Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Libiąż: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Libiąża. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Przyrodniczej
Numer ogłoszenia: 132440 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Libiąża. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Przyrodniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Libiąża. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Przyrodniczej. Zamówienie obejmuje w szczególności: - wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami od studni S79 do S93` - odbudowę nawierzchni drogi po robotach kanalizacyjnych. Miejsce wykonania zamówienia: ul. Przyrodnicza w Libiążu. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany i wykonawczy (zał. nr 6 do SIWZ), przedmiar robót (zał. nr 4 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 5 do SIWZ). Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do realizacji zadania, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, b) opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na okres prowadzenia robót w granicy pasa drogowego wraz z wymaganymi decyzjami na zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi oraz opłatami z tego wynikającymi, c) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, d) zlecenia jednostkom specjalistycznym ( np.: GOSD Rozdzielnia Gazu w Chrzanowie, ENION RD-Trzebinia -Siersza, RPWiK Sp. z o.o. Chrzanów) nadzór nad istniejącym uzbrojeniem podziemnym w miejscach kolizyjnych , e) wykonania i utrzymywania oznakowania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas okresu wykonywania prac. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W tej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty projektowania poniesie Wykonawca. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Termin wykonania zamówienia:do 92 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 92.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunkiem udziału w postępowaniu: 1. na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia jest wykazanie że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia obejmujące roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji o wartości brutto nie mniejszej niż 195 000,00 zł każde. 2. na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest wykazanie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych ( co najmniej 1 osoba). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1 lit. a SIWZ i art. 22 ust 1 pkt. 1 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (wg załącznika nr 7 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 lit b ppkt 1 SIWZ i art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załącznika nr 8 do SIWZ) - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 lit b ppkt 2 siwz i art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 4 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tej osoby do tej Izby i posiadane wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 roku, nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) - ważne na dzień składania ofert - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 lit b ppkt 2 SIWZ i art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający: 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, pok. nr 214. Specyfikacja jest bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Jan Głuch - Kierownik Wydziału Inwestycji, Józefa Malczyk - Inspektor w Wydziale Inwestycji, Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1,pok. Nr 214, tel. (032) 624 92 06 fax. (032) 624 92 90; (032) 624 92 92.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przyłączy wodociągowych w miejscowości Żółwino w Gminie Wolin"
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.