To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Kętrzyn: Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach Gminy Miejskiej Kętrzyn oraz usługi powiązane.
Numer ogłoszenia: 132518 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 61851 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, fax 089 752 05 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach Gminy Miejskiej Kętrzyn oraz usługi powiązane..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach Gminy Miejskiej Kętrzyn oraz usługi powiązane obejmuje: 1. Usługa pielęgnacji drzew i krzewów, w uzgodnieniu z Zamawiającym obejmująca: a) usługę przycinania żywopłotów - zgodnie z protokołem oględzin przygotowanym przez Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, 4 razy w roku. b) usługę okrzesywania drzew - systematycznie, c) cięcia drzew i krzewów ozdobnych: formujące pokrój drzew, ograniczające rozmiary roślin, cięcia drzew i krzewów nowoposadzonych, przesadzanych, sanitarne odmładzające, cięcia dla zapewnienia bezpieczeństwa, usuwanie złamanych gałęzi i konarów. d) usuwanie wiatrołomów. 2. Naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw i elementów małej architektury obejmująca: a) pomniki (obelisk w parku przy ul. Pocztowej, Pomnik Wojciecha Kętrzyńskiego na Pl. Marsz. J. Piłsudskiego), fontanny (ul. Pocztowa, Pl. M.J. Piłsudskiego, Pl. Grunwaldzki), wodotrysk ul. Żeromskiego - polegająca na bieżącym czyszczeniu, myciu, usuwaniu zanieczyszczeń, przed każdym świętem lokalnym i państwowym, b) wyposażenia placów zabaw dla dzieci i urządzeń rekreacyjnych - w tym uzupełnianiu piasku w piaskownicach, wymiana piasku w piaskownicach dwa razy w roku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. c) dokonywanie przeglądu stanu technicznego wyposażenia placów zabaw dla dzieci i urządzeń rekreacyjnych (dwa razy w roku: wiosną i latem) i naprawa w razie stwierdzenia uszkodzeń oraz bieżąca konserwacja wszystkich urządzeń. d) bieżąca naprawa ławek (160 sztuk) i koszy parkowych (100sztuk). 3. Usługa w zakresie trawników w okresie wegetacji, tj. w miesiącach od 1 kwietnia do 31 października obejmująca: a) systematyczne koszenie trawników (maksymalna wysokość trawy do 10cm) wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem ściętych nieczystości, b) systematyczne grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści i śmieci, c) naprawa trawników w miejscach ubytku, polegająca na odpowiednim przygotowaniu gleby i dosianiu nasion lub położeniu nowej darni, d) renowacja trawnika w przypadku, gdy na całej jego powierzchni stwierdzono niekorzystne i postępujące zmiany, a zwykła pielęgnacja nie dała wyraźnej poprawy 4. Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych w okresie od 1 kwietnia do 31 października, w tym: a) pielęgnacja kwietników i rabat bylinowych b) przygotowanie podłoża po zimie do wysadzania roślin c) obsadzanie roślinami jednorocznymi miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, zakupionych przez Wykonawcę, co roku w okresie od 15 maja do 15 czerwca w ilości 5 000 sztuk z gatunku żeniszek, aksamitka, smagliczka, starzec i inne w tej grupie cenowej, 500 sztuk z gatunku pelargonii, begonii, surfinii, petunii i inne w tej grupie cenowej. Do obsadzeń zakupywać należy rośliny I gatunku, zdrowe, które osiągnęły pełną wartość dekoracyjną (są w pełni bądź początkowej fazie kwitnienia lub uzyskały wymaganą wartość ozdobną ulistnienia). Rodzaj, gatunek, kolorystykę i schemat nasadzeń jednorocznych i wieloletnich należy uzgodnić z zamawiającym każdorazowo. Wysadzanie roślin jednorocznych następować będzie według planu nasadzeń uzgodnionym z Zamawiającym do końca maja każdego roku, d) obsadzenie kwietników i miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego niskimi bylinami, odpowiednimi krzewami i drzewami zakupionymi przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, e) montaż i demontaż donic z kwiatami (82 sztuki), podlewanie i pielęgnacja donic z roślinami wiszących na słupach oświetlenia ulicznego ( liczba kwiatów przeznaczonych do obsadzenia kwietników zawarta została w liczbie roślin podanych w lit. c), konserwacja metalowych kwietników (41sztuk) f) pielenie, spulchnianie, podlewanie roślin systematycznie, wielokrotnie w zależności od potrzeb i pogody, h) usuwanie przekwitłych kwiatów i kwiatostanów, zasychających liści roślin jednorocznych i wieloletnich, i) uzupełnienie kory lub innych materiałów służących do ściółkowania powierzchni, zakupionych przez Zamawiającego, j) nawożenie kwietników i pozostałych nasadzeń nawozami mineralnymi, zakupionymi przez Zamawiającego, k) przygotowanie gleby we właściwym stanie na zimę - głęboka skiba, l) przycinanie pędów roślin wieloletnich, okrywanie rabat na zimę m) odchwaszczanie kwietników, rabat i trawników na bieżąco usuwanie chwastów 5. Sprzątanie oraz usługi sanitarne w okresie od 1 kwietnia do 31 października obejmujące: utrzymanie w czystości podwórzy, ciągów pieszych, jezdnych i wjazdów, na bieżąco usuwanie, zbieranie, zamiatanie i wywóz zanieczyszczeń w okresie od 1 kwietnia do 31 października, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 6. Usługi odśnieżania lub w przypadku braku opadów śniegu usługa sprzątania w okresie od 1 listopada do 31 marca obejmujące : w warunkach zimowych systematyczne i bieżące usuwanie, odgarnianie i odkuwanie śniegu i lodu, posypywanie materiałami uszorstniającymi śliską nawierzchnię, każdego roku w miesiącach od 1 listopada do 31 marca. W przypadku braku opadów śniegu lub pokrywy śnieżnej sprzątanie zgodnie z zakresem wymienionym w pkt. 5 . 2) . Usługi stanowiące przedmiot zamówienia określone w punkcie poprzedzającym świadczone będą na terenach należących do Gminy Miejskiej Kętrzyn na powierzchni określonej w załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy wykaz placów zabaw dla dzieci stanowi zał. nr 3 do SIWZ. 3) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4).Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia zamówienia podwykonawcom, z wyłączeniem części zamówienia związanej z odzyskiem lub unieszkodliwianiem odpadów komunalnych przez uprawnione podmioty gospodarcze, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Oryginalny kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 604631,34 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o., 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 621695
- Oferta z najniższą ceną: 621695 / oferta z najwyższą ceną: 621695
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Modernizacja placu zabaw
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kętrzynie przy Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 4
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą na gorąco wraz z lokalnym wzmocnieniem poboczy dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Kętrzynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa dróg powiatowych nr 1584N na odcinku Winda-Jankowice i nr 1719N Jankowice-Ogródki-Wikrowo
- Dostawa pożywek, odczynników i innych materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Przebudowa ul. Szpitalnej w Łasku
- Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku: Zadanie nr 1, zadanie nr 2 i zadanie nr 3;
- Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.