To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13240 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Cieszyn: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Spokojnej Starości w Cieszynie w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363026 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spokojnej Starości, krajowy numer identyfikacyjny
7231979000000, ul.
ul. Mickiewicza
13,
43400
Cieszyn, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
338 580 239, faks
033 8580239 wew. 104, e-mail
dss@post.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dsscieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Cieszyn
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Spokojnej Starości w Cieszynie w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DSS/01/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowywania oraz dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Spokojnej Starości w Cieszynie. 1.Zadaniem wykonawcy będzie przygotowanie posiłków na bazie istniejącej kuchni Zamawiającego oraz ich wydanie mieszkańcom DSS zgodnie z harmonogramem. Posiłki główne (śniadanie, obiad i kolacja) muszą być wydawane przez czas minimum dwóch godzin. W ramach oferowanej usługi i bez doliczania dodatkowych opłat, Wykonawca zobowiązany będzie również: a)w okresie Bożego Narodzenia i Świąt Wielkanocnych przygotować "świąteczny jadłospis" zgodnie z lokalnymi tradycjami kulinarnymi, b)raz w miesiącu przygotować dla mieszkańców poczęstunek, w związku ze wspólną imprezą urodzinową (napoje ciepłe i zimne oraz ciasto zgodnie ze zgłoszoną liczbą mieszkańców). 2.Harmonogram wydawania posiłków: Śniadanie: 8.00 - 10.00 II śniadanie: 10.30 Obiad: 12.30 - 14.30 Podwieczorek: 16.00 Kolacja: 18.00 - 20.00 3.Zgodnie z ustawą o Pomocy Społecznej i rozporządzeniem o Domach Pomocy Społecznej Wykonawca musi zapewnić mieszkańcom całodobowy dostęp do podstawowych produktów żywnościowych, tj. napoje (dziennie na mieszkańca po jednej porcji kawy i herbaty oraz cukier według normy), chleb, masło, dżem lub ser. 4.Podstawowe szczegółowe obowiązki wykonawcy: a)sposób dystrybucji posiłków odbywał się będzie w systemie zapewniającym im najlepszą jakość i temperaturę; b)wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zaleceniami wydanymi przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie oraz normami na składniki pokarmowe i produkty spożywcze dla chorych i pensjonariuszy w zakładach służby zdrowia i jednostkach pomocy społecznej. c)wykonawca będzie przygotowywał i wydawał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie; d)posiłki dostarczane będą na podstawie pisemnego dziennego zapotrzebowania z podziałem na rodzaje diet; zapotrzebowanie składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego i dostarczone wykonawcy do godz. 14.00 na kolację oraz na śniadanie i obiad dnia następnego; e)całodzienne żywienie pacjentów sporządzane będzie na podstawie: uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jadłospisu dekadowego, uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą diet, z tym zastrzeżeniem, że diety indywidualne będą wykonywane na polecenie lekarza, posiłki wykonywane i podawane będą pod nadzorem dietetyka Wykonawcy, ustala się tylko jeden dzień w tygodniu, kiedy podawane będą dania bezmięsne. 5.Organizacja żywienia. 1.Sposób dostarczania posiłków 1)Przygotowywane przez Wykonawcę posiłki wydawane mają być mieszkańcom DSS. 2)Osoby sprawne spożywają posiłki w umeblowanej jadalni DSS. 3)Osobom, które nie mogą spożywać posiłków w jadalni należy umożliwić dostarczenie posiłku do pokoju. Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków. Odpowiedzialny za dystrybucję posiłków z jadalni do łóżek pensjonariuszy jest Zamawiający. 2.Zasady przygotowywania posiłków: 1)Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z własnych produktów, a Zamawiający będzie miał prawo skontrolować, czy produkty wykorzystywane przez Wykonawcę odpowiadają potrzebom żywienia DSS. 2)Ogólną kontrolę ze strony Zamawiającego nad prawidłowością żywienia sprawować będzie właściwy merytorycznie pracownik Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do wszelkich danych i pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia kontroli. 3)Jadłospisy podlegać będą kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania jadłospisów Zamawiającemu na kolejną dekadę najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. 4)Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości mieszkańców i personelu w sposób zwyczajowo przyjęty u Zamawiającego najpóźniej przed śniadaniem, w pierwszy dzień tygodnia w którym obowiązuje. 5)Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz wewnętrznymi przepisami zamawiającego. 6.Zasady rozliczeń z tytułu świadczonych usług 1.Należności z tytułu świadczonych przez wykonawcę usług będą wypłacane za okresy miesięczne na podstawie wystawianych faktur. 2.Ustalenie należności za zrealizowane usługi następować będzie na podstawie relewów. Należność ustalana będzie w następujący sposób: 1)Strony ustalają wartość jednego osobodnia żywienia według ceny oferty ostatecznej, która to stawka będzie stawką średnią i niezależną od wymogów żywieniowych dotyczących poszczególnych osób. 2)Wartość poszczególnych posiłków ustala się następująco: a)śniadanie + II śniadanie: 30%, b)obiad: 40%, c)podwieczorek + kolacja + II kolacja: 30%. 3)Całkowita należność za zrealizowane usługi równa będzie sumie iloczynów zamówionych osobodni żywienia oraz wartości osobodnia żywienia. 4)W fakturze wyszczególniona będzie ilość zamówionych osobodni. Do faktury dołączane będą kopie relewów. Brak tych dokumentów stanowić będzie podstawę do zakwestionowania faktury. 5)Termin płatności faktury ustala się na ...* dni (*zgodnie z ofertą wykonawcy - kryterium oceny ofert) od dnia jej złożenia. 7.Pozostałe informacje: 1.Statutowa liczba miejsc w DSS to 65. Średnio w roku 2016 dopaździernika) w DSS przebywało 63 mieszkańców. 2.Średnio w każdym miesiącu 2016 roku DSS zamówił u wykonawcy realizującego usługę przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców DSS następujące ilości posiłków: 1883 śniadania, 376 II śniadania, 1883 obiady, 1883 podwieczorki, 1883 kolacje, 376 II kolacje. 3.Zamawiający będzie otrzymywał od Wykonawcy gotowe posiłki na zastawie, którą po spożyciu zwraca Wykonawcy. Zmywanie zestawów jest w gestii Wykonawcy. 4.Zamawiający dysponują zmywalnią w osobnym pomieszczeniu. 5.Średnio 30 osób (w zależności od stanu zdrowia mieszkańców) spożywa posiłki w jadalni. 6.Pensjonariusze, którzy korzystają z jadalni, odbierają wyporcjowany posiłek w okienku wydawczym i sami donoszą go do stolika. 7.Transport posiłków odbywa się w bemarach - dotyczy to tylko posiłków dostarczanych do pokoi, gdzie opiekunowie przygotowują posiłek dla osób leżących. 8.Podatek od nieruchomości jest wliczony w cenę dzierżawy. 9.Wszystkie pomieszczenia odpowiadają przepisom prawa (HACCP, bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż.), w związku z czym nie obowiązuje program dostosowawczy. Nie ma konieczności przeprowadzania remontu pomieszczeń kuchni, ale może być konieczne odświeżenie pomieszczeń. 10.Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 11.DSS dysponuje ogrzewaniem gazowym. Wykonawca nie płaci oddzielnie za centralne ogrzewanie, tylko proporcjonalnie za zużycie gazu przez cały rok.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55322000-3
Dodatkowe kody CPV:
55321000-6,
55320000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT400000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 422779.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Cieszynie przy ul. Katowickiej"
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.