Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Limanowa: Szkolenia i doradztwo w ramach aktywnej integracji 2
Numer ogłoszenia: 132463 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Limanowej , ul. Kilińskiego 11, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 3371310, faks 18 3371310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia i doradztwo w ramach aktywnej integracji 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń i doradztwo w zakresie aktywnej integracji w ramach realizacji projektu Mogę pracować - program aktywizacji społecznej, edukacyjnej i zdrowotnej w mieście Limanowa. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 POKL Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: a) Część 1 - Kurs socjoterapia b) Część 2 - Język angielski dla początkujących c) Część 3 - Kurs język niemiecki dla początkujących d) Część 4 - Kurs manicure i pedicure e) Część 5 - Kurs prawa jazdy kat. B.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: i. dla części 1 - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/ kursu/ zajęć z tematyki z zakresu socjoterapii, ii. dla części 2 - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/ kursu/ zajęć z języka angielskiego, iii. dla części 3 - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń/ kursu/ zajęć z języka niemieckiego, iv. dla części 5 - co najmniej jedną osobę instruktora nauki jazdy kat. B, który posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, oraz posiada uprawnienia do szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami kat. B.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia (np. klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, strajk generalny lub lokalny), b) zmiana terminów umownych, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek oko-liczności leżących po stronie Zamawiającego. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób uczestniczących przy wykony-waniu umowy, które są w niej wymienione- w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana osób nie wpłynie na terminowość i sposób realizacji umowy. d) Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania postanowień umowy dotyczących: - zmiany w zakresie łącznej wartości umowy w przypadku przystąpienia do po-szczególnych kursów/szkoleń mniejszej niż maksymalna liczba uczestników, która została określona w umowie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktyczną ilość uczestników, która rozpoczęła określone szkolenia/kurs zgodnie ze wskazaną w harmonogramie/umowie ceną jednostkową. - zmiany w zakresie wynagrodzenia gdy liczna osób szkolonych ulegnie zmniej-szeniu w trakcie trwania szkolenia a nie jest możliwe zastąpienie ich prez oso-bę z listy rezerwowej Wykonawca wówczas może ubiegać się o/ otrzym zwrot kosztów za osoby, które przerwały szkolenie. Ich wysokość ustalona będzie proporcjonalnie do okresu szkolenia w którym ta osoba/osoby uczestniczyła (w wysokości iloczynu stawki godzinowej przez ilość godzin uczestnictwa osoby). e) Zamawiający dopuszcza zmianę ceny zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT f) Zmiany o których mowa w pkt c, d nie mogą prowadzić do zwiększenia wyna-grodzenia określonego w umowie. g) Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie. h) Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemne-go aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy pzp. i) Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.limanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Limanowa - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kilińskiego 11, 34 - 600 Limanowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Miasto Limanowa - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kilińskiego 11, 34 - 600 Limanowa, Sekretariat pokój nr 2 Godziny pracy Sekretariatu: od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 POKL..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Socjoterapia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem przeprowadzenia szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu diagnozy i terapii zaburzeń zachowania, pedagogiki resocjalizacyjnej, profilaktyki uzależnień, potrzeb rozwojowych charakterystycznych dla danego okresu wiekowego oraz dynamiki procesu grupowego. Zajęcia kierowane są do jednej osoby..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-8, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Język angielski dla początkujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem przeprowadzenia szkolenia jest: nabycie podstawowych umiejętności komunikowania się, pisania i czytania w języku angielskim. Zajęcia skierowane są do 1 osoby..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs języka niemieckiego dla początkujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem przeprowadzenia szkolenia jest nabycie umiejętności komunikowania się, pisania i czytania w języku niemieckim dla początkujących. Zajęcia skierowane są do 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs manicure i pedicure.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem przeprowadzenia szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności z zakresu wykonania profesjonalnego manicure i pedicure. Zajęcia skierowane są do 1 osoby..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prawo jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiału oraz wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego wraz z ustaleniem egzaminu państwowego w określonym terminie z wniesieniem należnej opłaty za pierwszy egzamin państwowy w części teoretycznej i praktycznej. Zajęcia skierowane są do 5 osób (jedna grupa) w wymiarze 30 godzin zajęcia teoretyczne i 30 godzin zajęcia praktyczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.