Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Bydgoszcz: Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego przy pracach nad projektem pt. Dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza do wymagań ochrony przeciwpożarowej etap I
Numer ogłoszenia: 132465 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37167 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5854304, faks 52 5854076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego przy pracach nad projektem pt. Dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza do wymagań ochrony przeciwpożarowej etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego przy pracach: - wydzielenia pożarowego obiektów szpitala w branży budowlanej, - wykonania instalacji DSO, - wykonania instalacji sygnalizacji pożaru, w ramach projektu pt. Dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr A. Jurasza do wymagań ochrony przeciwpożarowej etap I. 2.2Zakres usług: a)Opis projektu pt. Dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr A. Jurasza do wymagań ochrony przeciwpożarowej etap I, nad którym będzie sprawował nadzór inwestorski wyłoniony Wykonawca: Celem projektu jest wydzielenie pożarowe obiektów szpitala w branży budowlanej, wykonanie instalacji DSO oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, polegające na: 1)Wydzielenie pożarowe klatek schodowych; - wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi p.poż. klasy EI30 lub EI60 z samozamykaczami, 2)Dostosowanie dróg ewakuacyjnych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego; - wymiana elementów palnych wystroju wnętrz na elementy co najmniej trudno palne, - wymiana obudowy dróg ewakuacyjnych na obudowy o odporności ogniowej, - podział komunikacji drzwiami dymoszczelnymi. 3)Wydzielenie stref pożarowych; - wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi p.poż. klasy EI30 lub EI60 z samozamykaczami; - zapewnienie wydzielenie w przegrodach zewnętrznych, - wykonanie zgodnych z przepisami przejść instalacji przez przegrody budowlane. 4)Wykonanie aktywnego zabezpieczenia pożarowego; - budowa instalacji sygnalizacji pożaru i DSO, - wykonanie systemu elektronicznego zarządzania obiektami tzw. SMS, - objęcie wind, drzwi automatycznych i wentylacji oddymiającej sterowaniem poprzez instalację sygnalizacji pożaru. b)Zakres obowiązków (zadania) w ramach usługi nadzoru inwestorskiego: 1)kompleksowy nadzór inwestorski w zakresie (w imieniu, na rzecz i w interesie Zamawiającego) zgodnie z art. 25 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); 2)- kontrola robót w fazie realizacji poszczególnych przedsięwzięć wchodzących w skład Zadania, a w szczególności: - przekazywanie terenu budowy lub pomieszczeń przeznaczonych pod zaplecze budowy dla zadania zgodnie z procedurami określonymi w ustawie Prawo budowlane; - egzekwowanie od Wykonawcy w ramach zadania obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym, a również egzekwowanie od Wykonawcy robót - w ramach zadania - zapewnienia ochrony i ubezpieczenia budowy oraz mienia w sposób uzgodniony z Zamawiającym, egzekwowanie od Wykonawcy w ramach Zadania bieżącego utrzymania czystości ciągów komunikacyjnych oraz porządków w pomieszczeniach szpitalnych; - przekazanie do realizacji zatwierdzonej dokumentacji budowlanej oraz rysunków warsztatowych; - bieżąca kontrola zgodności wykonywania robót realizowanych w ramach zadania, jak również w ramach zadania jako całości z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, zgodnie z decyzjami, przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; - wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy zadania dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek, - wstrzymanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, - prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych prac oraz wbudowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - dokumentowanie realizowanych w ramach zadania robót niezależnie od wpisów dokonywanych w dzienniku budowy oraz prowadzenie dodatkowej identyfikacji robót podlegających zakryciu metodą fotograficzną (cyfrową) - bieżące dokumentowanie czynności budowlanej przed jej zakryciem, w celu potwierdzenia prawidłowości wykonania robót; - monitorowanie listy dostaw inwestorskich i dopilnowanie złożenia w odpowiednim czasie zamówień realizowanych w ramach zadania; - ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych realizowanych w ramach zadania, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem , w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego; - przeprowadzenie realizowanych w ramach zadania odbiorów robót i odbiorów częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, w terminach zgodnych z harmonogramem rzeczowo-finansowym dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach zadania i całego zadania; - uczestnictwo w regularnych spotkaniach z