To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-20
Tychy: Obsługa Kadrowo-płacowa
Numer ogłoszenia: 13234 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188413 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: MEGREZ Sp. z o.o., ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 325 51 71, faks 32 325 52 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Kadrowo-płacowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kadrowo - płacowa: Obsługa Kadrowa - do jej zadań należy w szczególności: terminowe 1) Przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Kodeksu Pracy. 2) Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie aneksów do umów , prowadzenie spraw bieżących pracowników, kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne, kierowanie pracowników na obowiązkowe szkolenia z zakresu BHP i przeciwpożarowe oraz kursy dokształcające, realizacja wniosków związanych z rodzicielstwem, realizacja wniosków o nagradzanie i karanie pracowników, wystawianie delegacji, rejestracja w programie kadrowym wniosków urlopowych oraz spraw związanych z czasową niezdolnością do pracy. 3) Prowadzenie dokumentacji i załatwianie wszelkich spraw związanych z zatrudnianiem u Zamawiającego lekarzy w trybie rezydenckim i pozarezydenckim. Ścisła współpraca z Ministerstwem Zdrowia i Śląskim Urzędem Wojewódzkim związana z zawieraniem i realizacją umów. 4) Prowadzenie dokumentacji i załatwianie wszelkich spraw związanych z zatrudnianiem u Zamawiającego lekarzy odbywających staże podyplomowe. 5) Ścisła współpraca ze Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego i Śląską Izbą Lekarską związana z zawieraniem i realizacją umów. 6) Prowadzenie dokumentacji i załatwianie wszelkich spraw zwianych z odbywaniem przez osoby trzecie specjalizacji na podstawie umów cywilnoprawnych. 7) Prowadzenie dokumentacji i załatwianie wszelkich spraw związanych z praktykami zawodowymi oraz umowami wolontariatu. 8) Przeprowadzanie postępowania w ramach konkursu ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych na rzecz Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych, nadzór i weryfikacja wniosków Kierowników komórek organizacyjnych Zamawiającego. 9) Zawieranie umów cywilnoprawnych z osobami wybranymi w drodze konkursu ofert oraz prowadzenie całej dokumentacji związanej z tak zawartymi umowami. 10) Przygotowanie planów etatów dla potrzeb Zamawiającego, analizowanie stanu zatrudnienia i wykorzystywania czasu pracy w komórkach organizacyjnych. 11) Sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa lub przez Zamawiającego, a dotyczących zatrudnienia oraz wykazów pracowników dla potrzeb Zarządu Spółki, innych komórek organizacyjnych Spółki oraz do Głównego Urzędu Statystycznego, Ministerstwa Zdrowia, itp. 12) Współpraca z Działem Statystyki i Dokumentacji Medycznej w zakresie przygotowywania ofert do Narodowego Funduszu Zdrowia, udział w przygotowaniu ofert do Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie kadrowym, 13) Kontrola zestawień przepracowanych godzin przez pracowników, przygotowanych do wypłaty. 14) Kontrola pod względem merytorycznym faktur VAT oraz rachunków wystawianych przez świadczeniodawców w ramach zawartych umów cywilnoprawnych za udzielone świadczenia zdrowotne . 15) Weryfikacja dokumentów pracowników oraz osób, z którymi Spółka zawiera umowy cywilnoprawne, w tym potwierdzanie gromadzonych w Zespole Kadr dokumentów za zgodność z oryginałem, 16) Kontrola stopnia realizacji umów, wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w szczególności poziomu zrealizowania umowy, terminu obowiązywania umowy, przestrzegania przez kontrahentów zapisów umowy, egzekwowania kar umownych wynikających z zapisów w umowach. 17) Stała współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych dotycząca zgłaszania i wyrejestrowania do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego ubezpieczonych oraz członków ich rodzin, przechodzenia pracowników na rentę lub emeryturę. 18) Sporządzanie rocznych deklaracji ZUS. 19) Na wniosek pracownika wydawanie kserokopii druków zgłoszeniowych do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w razie wyjazdów pracowników i członków rodziny za granicę lub utraty karty, upoważniających do korzystania z publicznych placówek służby zdrowia. 20) Wystawianie na wniosek Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz byłych pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu. 21) Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy. 22) Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych o udzielanie świadczeń zdrowotnych na rzecz Spółki. 23) Prowadzenie rejestru osób aktualnie zatrudnionych w ramach umów o pracę. 24) Prowadzenie rejestru osób zwolnionych w ramach umów o pracę. 25) Prowadzenie dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 26) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie danych osobowych. 27) Przygotowywanie dokumentacji przed kontrolą uprawnionych organów, w tym Państwowej Inspekcji Pracy, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Narodowego Funduszu Zdrowia. Obsługa Płac - do jej zadań w szczególności należy: 1) Obliczanie płac dla pracowników w oparciu o obowiązujący u Zamawiającego Regulamin wynagradzania oraz w oparciu o obowiązujące przepsy prawa. 2) Obliczanie wynagrodzeń rezydentów i stażystów podyplomowych zgodnie z zawartymi z Ministerstwem Zdrowia i Śląskim Urzędem Wojewódzkim oraz Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego umowami. 3) Wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Rozliczanie wypłaconych wynagrodzeń rezydentów i stażystów podyplomowych i przesyłanie rozliczeń odpowiednio do Ministerstwa Zdrowia oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. 5) Naliczanie wynagrodzeń z tytułu zawartych umów zlecenia i umów o dzieło. 6) Sporządzanie wydruków, w tym pasków, ewidencji kart wynagrodzeń pracowniczych, rocznych RMUA, zaświadczeń o zarobkach, i innych dokumentów - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 7) Sporządzanie deklaracji DRA, PFRON i informacji o wysokości zapłaty podatku dochodowego od osób fizycznych PIT 4 R, PIT 8 AR lub innych informacji lub deklaracji podatkowych, do których przygotowania Zamawiający będzie zobowiązany w czasie trwania umowy. 8) Prowadzenie kart zasiłkowych. 9) Sporządzenie odpowiednich druków dla celów emerytalno-rentowych (druki Rp 7 lub inne, obowiązujące w czasie trwania niniejszej umowy). 10) Wystawianie zaświadczeń o zarobkach. 11) Analiza kosztów wynagrodzeń. 12) Wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub wymogami Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.10.00 - Usługi dotyczące personelu i listy płac .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B & B KADRY I PŁACE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
B & B KADRY I PŁACE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- B&B Kadry i Płace Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 506384,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 619816,68
Oferta z najniższą ceną: 619816,68 / Oferta z najwyższą ceną: 619819,68
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpożarowe w pomieszczeniu znajdującym się w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obsługi Mieszkańców nr III położonego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
- Dostawa przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania:"Remont parkietu głównego boiska na Hali Sportowej przy al. Piłsudskiego w Tychach"
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.