eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Systematyczna dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 na potrzeby tankowania pojazdów i sprzętu silnikowego w systemie bezgotówkowym, w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Łowicz: Systematyczna dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 na potrzeby tankowania pojazdów i sprzętu silnikowego w systemie bezgotówkowym, w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu.
Numer ogłoszenia: 13227 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu , ul. Seminaryjna 4, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 0-46 830 25 50, faks 0-46 830 25 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczna dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 na potrzeby tankowania pojazdów i sprzętu silnikowego w systemie bezgotówkowym, w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tankowanie pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanych przez Komendę Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy w ilości: Ok. 14 000 litrów oleju napędowego (ON) w skali roku Ok. 2 000 litrów benzyny bezołowiowej (Pb-95) w skali roku (wykaz pojazdów będzie stanowił załącznik do umowy. W przypadku zbycia lub nabycia pojazdu przez ZAMAWIAJĄCEGO zmianie ulega tylko załącznik, a umowa nie wymaga aneksowania), 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się tylko wykonawcy dysponujący stacją paliw czynną całą dobę przez 7 dni w tygodniu zlokalizowaną w odległości nie większej niż 4 km w jedną stronę od siedziby ZAMAWIAJĄCEGO, oraz możliwością tankowania pojazdów na terenie całego kraju w obrocie bezgotówkowym. 3. Tankowane do zbiorników paliwa muszą spełniać wymogi jakościowe Polskich Norm 4. Wydawanie paliw odbywać się będzie w obrocie bezgotówkowym w oparciu o indywidualne rozwiązania WYKONAWCÓW (np. karty paliwowe, karty flotowe indywidualnie dla każdego pojazdu) wydane bezpłatnie ZAMAWIAJĄCEMU na każdy pojazd. 5. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na zakup paliwa, 6. Płatność będzie dokonywana w terminie 30 od daty otrzymania faktury wystawionej po zakończeniu miesiąca za faktyczną ilość pobranego paliwa w danym miesiącu. 7. Cena jednostkowa paliw będzie wzrastać lub maleć proporcjonalnie do wzrostu lub spadku cen dla odbiorców indywidualnych pomniejszona o upust oferowany w ofercie, jeżeli WYKONAWCA takowy zastosuje..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Brak.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w Rozdziale I pkt.IV,ppkt.I na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w rozdziale 2 ppkt.V SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń, dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w Rozdziale I ppkt. IV ppkt. I to, zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4 Ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsp.lowicz.bip.cc
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu, ul. Seminaryjna 4, 99-400 Łowicz.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu, ul. Seminaryjna 4, 99-400 Łowicz. Sekretariat pokój 213.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.