wykonawcą, podwykonawcami i innymi uczestnikami poszczególnych przedsięwzięć realizowanych w ramach zadania w celu omówienia i ustalenie procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawcy i podwykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami i normami, wpływu czynników zewnętrznych na realizację poszczególnych przedsięwzięć realizowanych w ramach zadania, jak i zadania; - opracowanie i nadzorowanie procedury odbioru robót wykonywanych realizowanych w ramach Zadania z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno-instalacyjnych, zobowiązanie generalnego wykonawcy do dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbiorowych; - występowanie z odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego o wprowadzenie do dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z wykonawcą realizowanego w ramach Zadania, w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub usterek albo stwierdzenia konieczności wprowadzenia w dokumentacji zmian, zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub materiałowych niż przewidziane w dokumentacji, w tym w celu zapewnienia ciągłości prac budowlanych lub obniżenia kosztów; - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót realizowanych w ramach Zadania; w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii autora projektu lub - w uzgodnieniu z Zamawiającym i po jego akceptacji co do zakresu i ceny - rzeczoznawców; - zgłaszanie projektantowi wszelkich zastrzeżeń do projektu i dokonywanie z nimi niezbędnych uzgodnień i/lub wyjaśnień; - kontrola harmonogramu robót realizowanych w ramach Zadania pod kątem zgodności terminów z harmonogramem rzeczowo-finansowym tego przedsięwzięcia, oraz identyfikacja i monitorowanie jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót realizowanych w ramach Zadania; - informowanie o postępie realizacji zadania, potencjalnych zagrożeniach terminu i jakości prac oraz wszelkich istotnych informacjach związanych z realizacją zadania; - organizowanie i dokonywanie odbioru końcowego robót wykonanych w ramach Zadania przy udziale Zamawiającego; przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz list wad i usterek z terminem ich usunięcia; - przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego w ramach Zadania: * potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego * zobowiązanie generalnego wykonawcy do skompletowanie instrukcji ppoż., instalacji alarmowych i monitorujących; * zobowiązanie generalnego wykonawcy do skompletowanie dokumentów zamontowanego wyposażenia i urządzeń realizowanych w ramach Zadania (karty gwarancyjne, instrukcje itp.); * wystąpienie do Zamawiającego z wnioskiem o powołanie komisji odbioru końcowego realizowanych w ramach Zadania, następnie powiadomienie o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i przeprowadzenie procesu odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołu; -uczestnictwo przy testowaniu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną i sprawdzenie ich wzajemnego współdziałania w poszczególnych przedsięwzięciach realizowanych w ramach Zadania; - nadzór nad usuwaniem wad i usterek prac i przedmiotów wykonanych w ramach Zadania oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot; - przekazanie zrealizowanego Zadania Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów oraz zobowiązać generalnego wykonawcy do uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 3) dokonywanie, w trybie określonym w § 2 ust. 2 Umowy, oceny zasadności zapłaty należności określonych w dokumentach księgowych wystawionych przez wykonawcę ramach Zadania. 2.3W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę. 2.4.Zamawiający wymaga aby Wykonawcy zapoznali się i stosowali Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych, określone w załączniku do załącznika nr 7 do SIWZ (główne postanowienia umowy), obowiązujące na terenie Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa o dofinansowanie nr UDA-POIS.12.02.00-00-024/08-00 Projektu nr WND-POIS.12.02-00-024/08 pn Dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy do wymagań ochrony przeciwpożarowej - etap I w ramach działania 12.2 - Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inwestprojekt Sp. z o.o., ul. Glinki 92, 85-861 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87612,77
Oferta z najniższą ceną: 87612,77 / Oferta z najwyższą ceną: 151056,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 16 w msc. Grzegorze i Prawdziska, dk 58 w msc. Kaliszki, dk 57 w msc. Ciemna Woda i Lutry"
- Świadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach zadania "Przebudowa wraz z głęboką termomodernizacją budynku nr 4 pod Centrum Wykładowe na potrzeby AWF Warszawa"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego i sprawowanie nadzoru autorskiego na drodze wojewódzkiej nr 544 - odcinek nr 6
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.