To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Suwałki: Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas szkoleń dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces
Numer ogłoszenia: 132444 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11153 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku, Lipniak 3, 16-402 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 562 10 02, faks 087 562 11 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas szkoleń dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1: Kucharz (kod zawodu: 512090). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 200 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Kucharz dla grupy 5 - 10 uczestników-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 2: Pokojowa (kod zawodu: 911203). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pokojowa/-y dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 3: Pomoc krawiecka (kod zawodu: 932905). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pomoc krawiecka dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 4: Pomocniczy robotnika przy konserwacji terenów zieleni (kod zawodu: 921401). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pomocniczy robotnika przy konserwacji terenów zieleni dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 5: Maglarz (kod zawodu: 912101) - Praczka (kod zawodu: 912102). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 40 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Maglarz - Praczka dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 6: Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa (kod zawodu: 422401). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 7: Kucharz (kod zawodu: 512090). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 200 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Kucharz dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 8: Pokojowa (kod zawodu: 911290). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pokojowa/-y dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 9: Pomoc krawiecka (kod zawodu: 932905). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pomoc krawiecka dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 10: Robotnik gospodarczy (kod zawodu: 515303). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Robotnik gospodarczy dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 11: Maglarz (kod zawodu: 912101). - Praczka (kod zawodu: 912102). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 40 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Maglarz - Praczka dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 12: Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa (kod zawodu: 422602). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Recepcjonista hotelowy - Recepcjonistka hotelowa dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Forma współpracy - umowa zlecenie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kucharz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
jakie przetargi wygrała firma
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
- CECH Rzemieślników i Przedsiębiorców, ul. Emilii Plater 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pokojowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkolenia Zawodowego UNIWERS, ul. Kościuszki 99, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7635,60
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7635,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pomoc krawiecka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
jakie przetargi wygrała firma
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
- CECH Rzemieślników i Przedsiębiorców, ul. Emilii Plater 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5400,00
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pomocnicy robotnika przy konserwacji zieleni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkolenia Zawodowego UNIWERS, ul. Kościuszki 99, 16-400 s, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7194,00
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamila Łukawska, ul. Pułaskiego 81/62, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Kucharz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
jakie przetargi wygrała firma
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
- CECH Rzemieślników i Przedsiębiorców, ul. Emilii Plater 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pomoc krawiecka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
jakie przetargi wygrała firma
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
- CECH Rzemieślników i Przedsiębiorców, ul. Emilii Plater 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5400,00
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamila Łukawska, ul. Pułaskiego 81/62, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.