eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › kanalizacja sanitarna w ul. Orzeszkowej wraz z przepompownią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-16

POZYCJA 13237

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Malbork: kanalizacja sanitarna w ul. Orzeszkowej wraz z przepompownią Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Malborka, do kontaktów: Roman Milanowski Edmund Orłowski Waldemar Kurpias, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324, e-mail: aig@um.malbork.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malbork.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kanalizacja sanitarna w ul. Orzeszkowej wraz z przepompownią. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Malbork. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC d-315mm wraz z przyłączami do budynków, wykonanie przepompowni ścieków z polimerobetonu o średnicy 2000mm i wysokości 6200mm wraz z osprzętem o wydajności pompowni Qpmin= 42l/s, oraz budowa kanalizacji tłocznej od przepompowni do miejsca włączenia do studni z rur ciśnieniowych PE 100 SDR11 DN 225mm łączonych przez zgrzewanie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Referencje potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 szt. zamówień o podobnym charakterze w terenach miejskich zabudowanych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kanalizację sanitarną na odcinku od ul. Sikorskiego, od studni projektowanej do wykonania w ramach przebudowy ul. Sikorskiego o rzędnych 18,37/13,30 do przepompowni ścieków ( długość 101 m.) wykonać z rur PVC kielichowych gładkich litych łączonych na uszczelki gumowe, klasy \S\ (grubościennych) o średnicy śr. 315. Przyłącza do budynków z rur tych samych parametrów o średnicy śr. 160mm.Studzienki na kanalizacji przelotowe i połączeniowe z tworzyw sztucznych PEHD lub PVC śr.1000 i śr. 600 z włazami żeliwnymi typu ciężkiego (40 t.) z zamkiem zatrzaskowym. Na przyłączach do budynków studzienki z tworzyw sztucznych śr. 425 z włazami żeliwnymi typu ciężkiego (40 t.) w miejscach przejazdowych, w terenach zielonych typu lekkiego. Przejścia przewodów przez ścianki betonowe tuleją ochronną z uszczelką. Kanalizację tłoczną od przepompowni do miejsca włączenia do studni (bez wykonywania studni) w ul. Orzeszkowej wykonać z rur ciśnieniowych PE 100 SDR11 DN 225mm łączonych przez zgrzewanie. Zaprojektowano wykonanie przepompowni ścieków z polimerobetonu o średnicy 2000mm i wysokości 6200mm wraz z osprzętem o wydajności pompowni Qpmin= 42l/s, wyposażonej w biofiltr. Ze względu na rodzaj transportowanych ścieków przewiduje się zainstalowanie 2 szt. pomp zatapialnych z wirnikiem typu \VORTEX\ o wolnym przelocie min. 80mm z sygnalizatorami poziomu, kompletnym wyposażeniem elektrycznym (szafka sterownicza przystosowana do sterowania pompami w zależności od zadanego poziomu, załączenie pomp przemiennie z licznikami czasu pracy pomp, sygnalizacją optyczną i akustyczną stanu awarii) oraz zasuwy nożowej do odcinania napływu ścieków dla kolektora śr.315 - DN300. Monitoring przepompowni zgodny z parametrami stacji bazowej znajdującej się w PWiK w Malborku oraz opisem systemu przesyłania informacji z przepompowni drogą radiową ujętym w projekcie. Teren przepompowni wydzielony ogrodzeniem z siatki ocynkowanej h-1,60m na linkach stalowych mocowanych do słupków stalowych osadzonych w fundamentach betonowych z bramą szerokości 3,0m. Teren przepompowni należy wyizolować od otoczenia poprzez nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej zgodnie z projektem. Sadzonki drzew w formie piennej wys. 2,0m. W miejscu skrzyżowań sieci i przyłączy z gazociągiem należy na gazociąg nałożyć rury ochronne dwupołówkowo wraz z sączkiem węchowym o średnicach zgodnie z PT. W miejscach skrzyżowań z kablami należy je zabezpieczyć poprzez nałożenie rur ochronnych AROT zgodnie z PT. Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej od miejsca włączenia kolektora tłocznego od przepompowni ścieków do studni rozprężnej w ul. Orzeszkowej ( wg opracowania BPBK El-g.) - do projektowanej wg niniejszego opracowania studni rozprężnej d-1500mm. i głębokości 3m Odcinek długości ok. 56m z rur PE d-225 jako przedłużenie odcinka od przepompowni w kierunku ul. Sikorskiego. Od studni rozprężnej budowa kolektora grawitacyjnego d-200 PVC o długości ok. 17m z włączeniem w studnię istniejaca w ul. Sikorskiego. Ze względu na prowadzenie robót w pasie drogowym przewiduje się wykonanie częściowej wymiany gruntu w wykopach i na głębokości od góry obsypki rur do wysokości warstw konstrukcyjnych drogi zasypanie ich gruntem z wykopów zmieszanym z pospółką w proporcji 50% gruntu z wykopu i 50% pospółki z zagęszczeniem ziemi w wykopach do zmodyfikowanej wartości Proctora I=98%. W zakres robót wchodzi również odtworzenie warstw konstrukcyjnych drogi w pasie wykopów o powierzchni 207 m2 jak również wymiana warstwy ścieralnej (poprzez frezowanie) nawierzchni bitumicznej na pozostałej części ulicy o powierzchni 190 m2 . Ponadto m.in. wymiana krawężników 30x15x100 w ilości 102m, wymiana nawierzchni chodników z płytek betonowych na kostkę betonową 200x100x6 w ilości 107m2 oraz wjazdów bramowych z kostki betonowej 100x200x8 w ilości 63 m2 na podbudowie betonowej gr. 10cm. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)wykonali okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze w terenach miejskich zabudowanych - załączyć referencje . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej). 4) dowód wniesienia wadium 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10) Wykaz osób - kierownictwa firmy (dotyczy to także podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu robót) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 11) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z opisem punktu 10 ), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 12) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, zdjęcia) 13) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń 14) podpisane istotne postanowienia, które wprowadzone zostaną do umowy 15) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia , projekt i przedmiar robót, 16) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 17) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. ( w przypadku składania oferty wspólnej, warunek ten musi spełniać przynajmniej jeden z partnerów ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena wykonania 90 2. Termin wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl (SIWZ zawierająca wszystkie załączniki do odbioru u zamawiającego). Opłata: 12 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu prz odbiorze osobistym lub przelewem w oparciu o wystawiona fakturę. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta Malborka pok. 218 II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.