwoleniem na budowę nr 461/2009 znak AB.7351-401/2009 z dn. 9.11.2009r wydanego z upoważnienia Starosty Makowskiego przez Dyrektora Wydziału Architektoniczno Budowlanego załącznik nr 8 do SIWZ. - Projekt budowlany instalacje elektryczne załącznik nr 9 do SIWZ - Pozwolenie wodno prawne na odprowadzenie ścieków do rzeki Węgierki załącznik nr 10 do SIWZ wydanego z upoważnienia Starosty Makowskiego przez Dyrektora Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska Promocji i Rozwoju Gospodarczego znak ROŚiRG.6223-11/05/09z dn. 18.09.2009r - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [ST] załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót dla wykonania instalacji technologicznych załącznik nr 12 do SIWZ Przedmiar robót dla wykonania instalacji elektrycznych załącznik nr 13 do SIWZ 2.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z zakupionych na własny koszt, fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom określonych dla wyborów dopuszczonych w budownictwie do stosowania. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany oddać Zamawiającemu kompletny technicznie przedmiot zamówienia, który powinien spełniać funkcje gospodarczą i techniczną, i jest wynikiem całości robót opisanych w specyfikacji ST oraz projekcie budowlanym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 11.2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z 2000 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 poz. 1824) 11.2.1. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 11.2.2. W treści dokumentów Wykonawcy potwierdzającego wniesienie wadium składanego w innej formie niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w których Zamawiający może otrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą wynikać wprost z art. 46 ust. 4a i 5 UPZP. 11.2.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 08 8917 0001 0000 0071 2000 0100 z dopiskiem wadium na wykonanie remontu stacji uzdatniania wody w msc. Szlasy Łozino gm. Płoniawy - Bramura. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zaś oryginał polecenia przelewu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed terminem składania ofert na jego żądanie. 11.3. Termin wniesienia wadium Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto bankowe Urzędu Gminy w Płoniawach- Brtamurze Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed terminem składania ofert, jest to warunek bezwzględnie konieczny. 11.4. Zwrot wadium Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 UPZP. 11.5. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: 11.5.1 Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie. 11.5.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.5.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.5. Termin związania ofertą 11.6.1. Wykonawcy są związani ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert. 11.6.2. Zamawiający może przedłużyć termin związania ofertą do 60 dni tylko wówczas, jeżeli w terminie 3 dni przed upływem terminu związania ofertą wystąpi z wnioskiem do Wykonawców o wyrażenie zgody na jego przedłużenie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadając wiedzę i doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem niniejszego zamówienia wykonał co najmniej 3 roboty związane z budową stacji uzdatniania wody o wydajności minimum Qśred. = 600 m3/d każda. Powyższe (ilość robót i wydajność SUW) dotyczy również Wykonawców, których okres działalności w branży jest krótszy niż pięć lat.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych fundacji technicznych w budownictwie zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje osobą kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania budową.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych fundacji technicznych w budownictwie zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje osobą kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania budową.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem na kwotę nie niższą niż 100 000, - PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełniony przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo - finansowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót (załącznik nr 12 i 13 do SIWZ). Dowód wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 UPZP. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Płoniawy-Bramura
06-210 Płoniawy-Bramura.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura 06-210 Płoniawy-Bramura.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: priorytet IV RPO MW Działanie 4.1. Gospodarka Wodno-Ściekowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.