Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Szczecin: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 132498 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Księcia Sambora 4, 70-232 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8146111, faks 091 8146134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycenie nieruchomości przygotowywanej do sprzedaży, pozostającej w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, a także ewentualna dwukrotna aktualizacja operatu szacunkowego i/lub potwierdzenie jego aktualności w ciągu 2 lat od daty dokonania wyceny: Nieruchomość położona w Rogowie, gmina Trzebiatów obręb 0023 Mrzeżyno - 3. Wycenie podlega cała nieruchomość z wyszczególnieniem wartości poszczególnych działek. - działki niezabudowane nr: 376/73 o pow. 0,0020 ha, 376/106 o pow. 2,9607 ha, 376/107 o pow. 2,7339 ha, 376/108 o pow. 2,5234 ha, 376/109 o pow. 0,1244 ha, 376/110 o pow. 0,0210 ha, 376/111 o pow. 0,2640 ha, 376/113 o pow. 0,5515 ha, 376/114 o pow. 15,7893 ha, 376/126 o pow. 0,3036 ha, 376/127 o pow. 0,4258 ha, 376/128 o pow. 0,1399 ha, 376/134 o pow. 0,3083 ha, 376/135 o pow. 0,3743 ha, 376/137 o pow. 0,1000 ha, 376/138 o pow. 0,1002 ha, 376/140 o pow. 0,1374 ha, 376/141 o pow. 0,1018 ha, 376/142 o pow. 0,1019 ha, 376/145 o pow. 0,0219 ha, 376/147 o pow. 0,0415 ha, 376/154 o pow. 5,1428 ha, 376/155 o pow. 0,0932 ha, 376/156 o pow. 0,4133 ha, 376/160 o pow. 1,4809 ha, 376/161 o pow. 0,1749 ha, 376/162 o pow. 0,1619 ha, 376/163 o pow. 0,1730 ha, 376/164 o pow. 0,1792 ha, 376/165 o pow. 0,1709 ha, 376/166 o pow. 0,2142 ha, 376/167 o pow. 0,2201 ha, 376/168 o pow. 0,2381 ha, 376/169 o pow. 0,2300 ha, 376/170 o pow. 0,3527 ha, 376/171 o pow. 0,1182 ha, 376/172 o pow. 0,7517 ha, 376/173 o pow. 0,9088 ha, 376/174 o pow. 0,1427 ha, 376/175 o pow. 0,1617 ha, 376/176 o pow. 0,1501 ha, 376/177 o pow. 0,2124 ha, 376/178 o pow. 0,2306 ha, 376/179 o pow. 0,2579 ha, 376/180 o pow. 0,2840 ha, 376/181 o pow. 0,2402 ha, 376/182 o pow. 0,2618 ha, 376/183 o pow. 0,2310 ha, - działka nr: 376/184 o pow. 93,3151 ha, zabudowana budynkiem magazynowo-garażowym. 2. Sposób wykonania operatu szacunkowego: Operat szacunkowy winny być wykonany w sposób określony przez obowiązujące przepisy Ustawy z dnia z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.04.2004 r. w sprawie zasad wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) oraz Standardy Zawodowe Rzeczoznawców Majątkowych. Operat szacunkowy powinien zawierać wartości bez podatku VAT. Ustalona wartość nieruchomości winna zawierać wyodrębnioną wartość gruntu z podziałem na grunt niezabudowany i zabudowany, powierzchnię zabudowy, aktualną powierzchnię użytkową odrębnie dla każdego obiektu oraz wartość poszczególnych budynków i budowli oddzielnie (uwzględniając wiaty, bunkry, kanały najazdowe, itp.) i innych urządzeń trwale związanych z gruntem, a także m.in.: wartość instalacji energetycznej, wodnej, kanalizacyjnej i gazowej, wartość drzewostanu, ponadto opis bliższego i dalszego sąsiedztwa nieruchomości, usytuowanie względem tras komunikacyjnych, opis dostępności nieruchomości, charakterystykę nieruchomości z możliwym w przyszłości kierunkiem jej wykorzystania zgodnie z planem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzasadnienie wniosków rzeczoznawcy dotyczących wartości nieruchomości, analizę i charakterystykę lokalnego rynku nieruchomości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca posiada wymagane uprawnienia w zakresie świadczenia usług związanych z wyceną nieruchomości oraz opracowywaniem operatów szacunkowych lub dysponuje, albo będzie dysponować osobami posiadającymi wymienione uprawnienia. 2. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale III.4.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ (Wzór umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy Biura AMW w Szczecinie ul. Księcia Sambora 4 70-232 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w sekretariacie OT BAMW w Szczecinie pok. nr 15 lub pocztą na adres podany w sekcji I ogłoszenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.