eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, mebli medycznych i mebli metalowych do poszczególnych Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą przy ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Warszawa: Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, mebli medycznych i mebli metalowych do poszczególnych Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą przy ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa
Numer ogłoszenia: 132436 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92976 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, mebli medycznych i mebli metalowych do poszczególnych Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą przy ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa mebli, krzeseł, mebli medycznych i mebli metalowych do poszczególnych Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą przy ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa wraz z ich montażem : Adresy Przychodni do których realizowane będą dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 4/ Przychodnia Lekarska, ul. Nowolipie 31, 01-002 Warszawa; 5/ Przychodnia Lekarska ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa. 6/ Przychodnia Lekarska ul. Chmielna 14, 00-020 Warszawa 7/ Przychodnia Lekarska ul. Elekcyjna 54, 01-123 Warszawa 8/ Przychodnia Lekarska ul. Szlenkierów 10, 01-181 Warszawa Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia meblowego wraz z jego transportem do danej siedziby, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, rozmieszczeniem, ustawieniem, przekazaniem do użytkowania oraz odbiorem opakowań. Pakiet nr 1 - Dostawa oraz montaż mebli płytowych -szczegóły. 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 4/ Przychodnia Lekarska, ul. Nowolipie 31, 01-002 Warszawa; 5/ Przychodnia Lekarska ul. Chmielna 14, 00-020 Warszawa 6/ Przychodnia Lekarska ul. Elekcyjna 54, 01-123 Warszawa Pakiet nr 2 - Dostawa krzeseł -szczegóły. 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa; 4/ Przychodnia Lekarska ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa. 5/ Przychodnia Lekarska ul. Chmielna 14, 00-020 Warszawa 6/ Przychodnia Lekarska ul. Elekcyjna 54, 01-123 Warszawa Pakiet nr 3 - Dostawa i montaż mebli medycznych -szczegóły. 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, montaż, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Chmielna 14, 00-020 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Obozowa 63/65 01-418 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul Elekcyjna 54, 01-123 Warszawa 3. Dostarczone meble muszą posiadać deklarację zgodności CE na oferowany model. Zamawiający wymaga załączenia do oferty certyfikatów CE lub deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta, na oferowany przedmiot, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający wymaga aby meble medyczne posiadały wpis, zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobów medycznych ( o ile dotyczy ). Pakiet nr 4 - Dostawa i montaż mebli metalowych -szczegóły. 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 2 oraz do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: 1/ Przychodnia Lekarska ul. Chmielna 14, 00-020 Warszawa 2/ Przychodnia Lekarska ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa 3/ Przychodnia Lekarska ul. Szlenkierów 10, 01-181 Warszawa Dotyczy wszystkich pakietów 1. Dostarczone meble muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję. 2. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model. 3. Dostarczone meble muszą być pierwszej jakości. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w Przychodni ciągów komunikacyjnych, drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt. 5. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w formularzu cenowym oraz niniejszym rozdziale. 6. Dostawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z polskimi normami obowiązującymi w tym zakresie, fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad, wyprodukowany z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, nieużywany wcześniej. 7. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Dostawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w miejscu określonym przez Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny z osobą upoważnioną do kontaktu z Dostawcą. 8. Za dostarczony towar (w tym ubezpieczenie, koszty transportu, dostawy, wniesienia, rozpakowania, stan techniczny) odpowiada Dostawca do czasu protokolarnego odbioru przez Zamawiającego, zrealizowanego w całości przedmiotu umowy. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 10. Zamówienie obejmuje 4 pakiety: Pakiet nr 1 - Meble Pakiet nr 2 - Krzesła Pakiet nr 3 - Meble Medyczne Pakiet nr 4 - Meble metalowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.13.00 - Szafy 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli płytowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARD Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36337,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42080,76

  • Oferta z najniższą ceną: 42080,76 / Oferta z najwyższą ceną: 69372,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa krzeseł

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOBO Datczuk Sp.J., Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25112,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25290,03

  • Oferta z najniższą ceną: 25290,03 / Oferta z najwyższą ceną: 36635,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mebli medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11944,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12873,52

  • Oferta z najniższą ceną: 12873,52 / Oferta z najwyższą ceną: 15516,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa mebli metalowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRAND Sp. z o.o. ul. Adama 1 40-467 Katowice, ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17593,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18180,63

  • Oferta z najniższą ceną: 18180,63 / Oferta z najwyższą ceną: 34972,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.