Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Pabianice: Wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 132508 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax 042 2159537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Jana Pawła II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nomenklatura CPV 45.23.32.00-1 45.23.32.23-8 ZADANIE NR I 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na ulicy Jana Pawła II. 2. Charakterystyka techniczna projektowanego zakresu robót : Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej głębokości 3 cm Oczyszczanie nawierzchni po frezowaniu i skropienie między warstwowe w ilości 0,8 kg/m2 Warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego Skropienie między warstwowe emulsja asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 Warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego. Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych Regulacja wpustów ulicznych ZADANIE NR II 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana krawężników drogowych w ulicy Jana Pawła II Demontaż starych krawężników Wykonanie koryta i ułożenie ławy fundamentowej pod krawężnik Ustawienie krawężnika Zamawiający żąda aby zadania nr I i zadanie nr II zamówienia publicznego zostały wykonane przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleni zamówienie publicznego. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt VII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć : 1. odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik nr1) 3. oświadczenie , że spełnia wymagania określone art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik nr3) 4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na płatności przelewem w terminie 30 dni po dostawie i po przekazaniu Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT( załącznik nr 6) 5. oświadczenie , że Wykonawca zobowiązuje się wykona przedmiot zamówienia w terminie do dnia 15.09.2008 r.( załącznik nr 6) 6. zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 9) 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 8. Wykaz robót z ostatnich pięciu lat przed dniem wszycia postępowania o udzielenie zamówienie publicznego , publicznego jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , Wykonawca wykaże 5 zadań dotyczących wykonania remontów jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł ( załącznik nr85) 9. Minimum dwa dokumenty potwierdzające , ze roboty budowlane przedstawione w pkt 8 zostały należycie wykonane 10. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane o specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji na druku zgodnym z treścią załącznika nr 7 . 11. Do wykazu osób z pkt 10 należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego ( dotyczy tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 r) 12. Formularz ofertowy na zadanie I lub II ( załącznik nr 2 ) 13. Kosztorys ofertowy na zadania I lub II ( załącznik nr 1).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdizm.bip.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabiancach ul. Warzywna 1 95-200 Pabianice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabiancach ul. Warzywna 1 95-200 Pabianice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nakłądki bitumicznej na ulicy Jana Pawła II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na ulicy Jana Pawła II. 2. Charakterystyka techniczna projektowanego zakresu robót : Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej głębokości 3 cm Oczyszczanie nawierzchni po frezowaniu i skropienie między warstwowe w ilości 0,8 kg/m2 Warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego Skropienie między warstwowe emulsja asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 Warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego. Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych Regulacja wpustów ulicznych ilość jednostkowa 9550 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana krawężników drogowych w ulicy Jana Pawła II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż starych krawężników mb 2152 Wykonanie koryta i ułożenie ławy fundamentowej pod krawężnik mb 2152 Ustawienie krawężnika mb 2152.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - II etap
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2025
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.