Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Jarosław: Remont drogi wewnętrznej i utwardzenie terenu zaplecza sali
PWSZ w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 132320 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244612, fax 016 6244612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wewnętrznej i utwardzenie terenu zaplecza sali PWSZ w Jarosławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: Wykonanie remontu drogi wewnętrznej i utwardzenie terenu zaplecza sali sportowej, na terenie Miasteczka Akademickiego PWSZ przy ul. Czarnieckiego 16 w Jarosławiu - działka nr ewid. 1048/21.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł -słownie: pięć tysięcy zł w jednej z form przewidzianych ustawą prawo zamówień publicznych w terminie do dnia 11.07.2008 r. do godz. 10.00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych -Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj: a. Potencjał kadrowy mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk kierowniczych na budowie, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. b. Doświadczenie zawodowe - Zrealizowanie jako wykonawca w okresie 5 lat, co najmniej 2 inwestycji o zakresie rzeczowym porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości minimum 200 000 zł netto każda. 2. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru robót. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: 1. Ofertę należy złożyć -wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem -załącznik nr 1 do oferty-wg wzoru; 2. Oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2 oferty-wg wzoru; 3. Wykaz inwestycji spełniających warunki jak w punkcie V 2 b SIWZ zrealizowanych w ostatnich 5-ciu latach.Na każdą wykazaną w niniejszym załączniku wykonaną robotę budowlaną należy dołączyć dokument stwierdzający, że inwestycje zostały wykonane należycie.-załącznik nr 3 do oferty-wg wzoru; 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa-załącznik nr 4 do oferty; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 5 do oferty; 6. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie-załącznik nr 6 do oferty; 7. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej-załącznik nr 7 do oferty; 8. Zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert-załącznik nr 8 do oferty; 9. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert-załącznik nr 9 do oferty; 10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium-załącznik nr 10 do oferty; 11. Kosztorys ofertowy szczegółowy przygotowany na podstawie dokumentacji projektowej, SIWZ, Specyfikacji Technicznej i przedmiaru robót-załącznik nr 11 do oferty; 12. Zaakceptowany -parafowany lub podpisany-każda zapisana strona przez wykonawcę - osobę podpisującą ofertę-Projekt umowy-załącznik nr 12 do oferty - wg wzoru; 13. Oświadczenie wykonawcy o podzleceniu części zakresu w ujęciu rzeczowym i finansowym robót będącego przedmiotem zamówienia podwykonawcom. W oświadczeniu należy podać zakres robót będący przedmiotem zamówienia, które wykonawca będzie wykonywał osobiście, a które będzie podzlecał-załącznik nr 13 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszjar.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 Raktorat, dział inwestycji i zamówień publicznych ,parter, pokój nr 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 Raktorat, dział inwestycji i zamówień publicznych ,parter, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 10 - Inspektor Nadzoru.
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 4 - Inspektor Nadzoru.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ks. W. Sierakowskiego i ul. Przedszkolnej w Opatowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
- "Budowa ul. Zachodniej nr 314133T w Busku-Zdroju"
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.