Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Warszawa: Dostawa aparatury badawczej do laboratoriów Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego
Numer ogłoszenia: 132376 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii , al. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5540018, faks 022 5540001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.geo.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury badawczej do laboratoriów Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieużywanej) kompletnej aparatury badawczej do laboratoriów Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń na terenie Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego, na którą składa się: 1) separator magnetyczny do substancji magnetycznych, paramagnetycznych i diamagnetycznych; 2) spektrometr masowy do analizy gazów uwolnionych podczas analizy termograwimetrycznej przy użyciu analizatora SDT Q600; 3) piec wysokotemperaturowy ze sterowaniem komputerowym; 4) przecinarka do precyzyjnego cięcia skał (geomateriałów) wraz z osprzętem; 5) młynek laboratoryjny z wyposażeniem; 6) komora klimatyzacyjna wielkogabarytowa; 7) suszarka laboratoryjna o dużej pojemności; 8) wytrząsarka wibracyjna z zestawem wyposażenia do przesiewania i analizy; 9) waga laboratoryjna o dużej nośności; 10) analityczna waga laboratoryjna (3 szt.); 11) wirówka analityczna z wyposażeniem; 12) wózki laboratoryjny (3 szt.) Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zamówienia. Prawem opcji objęty jest: separator magnetyczny do substancji magnetycznych, paramagnetycznych i diamagnetycznych oraz spektrometr masowy do analizy gazów uwolnionych podczas analizy termograwimetrycznej przy użyciu analizatora SDT Q600. Powyższe oznacza, iż Zamawiający bezwzględnie zrealizuje zamówienie w zakresie dostawy: pieca wysokotemperaturowego ze sterowaniem komputerowym, przecinarki do precyzyjnego cięcia skał (geomateriałów) wraz z osprzętem, młynka laboratoryjnego z wyposażeniem, komory klimatyzacyjnej wielkogabarytowej, suszarki laboratoryjnej o dużej pojemności, wytrząsarki wibracyjnej z zestawem wyposażenia do przesiewania i analizy, wagi laboratoryjnej o dużej nośności, analitycznej wagi laboratoryjnej (3 szt.), wirówki analitycznej z wyposażeniem, wózków laboratoryjnych (3 szt.), natomiast zamówienie na separator oraz spektrometr zostanie zrealizowane, gdy Zamawiający uzyska zgodę na przedłużenie realizacji projektu. Czas dostawy sprzętu objętego prawem opcji liczony będzie od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z przysługującego prawa opcji. Rozliczenie za sprzęt objęty prawem opcji nastąpi w oparciu o cenę wskazaną w formularzu ofertowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.43.30.00 - Spektrometry 42.30.00.00 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska 43.41.00.00 - Maszyny do obróbki minerałów 42.99.61.00 - Rozdrabniarki 42.94.34.00 - Układy chłodzące i chłodzące/grzewcze z obiegiem 42.71.62.00 - Suszarki 38.43.60.00 - Wstrząsarki i akcesoria 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 34.90.00.00 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane (a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy należy rozumieć wykonanie minimum dwóch dostaw sprzętu laboratoryjnego i/lub aparatury analitycznej, w następującym zakresie: separator magnetyczny do substancji magnetycznych, paramagnetycznych i diamagnetycznych i/lub spektrometr masowy do analizy gazów uwolnionych podczas analizy termograwimetrycznej przy użyciu analizatora SDT Q600 i/lub piec wysokotemperaturowy ze sterowaniem komputerowym i/lub przecinarka do precyzyjnego cięcia skał (geomateriałów) wraz z osprzętem i/lub młynek laboratoryjny z wyposażeniem i/lub komora klimatyzacyjna wielkogabarytowa i/lub suszarka laboratoryjna o dużej pojemności i/lub wytrząsarka wibracyjna z zestawem wyposażenia do przesiewania i analizy i/lub waga laboratoryjna o dużej nośności i/lub analityczna waga laboratoryjna i/lub wirówka analityczna z wyposażeniem i/lub wózek laboratoryjny. Wartość każdej dostawy musiała wynosić min. 50.000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty karty katalogowe (kopie kart) lub inne dokumenty (kopie dokumentów) określające typ, model, nazwę producenta oraz parametry techniczne zespołów i podzespołów (deklarowane przez producenta) wchodzących w skład oferowanego rozwiązania, zwłaszcza te parametry, których spełnianie zostało określone jako minimalne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - parametry techniczne - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2.Kupujący dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zmiana obowiązującej wysokości stawki podatku VAT - jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Kupujący dopuszcza możliwość zmiany stawki, jednakże bez możliwości zmiany (zwiększenia) wynagrodzenia umownego. 2)Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. 3.Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy, spowodowana: a)nieprzewidzianymi zmianami warunków atmosferycznych i pogodowych, uniemożliwiającymi dokonanie dostawy w terminie, b)nieprzewidzianymi katastrofami ekologicznymi, w tym spowodowanymi działaniem siły wyższej (np. pożary, wichury, powodzie), mogącymi utrudnić realizację umowy zgodnie z ustalonym terminem a w szczególności dostawę sprzętu, c)nieprzewidzianymi katastrofami gospodarczymi lub finansowymi np. gwałtowne zmiany kursów walutowych na światowych rynkach finansowych i załamania tych rynków mogące uniemożliwić dokonanie zakupu sprzętu bądź jego podzespołów od producenta, a)innymi nagłymi i niemożliwymi do przewidzenia wypadkami nie leżącymi po stronie Kupującego lub Sprzedawcy a będącymi wynikiem działania siły wyższej. b)koniecznością sprowadzenia sprzętu lub jego podzespołów z zagranicy, jeśli opóźnienie dostawy leży po stronie producenta i jest potwierdzone jego oświadczeniem 3)Zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 4)Zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mające charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 3.Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Kupującego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4.Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art.140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uw.edu.pl/zam/przet.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI
WYDZIAŁ GEOLOGII
02-089 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 93
faks: 0 22 - 554 00 01
e-mail: sekcja.finansowa.geol@uw.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI WYDZIAŁ GEOLOGII 02-089 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 93 pokój P067.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 w ramach Priorytetu I Tworzenie Warunków dla Rozwoju Potencjału Innowacyjnego i Przedsiębiorczości na Mazowszu, Działanie 1.1 Wzmocnienie sektora badawczo-rozwojowego pt. Modernizacja i wyposażenie laboratoriów Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego do prowadzenia istotnych dla Mazowsza prac badawczo - rozwojowych w zakresie geoinżynierii środowiska - ETAP I.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do separacji i charakterystyki związków
- Dostawa stanowiska do manualnej charakteryzacji elektrycznej
- Dostawa aparatury laboratoryjnej
- P-71/2024: Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.