Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Pełczyce: Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski progam powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych towrzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Droga powiatowa: Boguszyny - Bolewice
Numer ogłoszenia: 132350 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pełczycach , ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7685038, faks 095 7685118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski progam powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych towrzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Droga powiatowa: Boguszyny - Bolewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski progam powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych towrzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Droga powiatowa: Boguszyny - Bolewice, gmina Pełczyce.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 13 000.00 zł (słownie : trzynaście tysięcy złotych 00/100 ) powinno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.05.2009r. do godziny 10.00 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: GBS Barlinek o/Pełczyce nr konta GBS Barlinek o/Pełczyce 72835500090098021420000006 z adnotacją: Wadium - Przetarg -Droga Boguszyny - Bolewice. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: > w pieniądzu, > w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym > w gwarancjach bankowych,> w gwarancjach ubezpieczeniowych, > w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiębiorczościIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy - Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp),c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp);.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zamawiający żąda od wykonawcy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzających, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów:- wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda o wartości brutto co najmniej 800 000,00zł., polegających na :- ułożeniu nakładki bitumicznej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że prace te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające, itp.) załącznik nr 2 do SIWZ Wykaz oraz dokumenty stwierdzające, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego- wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca załącza do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia pisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00zł., bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda od wykonawcy aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pelczyce.pl
Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, pokój nr 7 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Wykonanie naprawy płyty obiektu nr 8 na terenie Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych w Różanie
- "Remont drogi gminnej nr 365075T Młodzawy Małe - Mozgawa". Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Remont drogi gminnej 293584K (ul. Słoneczna) etap II - w km od 00+169,00 do km 00+274,50 w miejscowości Piwniczna-Zdrój
- Modernizacja urządzeń odwadniających w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w 2025 r. z podziałem na dwa zadania
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.