eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych, z podziałem na 21 pakietów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Gdańsk: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych, z podziałem na 21 pakietów.
Numer ogłoszenia: 132511 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3419348, faks 058 3419348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpo.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych, z podziałem na 21 pakietów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych, z podziałem na 21 pakietów, w okresie 12 m-cy.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, ktory stanowi załacznik nr 2 do SIWZ.Produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn.zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena nastapi na podstawie złożonego Oświadczenia wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu jednorazowego użytku lub materiałów medycznych o wartości brutto: - nie mniejszej niż - 724 400,00 zł w przypadku składania oferty na całość zamówienia (Pakiety nr 1-21), - nie mniejszej niż - 16 000,00 zł - Pakiet 1, - nie mniejszej niż - 6 000,00 zł - Pakiet 2, - nie mniejszej niż - 39 000,00 zł - Pakiet 3, - nie mniejszej niż - 80 000,00 zł - Pakiet 4, - nie mniejszej niż - 48 000,00 zł - Pakiet 5, - nie mniejszej niż - 6 000,00 zł - Pakiet 6, - nie mniejszej niż - 15 000,00 zł - Pakiet 7, - nie mniejszej niż - 1 000,00 zł - Pakiet 8, - nie mniejszej niż - 10 000,00 zł -Pakiet 9, - nie mniejszej niż - 50 000,00 zł -Pakiet 10/A, - nie mniejszej niż - 17 000,00 zł - Pakiet 10/B - nie mniejszej niż - 5 000,00 zł -Pakiet 11, - nie mniejszej niż - 2000,00 zł -Pakiet 12, - nie mniejszej niż - 160 000,00 zł - Pakiet 13, - nie mniejszej niż - 1400,00 zł -Pakiet 14, - nie mniejszej niż - 2 000,00 zł -Pakiet 15, - nie mniejszej niż - 26 000,00 zł - Pakiet 16, - nie mniejszej niż - 1 000,00 zł -Pakiet 17, - nie mniejszej niż - 8 000,00 zł -Pakiet 18 - nie mniejszej niż - 84 00,000 zł -Pakiet 19, - nie mniejszej niż - 97 000,00 zł - Pakiet 20 - nie mniejszej niż - 53 000,00 zł - Pakiet 21

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena nastapi na podstawie złożonego Oświadczenia wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena nastapi na podstawie złożonego Oświadczenia wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena nastapi na podstawie złożonego Oświadczenia wg zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie o oferowanych produktach - wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ. 2. Foldery, prospekty, zdjęcia lub inne dokumenty zawierające opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego określonych w SIWZ - zał. nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty bezpłatnych próbek oferowanych produktów (w opakowaniach handlowych), w ilości po 2 szt. dla każdej pozycji. Wszystkie próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu (niezależnym od oferty), wraz z wykazem załączonym wewnątrz opakowania (wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ), zgodnie z ogólną zasadą składania oferty określoną w rozdz. XIII SIWZ. Każda z próbek powinna być oznaczona (trwale opisana na opakowaniu) nazwą wykonawcy, nr pakietu oraz nr pozycji. Wymóg załączania próbek dotyczy następujących pakietów: Pakiet 1 Szwy niewchłanialne Pakiet 2 Szwy wchłaniane Pakiet 3 Serweta, rękaw Pakiet 4 Materiały fizelinowe Pakiet 5 Środki opatrunkowe Pakiet 7 Papier do USG Pakiet 10A Rękawice niejałowe Pakiet 10B Rękawice jałowe Pakiet 13 Strzykawki i igły Pakiet 16 Środki dezynfekcyjne Pakiet 18 Przyrząd do infuzji Pakiet 20 Sprzęt jednorazowy do pracy z cytostatykami Pakiet 21 Sprzęt jednorazowy dla Laboratorium

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty oraz cenowy - wg wzorów stanowiących zał. nr 1-2 do SIWZ. 2. Zaakceptowany wzór umowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby/osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu. 6. W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowanych art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach: a) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których Strony umowy nie mogły przewidzieć w dniu jej zawarcia (np. okoliczności wynikające z działania siły wyższej); b) wydłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem § 2 ust. 2; c) zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy; d) zmiany warunków płatności na bardziej korzystne dla Zamawiającego (np. terminu płatności, na system ratalny); e) zamiana produktu (np. na towar innego producenta) przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości, w przypadku niedostępności na rynku spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ, 80-210 Gdańsk, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, tel/fax (058) 341-93-48, pok. 35, IIIp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 12:45, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ, 80-210 Gdańsk, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, tel/fax (058) 341-93-48, pok. 39 Sekretariat, IIIp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1-Szwy niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały jednorazowe(serweta, rękaw).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakośc/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Materiały fizelinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Środki opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Wkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Papier do USG i EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Ostrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Szpatułki, wzierniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym , stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10)A - Rękawice niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10)B - Rękawice jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Pojemnik na zużyte igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Fiormularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Wskaźnik chemiczny-Para wodna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Igły, strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przemiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Żel do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym zalącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Środki do myjni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym zalącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Środki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiacym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Test ureazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Przyrząd do infuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiacym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiacym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Sprzęt jednorazowy do pracy z cytostatykami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Sprzęt jednorazowy dla Laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość/walory użytkowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.