Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Pisz: Termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Piszu przy ul. Piaskowej 2
Numer ogłoszenia: 132409 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu, pl. Daszyńskiego 7, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233505, fax 087 4233505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Piszu przy ul. Piaskowej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Piszu w Piszu przy ul. Piaskowej 2. Prace obejmują: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych (o pow. 1.628,077m2) metodą lekką-mokrą na bazie styropianu gr 12cm, 2) ocieplenie stropodachu wentylowanego (o pow. 1.234,405m2) poprzez wdmuchiwanie warstwy granulatu wełny mineralnej o grubości 18cm, 3) ocieplenie stropu nad piwnicą (o pow. 351,734m2) poprzez przyklejenie bezpośrednio do stropu w piwnicy 6cm warstwy styropianu + tynk na siatce, 4) wymiana stolarki okiennej (o pow. 421,304m2) na okna o współczynniku U=1.3 W/(m2K) wyposażone w nawiewniki okienne regulowane automatycznie, 5) wymiana istniejących drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku U=1.5W/(m2K), 6) wymiana luksferów na okna z częściowym zamurowaniem, 7) demontaż oraz utylizacja panelu z eternitu maskującego okap przez firmę posiadającą odpowiednią decyzję na przetwarzanie odpadów (197,982m2) 8) wymiana zaworów przy grzejnikach c.o. w ilości 175szt. na zawory termostatyczne, płukanie chemiczne sieci wewnętrznej oraz jej regulację hydrauliczną. Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysie ślepym, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20.000zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu pracowników, z którego wynikać będzie dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane, dostarczenie odpowiednio kopii ww. uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa oraz wykazu posiadanego sprzętu, z którego wynikać będzie posiadanie co najmniej 500m2 rusztowań, jak również oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez pracowników do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa. 1.4 Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zlecenia. 1.5 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.6 Akceptacja warunków umowy. 1.7 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.8 Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 1.9 Firmy upadające lub w stanie likwidacji powinny dołączyć układ z wierzycielami, aby spełnić warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Powiatu w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PISZA
- 1-Dostawa żwirów kruszonych o frakcjach: 2-5,6 mm i 8-11,2 mm w łącznej ilości ok. 648 t. 2-Dostawa ok. 108 t kruszywa łamanego 0/31,5 [mm] i ok. 108 t pospółki sortowanej o frakcji 0-63 mm bez gliny.
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Wykonanie klimatyzacji na trzech kondygnacjach od strony południowej w budynku Pawilonu Nr II Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie ...
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.