Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Sośnicowice: REMONT NAWIERZCHNI ULICY GRANICZNEJ W SMOLNICY
Numer ogłoszenia: 132279 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI ULICY GRANICZNEJ W SMOLNICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT NAWIERZCHNI ULICY GRANICZNEJ W SMOLNICY polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust, 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o przedłożone zaświadczenie. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O akualności dokumentu decyduje wyłącznie data jego wystawienia, a nie data potwierdzenia jego aktualizacji, b) wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, c) zaparafowanego projektu umowy, d) wypełnionego wykazu robót (załącznik nr 4) 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że oferowana usługa, odpowiada określonym przez niego wymaganiom, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru. b) gwarancji - minimum 24 miesiące. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, ceł działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, póz. 605). 6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Sośnicowice, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Sośnicowice, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice Sekretariat - pokój Nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SOŚNICOWICE
więcej: przetargi SOŚNICOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4018W Szydłowiec - Majdów - granica województwa na odcinku od 3 + 147 do km 4 + 347"
- Realizacja zad. inwest. pn.: "Rozbudowa drogi gm. nr 160063Z na odcinku Jarosławiec - Jezierzany. Etap II" oraz realizacja pierwszego etapu zad. pn.: "Budowa kanal. sanit. w m. Nacmierz i Jezierzany"
- Przebudowa odcinka ulicy Zachodniej w Siemiatyczach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.