eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychBUDOWA PLACU MANEWROWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Wałbrzych: BUDOWA PLACU MANEWROWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
Numer ogłoszenia: 132374 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu , ul. Piotra Wysockiego 27, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6659111, faks 074 6659121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.walbrzych.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: sekretariat@word.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACU MANEWROWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybudowanie placu manewrowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce przy ul. Kasprzaka 26 a w Wałbrzychu, nr184/8 należącej do Zamawiającego. Zamówienie obejmuje: Wykonanie kompleksowych robót budowlanych w zakresie robót drogowych - roboty ziemne, roboty w zakresie przygotowania terenu podbudowę, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni placu, zgodnie z projektami i dokumentacją techniczną: Nawierzchnia jezdni bitumiczna na podłożu nasypowym: - Warstwa ścieralna z BA 0/12,8 grubość warstwy h=5 cm, - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/16 grub. warstwy 5 cm, - Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0.7 kg/m2 - Podbudowa pomocnicza z kamienia łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 20 cm, - Podłoże wzmocnione warstwą piasku stabilizowanego cementem, grubość warstwy 15cm. Wytrzymałość Rm=2,5 MPa. Nawierzchnia jezdni bitumiczna na istniejącej podbudowie betonowej - Warstwa ścieralna z BA 0/12,8 grubość warstwy h=5 cm, - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/16 grub.warstwy 5 cm, - Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0.7 kg/m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonowej chudym betonem. Grubość warstwy śr. 10cm, Cała powierzchnia placu ograniczona krawężnikiem betonowym 15*30, ułożonym na ławie betonowej marki B15. Wymiary ławy 30*15 z oporem 15*18 cm. Wykonanie robót elektrycznych - wewnętrzne instalacje zasilające, - szafka przyłączeniowa SP, - rozbudowa istniejącego złącza, - instalacja oświetlenia zewnętrznego, - instalacja monitoringu placu manewrowego, - ochrona przeciwprzepięciowa, - ochrona przeciwporażeniowa. Wykonanie robót sanitarnych Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i odprowadzenia wody deszczowej z placu manewrowego zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej. Wykonanie ogrodzenia placu zgodnie z dokumentacją projektową Plac ogrodzić należy ogrodzeniem systemowym składającym się ze słupków prostokątnych o wymiarach 40x60x2100mm oraz paneli z prętów zgrzewanych. Wymiar panelu 1600x2500. Słupki mocowane w ziemi z utwardzeniem części podziemnej gruzem betonowym lub betonem suchym konfekcjonowanym. Wysokość słupka na powierzchnią terenu 1650mm. Panele z prętów d6 o wymiarach oczek kraty 50x200mm mocowane na zakładkę do słupków za pomocą uchwytów. Na wysokości zderzaków samochodowych dodatkowe wzmocnienie paneli. Brama przesuwna z profilu stalowego kwadratowego wypełnionego siarką z prętów zgrzewanych. Elementy ogrodzenia zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie i malowanie farbą proszkową z oznaczeniem RALL 5010. Zagospodarowanie terenu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i decyzją Wydziału Ochrony Środowiska poprzez dokonanie rozplantowania ziemi, nasadzeń krzewów, wysianie trawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 I 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 24 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych), b. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- nr 87 1090 2271 0000 0005 8400 0501 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - budowa placu manewrowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. c. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (w dniu składania ofert, tj. do 11.05.2012r. do godz. 1000 ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. d. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego, za potwierdzeniem złożenia depozytu w terminie do dnia 11.05.2012r. do godz. 1000 e. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. f. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym punkcie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny: spełnia / nie spełnia Oświadczenie wykonawcy, że posiada uprawnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny: spełnia/ nie spełnia Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia wskazujące spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie: nawierzchni bitumicznych i nie bitumicznych o powierzchni 5 000 m2 każde, roboty ziemne o powierzchni - 2 000 m3 każde. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w pkt. 5 ppkt b SWIZ. W wykazie należy podać daty i miejsca wykonania robót, ich wartość i rodzaj, wielkość oraz załączyć do wykazu dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny: spełnia/ nie spełnia Dysponują lub będą dysponować niezbędnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi do wykonywania zamówienia: koparka 2 m3 - 1 szt. zestaw do stabilizacji ( ciągnik+stabilizator+rozsiewacz) - 1 szt. ładowarka 3,5 m3 - 1 szt. ładowarka 1,2 m3 - 1 szt. walec stal./gum. 12 Mg - 1 szt. walec ogumiony - 1 szt. walec stalowy - 1 szt. wywrotka 25 Mg - 2 szt. rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., Oświadczenie - wykaz sprzętu, narzędzi, urządzeń technicznych i wyposażenia Wykonawcy, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny: spełnia/ nie spełnia Dysponują lub będą dysponować grupą roboczą składającą się z minimum 8 pracowników, w tym przynajmniej pięciu z nich powinno legitymować się pięcioletnim stażem pracy i 5- letnim doświadczeniem przy wykonywaniu robót drogowych, wszystkie osoby wchodzące w skład grupy roboczej muszą mieć ważne szkolenie bhp dla zajmowanego stanowiska i badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania powierzonej pracy, Dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym pracownikiem ( kierownikiem budowy ) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami, posiadającym co najmniej 10- letnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień) oraz będącym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności OIIB), Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykazem stażu pracy, który jednoznacznie potwierdzi spełnianie warunków zawartych w pkt 5 ppkt d i e SWIZ (okres zatrudnienia, stanowisko, nazwa pracodawcy) oraz zaświadczenia lekarskie wystawione przez lekarza medycyny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaświadczenie o szkoleniu bhp wystawione przez uprawnioną osobę lub instytucję ( szkolenie stanowiskowe i wstępne bądź okresowe w zależności jakie dotyczy danego pracownika), zaświadczenia muszą być ważne w dniu składania ofert - załącznik nr 5

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny: spełnia/ nie spełnia Oświadczenie wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym (zaświadczenie wystawione przez bank nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), że Wykonawca dysponuje w dniu składania ofert środkami pieniężnymi w wysokości 200 000,00 tysięcy złotych, bądź posiada w dniu składania ofert zdolność kredytową na taką kwotę, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, zdolność finansową w powyższej kwocie mogą wykazać razem, bądź tylko jeden z nich - załącznik nr 13,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikat jakości np.ISO bądź inny dokument równoważny

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85.00
  • 2 - Jakość - 15.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: a. w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, b. osób wymienionych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, oraz że osoby te będą spełniały warunki opisane w SIWZ, c. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, d. zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana będzie wprowadzona w formie pisemnej aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu 58-300 Wałbrzych ul. Piotra Wysockiego 27 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu 58-300 Wałbrzych ul. Piotra 27 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.