eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa cyfrowego aparatu RTG oraz ucyfrowienie analogowego aparatu RTG dla ZPS Sp. z o.o. w Tarnowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Tarnów: Dostawa cyfrowego aparatu RTG oraz ucyfrowienie analogowego aparatu RTG dla ZPS Sp. z o.o. w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 132362 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp. z o. o. , ul. M. Skłodowskiej-Curie 1, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 631 02 10, faks 14 627 44 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zps.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cyfrowego aparatu RTG oraz ucyfrowienie analogowego aparatu RTG dla ZPS Sp. z o.o. w Tarnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego aparatu RTG oraz ucyfrowienie analogowego aparatu RTG należącego do Zamawiającego i znajdującego się w budynku położonym przy ul. Mostowej 6 w Tarnowie wraz z oprogramowaniem, sprzętem serwerowym, instalacją, szkoleniem oraz integracją z oprogramowaniem części białej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 33.11.11.00 - Stoły rentgenowskie 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające 51.41.30.00 - Usługi instalowania sprzętu do radioterapii 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25.000 zł /dwadzieścia pięć tysięcy zł/

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 3). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 4). 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp (załącznik nr 5). 4. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany aparat jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, w szczególności że spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz.679). (załącznik nr 6). 5. Wykonawca wskaże część zamówienia, którą powierzy podwykonawcom (załącznik nr 7). Nie dołączenie do oferty tego załącznika będzie traktowane jako brak uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. 6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) albo informacja o tym , że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 8) 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Wypełniony załącznik nr 1. 9. Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne producenta dotyczące oferowanego urządzenia (przetłumaczone na język polski). 10. Dowód wpłaty/ wniesienia wadium. 11. Pełnomocnictwo - jeśli wymagane. 12. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Fabrycznie zapewniona możliwość instalacji lampy RTG innego producenta niż lampa zaoferowana - 2
  • 3 - Pojemność cieplna anody - 2
  • 4 - Minimalna wysokość ogniska lampy od podłogi - 1
  • 5 - Obrót kołpaka z lampą RTG wokół osi poziomej (od pozycji środkowej) - 1
  • 6 - Obrót kolumny wokół osi pionowej (od pozycji środkowej) - 1
  • 7 - Szerokość blatu min 70cm - 2
  • 8 - Blat stołu całkowicie płaski, bez widocznych ram utrudniających przemieszczanie pacjenta i dezynfekcję blatu - 1
  • 9 - Realizacja funkcji przemieszczania blatu stołu przyciskami ręcznymi - 1
  • 10 - Możliwość obrotu detektora cyfrowego bez konieczności wyjmowania go z szuflady RTG (obrotowa szuflada) - 1
  • 11 - Rozdzielczość detektora mobilnego wyrażona liczbą pikseli [mln] >6,5 - 2
  • 12 - Materiał warstwy scyntylacyjnej: jodek cezu lub gadolin - 4
  • 13 - Rozdzielczość detektora zabudowanego wyrażona liczbą pikseli [mln] >8,0 - 4
  • 14 - Oprogramowanie do sklejania kości długich - 1
  • 15 - Ten sam producent skanera i aparatu/Oprogramowanie stacji/konsoli technika skanera identyczne z oprogramowaniem konsoli cyfrowego aparatu - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku kiedy konieczność wprowadzenia zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany takie będą korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zps.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp.z o.o. Tarnów, ul. M. Skłodowskiej - Curie 1 pokój Nr 424 IV p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekcji Administracyjno-Gospodarczej Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp.z o.o. w Tarnowie ul. M. Skłodowskiej-Curie 1 (pokój Nr 424 lub sekretariat IV p. )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.07.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.